دهم انسانی کلاسینو

دهم انسانی کلاسینو

در چند سال اخیر گرایش دانش آموزان به انتخاب رشته انسانی برای مقطع متوسطه دوم و شرکت در کنکور این رشته به دلیل رشته های دانشگاهی خوب و آینده دار، هر سال بیشتر از سال قبل می شود اما متاسفانه موسسات و آموزشگاه های محدودی هستند که برای دروس رشته انسانی از پایه دهم تا دوازدهم تدریس های جامع و کاملی داشته باشند. موسسه کلاسینو از جمله موسساتی است که دوره های آموزش آنلاین صفر تا صد برای هر سه پایه رشته انسانی و کنکور این رشته برگزار می کند. از آنجایی که پایه دهم انسانی دروس مختلفی دارد، طبیعتا هر درس توسط استاد متخصص در همان درس آن را در کلاسینو تدریس می کند که در این مطلب به معرفی آن ها می پردازیم.

دوره های دهم انسانی کلاسینو 1404

دهم انسانی کلاسینو به صورت دوره های آنلاین ارائه می شود و دانش آموزان برای شرکت در کلاس ها دو راه دارند:
اولین روش: خرید اشتراک تماشای دوره های دهم انسانی 1404 می باشد؛ کلاسیو برای پایه دهم اشتراک های یک ماهه، سه ماهه و یکساله دارد که دانش آموزان با تهیه اشتراک، امکان شرکت در دوره های آنلاین کلیه دروس اختصاصی و عمومی و تماشای آفلاین جلسات گذشته آن ها را در مدت زمان اشتراک خود دارند.
دومین روش: خرید دوره به صورت تک درس و یا پکیج کامل (برای امتحان نهایی) می باشد؛ در این روش در صورتی که دانش آموز پکیج دهم انسانی 1404 کلاسینو را ثبت نام کنند، بدون محدودیت در کلیه جلسات می توانند شرکت کنند و دسترسی آن ها تا زمان برگزاری دوره، باز خواهد بود.

جدول دوره های دهم انسانی کلاسینو 1404

برخلاف سال های قبل که عموما معتقد بودند مطالعه جدی برای کنکور بهتر است از پایه دوازدهم آغاز شود، با تغییرات جدیدی که در کنکور سراسری ایجاد شده، نمرات امتحانات نهایی از پایه دهم تا دوازدهم به میزان 60 درصد قطعی و مستقیم، تاثیر بر نتیجه کنکور فرد دارد، به همین دلیل دانش آموزانی که قصد دارند در رشته های برتر و دانشگاه های معتبر تحصیل کنند و نیاز به تراز سوابق تحصیلی بالا دارند، باید از پایه دهم مطالعه اصولی و مفهومی داشته باشند.

عنوان دوره
پکیج کل دروس اختصاصی و عمومی ویژه امتحانات نهایی خرداد سال دهم ویژه رشته انسانی
اشتراک یک ماهه دهم انسانی کلاسینو
اشتراک سه ماهه دهم انسانی کلاسینو
اشتراک یکسال تحصیلی دهم انسانی کلاسینو

اساتید دهم انسانی کلاسینو برای سال تحصیلی 1403-1404

اساتید مدرس دوره های دهم انسانی کلاسینو جزو بهترین و با تجربه ترین اساتید کشور می باشند.
در جدول زیر اسامی اساتید مدرس هر درس برای این رشته آورده شده است:

درساستاد مدرس
ریاضیخسرو محمدزاده
منطقعلی فروغی نیا
علوم و فنونفراز توکلی
اقتصادپویا بهشتی
جامعهحمید اثباتی
عربیوهاب اصغری
دینیروزبه فکری
زبانمیلاد قریشی

ثبت نام دهم انسانی 1404 کلاسینو

برای خرید اشتراک دهم انسانی کلاسینو و یا ثبت نام در دوره درس مورد نظر خود از طریق لینک زیر وارد پنل کلاسینو شوید و پس از وارد نمودن شماره تماس، حساب کاربری خود را ایجاد نموده و در قسمت خرید درس دوره مورد نظر را انتخاب کنید:

پنل کلاسینو

مطالب مرتبط
تاثیر معدل در کنکور 1404
دوره های کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *