تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ با تغییرات جدیدی که در کنکور سراسری اعمال شده است، نسبت به کنکور ۱۴۰۲ تفاوت دارد و داوطلبان باید بر اساس این تغییرات مهم و اساسی برای کنکور آماده شوند، یکی از این تغییرات، تغییر در میزان تاثیر معدل در کنکور می باشد. در این نوشته به توضیح صفر تا صد میزان تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان نظام قدیم و جدید می پردازیم، با ما همراه باشید.

کنکور سراسری از سال ۱۴۰۱ دستخوش یکسری تغییرات اساسی گردید که یکسری از آن ها جزو مهم ترین و اصلی ترین تغییرات محسوب می شود. تغییرات کنکور ۱۴۰۴ شامل:

1_ تاثیر معدل به میزان 60 درصد قطعی و مستقیم از امتحانات نهایی دروس عمومی و اختصاصی سال یازدهم و دوازدهم
2_ حذف دروس عمومی از کنکور
3_ برگزاری کنکور در دو نوبت

فایل صوتی تاثیر معدل کنکور 1404

ویدئوی توضیحات تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴

تاثیر معدل در کنکور 1404

میزان تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴

مدیرکل دفتر متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۴ شامل پایه یازدهم و دوازدهم خواهد بود و به ۶۰ درصد قطعی می‌رسد.

وی اعمال قطعی سوابق تحصیل دانش آموزان را از مهم ترین تغییرات کنکور در این مصوبه عنوان کرد و افزود: منظور از سابقه تحصیلی دانش آموزان در کنکور، نمرات دروس عمومی و تخصصی دوره دوم متوسطه است که امتحانات آن به شیوه نهایی و سراسری و تشریحی برگزار می‌شود نه امتحانات داخلی.

سلطانیان اظهار کرد: تأثیر سوابق تحصیلی در سال ۱۴۰۳ از ۴۰ به ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و در کنکور سال ۱۴۰۴ نیز این سهم به ۶۰ درصد قطعی و شامل پایه یازدهم و دوازدهم می‌رسد و سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۵ نیز شامل هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم خواهد بود.

این مقام مسئول، هدف اصلی از این کار را تدریجی کردن پذیرش در دانشگاه‌ها و کاهش اضطراب داوطلبان و خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: طبق بخشنامه‌ای که به دبیرستان‌ها ابلاغ کردیم، فردی که سابقه تحصیلی دارد به شرط فارغ التحصیلی می‌تواند یک بار دیگر نسبت به ترمیم و ارتقای نمرات خود و شرکت در امتحانات نهایی اقدام کند.

بر اساس اظهارات مدیرکل دفتر متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش، میزان تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ به میزان 60 درصد قطعی از دروس اختصاصی و عمومی سال یازدهم و دوازدهم می باشد.

دانش آموزانی که کنکور ۱۴۰۴ محسوب می شوند، امتحانات سال یازدهم و دوازدهم آن ها نهایی برگزار شده است و طبق قانون جدی که کلیه افراد باید سوابق تحصیلی مرتبط داشته باشند و نسبت به ایجاد آن باید اقدام کنند.

میزان-تاثیر-معدل-در-کنکور

کنکور 1404 برای پشت کنکوری ها

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور 1403 از نتیجه خود رضایت چندانی نداشته و قصد دارند برای کنکور 1404 آماده شوند اما نمی دانند سوابق تحصیلی آن ها چگونه محاسبه می شود و آیا باید برای کنکور 1404 امتحان ترمیم شرکت کنند یا نه را نمی دانند، در ادامه به توضیح درباره آن ها می پردازیم.

چه کسانی مشمول تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۴ می شوند

  • آن دسته از داوطلبان نظام قدیم که مدرک دیپلم خود را از سال ۱۳۸۴ به بعد.
  • آن دسته از داوطلبان نظام قدیم که مدرک دپیش دانشگاهی خود را از سال ۱۳۹۱ به بعد و در یکی از رشته های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی دریافت کرده اند.
  • آن دسته از داوطلبان نظام جدید (۶-۳-۳) که مدرک دیپلم خود را از سال ۱۳۹۸ به بعد و در یکی از رشته های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی دریافت کرده اند.

چه کسانی مشمول تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۴ نمی شوند

  • داوطلبانی مدرک دیپلم خود را قبل از سال ۸۴ اخذ نموده اند.
  • داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال ۹۱ اخذ نموده اند.
  • همچنین داوطلبانی که دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش اخذ نموده اند اما در صورت تمایل به اعمال سوابق تحصیلی در آزمون خود می توانند در امتحانات نهایی گروه آموزشی مورد نظر شرکت کنند.

ترمیم معدل برای کنکور ۱۴۰۴

شرایط ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۴ به شرح زیر است :

  • به فارغ التحصیلان دوره متوسطه از سال ۸۴ به بعد و داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی از سال ۹۱ به بعد اجازه داده می‌شود تا در زمان مشخصی که به دانش آموزان اعلام خواهد شد در طرح ترمیم معدل شرکت کنند و معدل خود را بهبود ببخشند.
  • تاثیر معدل برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۴ به صورت ۶۰ درصد قطعی اتفاق میفتد و به همین دلیل ترمیم معدل برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید که معدل پایینی دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • پس از شرکت در آزمون ترمیم معدل اگر نمره کمتری از امتحانات نهایی کسب کنید همان نمره امتحانات نهایی برای شما اعمال می شود.

موفقیت در کنکور ۱۴۰۴

با توجه به اینکه معدل در کنکور ۱۴۰۴ به میزان 60 درصد قطعی و مستقیم تاثیر دارد، امتحانات دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های نظری به صورت نهایی برگزار می شود و دانش آموزان به یادگیری مفاهیم دروس به شیوه محتوایی نیاز دارند.

موسسه کلاسینو با برگزار کردن کلاس های آنلاین جامع با تدریس بهترین اساتید کشور و رتبه های برتر، بهترین و کامل ترین دوره های آموزش صفر تا صد را برای کلیه دروس عمومی و دروس اختصاصی رشته تجربی، ریاضی و انسانی تدریس و ارائه نموده است.

دانش آموزان سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی، ریاضی و انسانی می توانند با شرکت در دوره های جامع کلاسینو از کسب نمره بالا در امتحانات نهایی و کنکور سراسری به دلیل آموزش کامل (هم محتوایی و هم تستی) اساتید، اطمینان داشته باشند.

اخبار جدید برای لغو تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴

تاثیر معدل برای کنکور ۱۴۰۴ با اضافه شدن پایه یازدهم، برای دانش آموزانی که می خواهند در امتحانات ترمیم شرکت کنند و یا سابقه تحصیلی ایجاد کنند یکسری سردرگی و حواشی را به دنبال داشت و تا این لحظه اطلاعیه دقیقی در مورد شرایط ترمیم نمره یازدهم منتشر نشده است اما در چند وقت اخیر با فوت رئیس جمهور پیشین و انتخاب شدن رئیس جمهور جدید خبر ها درباره لغو مصوبات کنکور که به امضای رئیس جمهور پیشین در آمده بود قوت گرفت و در جدید ترین اخبار منتشر شده از مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام شد در برنامه راهبردی رئیس جمهور جدید، آقای دکتر پزشکیان لغو تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۴ در دستور کار و رسیدگی فوری قرار دارد.

مطالب پیشنهادی:
حذفیات کنکور 1404
بودجه بندی کنکور 1404
برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۴

590 پاسخ

  1. ببخشید من دیپلم ۱۴۰۱ ام میتونم کنکور ۴۰۴ شرکمت کنم؟

      1. سلام وقتتون بخیر
        من سال ۹۸ دیپلم تجربی گرفتم
        سال ۱۴۰۴ میتونم کنکور ریاضی بدم؟!
        برای امتحان نهاییِ پایه یازدهم باید همه درس‌ها رو امتحان بدم یا فقط درس‌هایی که نداشتم؟!

        1. سلام من دیپلم 97 دارم نظام قدیمم می‌خوام سال بعد کنکور بدم باید یازدهم هم ترمیم کنم یا فقط همون دوازدهم

          1. سلام
            برای هر دو درس باید شرکت کنید.

          2. ببخشید من مدرک دیپلم سال ۹۹ دارم امسال هم ترمیم معدل انجام دادم میخواستم بدونم میتونم دوباره واسه ۱۴۰۴ ترمیم معدل انجام بدم؟

          3. سلام .
            این درسته که میگن برای یازدهما امسال ۲۰ درصد سال دیگه ۴۰ درصد هست و جمعش میشه ۶۰ درصد مهایی؟ یعنی امتحان نهایی سال یازدهمشون ۲۰ درصد تاثیر داره و امتحان نهایی سال دوازدهمشون ۴۰ درصد تاثیر داره که جمعش میشه ۶۰ درصد ؟

          4. سلام
            لطفا ویدئوی داخل صفحه رو کامل تماشا کنید توضیح داده شده.

          5. سلام وقتتون بخیر؛ من دیپلم فنی حرفه‌ای ۹۹ دارم باتوجه به ویدئویی که راجب سوابق تحصیلی گذاشتین که اختصاصی هم جزو اون ۶۰ درصد محسوب میشه،اگر بخوام کنکور زبان خارجی شرکت کنم باید علاوه بر ایجاد سابقه عمومی برای نظری،تخصصیش هم شرکت کنم؟؟

          6. سلام وقت بخیر
            برای کنکور زبان و هنر فقط دروس عمومی محاسبه می شود.

          7. سلام من الان کنکور امسال دادم خوب نبود میخوام سال بعد کنکور دوباره بدم امسال که تاثیر معدل دوازدهم بود آیا برای من که نهایی ندادم یازدهم رو تاثیر معدل یازدهم هس

          8. سلام لطفا ویدئو رو کامل تماشا کنید در این مورد کامل توضیح داده شده.

          9. سلام و‌ خسته نباشید
            من سال ۸۸ دیپلم تجربی گرفتم
            فقط سال سوم نهایی برگزار شد
            تاثیر سابقه تحصیلی من برای کنکور ۱۴۰۵ به چه صورت خواهد بود؟ ممنونم از پاسخ گوییتون

          10. سلام ممنون
            باید سابقه تحصیلی ایجاد کنید.

          11. سلام.
            ببخشید آخر من نفهمیدم که کل سهم امتحانانت نهایی سال یازدهم چند درصد سهم داره؟

          12. سلام عرض ادب و احترام .بنده فارق التحصیل رشته ریاضی سال ۸۷ هستم نظام قدیم یعنی. الان برای شرکت در کنکور تجربی چه کار باید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

          13. سلام با توجه به تاثیر معدل شما باید برای رسیدن به رشته های خوب و حتی پیراپزشکی ها باید دیپلم مجدد نظام جدید تجربی بگیرید و در امتحانات نهایی دهم و یازدهم و دوازدهم شرکت کنید

          14. سلام،ببخشید من امسال دوازدهم ترمیم دادم ،خواستم بدونم سال آینده میتونم دوباره دوازدهم رو ترمیم کنم،

          15. من سال 90پیش دانشگاهی مو تموم کردم برای امسال تکلیفم چیه؟ لازمه معدلم تغییر بدم اگر نه چطور کنکور برای محاسبه میشه

          16. امتحانات پایه یازدهم رو باید برای کلیه دروس اختصاصی و عمومی شرکت کنید.

        2. سلام اگر نظام جدید هستید هر درسی را میتوانید برای ترمیم انتخاب کنید ولی برای کسانی که 97 به قبل و نظام قدیم محسوب می شوند برای ترمیم تمام درسهای تاثیرگذار در تاثیر معدل را باید در خرداد ماه امتحان نهایی شرکت کنند

          1. سلام ببخشید من کلاس دهم هستم امسال خوب نخوندم و امتحانات نهایی ها دارم خراب میکنم ایا راهی هست که بعدا دهم رو جبران کنم اگه ترمیم معدل انجام بدم واقعا توی 60 درصد معدل کنکورم تاثیر میزارن؟

          2. سلام وقت بخیر. بنده دیپلم تجربی سال ۹۵ دارم و میخوام واسه ۱۴۰۴ کنکور بدم. میتونم تمام دروس پیش دانشگاهی رو ترمیم کنم ؟ آخه تو نظام قدیم فقط ۴تا درس نهایی بود و اکثر نهایی ها مربوط به سال سوم بود.
            و سوال دیگه اینکه اگه فقط پیش رو ترمیم کنم و سوم رو دیگه شرکت نکنم اون نمرات نظام قدیم سال سوم واسم لحاظ نمیشه؟ و اینکه نگفتن سال سوم و چهارم هرکدوم به تفکیک چن درصد از ۶۰ درصد هستن ؟

          3. سلام
            وقت شما هم بخیر
            ویدئوی منتشر شده رو تماشا کنید کامل توضیح داده شده.

          4. سلام وققتون بخیر
            من الان دوازدهم هستم و یک امتحان دیگه مونده تا تموم بشم.میخواستم بپرسم اگه برای سال دیگه یعنی 1404 بخوام ترمیم معدل کنم چون یازدهمم نهایی نبوده باید حتما برم ترمیمم یازدهم بکنم همه درسا رو یا فقط یکی دوتاش که خراب شده. واینکه اگه اصلا یازدهمم رو نخوام ترمیمم کنم فقط دوازدهم رو ترنیم کنم میشه همچین چیزی؟

          5. سلام خسته نباشید
            ببخشید من امسال پایه دوازدهم هستم و قصد دارم برای سال آینده (کنکور ۱۴۰۴) بخونم سوال این هسته که برای ترمیم سال یازدهم میتونم فقط درس های تخصصی رو ترمیم معدل کنم یا اینکه باید همه ی درس های یازدهم باشند؟

        3. سلام من رشته انسانی یازدهم هستم

          درس های عربی حدودا 10
          فنون زیر 7 و دینی 10 گرفتم

          اگه فرض کنیم بقیه رو بالا بگیرم میتونم این سه تا رو سال بعد همزمان با دوازدهم امتحان بدم و ترمیم کنم

          1. سلام
            بخشنامه در این مورد هنوز منتشر نشده اما احتمال زیاد بله می تونین.

          2. سلام وقت بخیر
            من یازدهمم الان و میخوام ترمیم بزنم امسالمو , باید چیکار کنم ؟

        4. سلام ببخشید امکان فرصت ترمیم مجدد برای ۴۰۴ هست پایه دوازدهم؟
          اگه یازدهم ب تنهایی رو برای ۴۰۴ ترمیم کنیم و میانگین دروس ۸۰ باشه توی کنکور ولی تمام فرصت های ترمیم ۱۲ از بین بره امکان قبولی هست؟؟ پزشکی روزانه یا آزاد یا پردیس؟

          1. سلام
            ویدئویی که در این صفحه گذاشته شده، در این مورد کامل توضیح داده شده، حتما تماشا کنید.

          2. سلام پایه دوازدهم 403 هستم و میخوام برای سال 404 دوباره بخونم همچنین برای ترمیم معدل آیا میتونن شرکت کنم‌؟! و اینکه آیا با ترمیم معدل نمرات کارنامه تغییر میکنه (تراز..)؟!و باید هم دوازدهم و هم یازدهم اجباری هردو رو شرکت کنم‌ یا دوازدهم برای 60 درصد تاثیر کافیه؟!

          3. سلام
            نمره کارنامه شما عوض نمیشه ولی هر سال امکان داره تراز متفاوتی بده.
            11 م اجباری هست

          4. سلام این تاثیر معدل یازدهم امکان دارد برای کنکور 404برداشته شود و فقط دوازدهم باقی بماند

        5. سلام من امسال دوازدهم هستم
          و یکی دو درس رو احتمالا نتونستم نمره خوبی بگیرم از جمله فنون و عربی
          اگه بخوام سال بعد ترمیم کنم میتونم علاوه بر یازدهم که امتحان میدم این دو درس دوازدهم رو هم ترمیم کنم ؟
          و ترمیم فقط رو کنکور و دانشگاه تاثیر داره؟

          1. سلام من ۱۴۰۲دوازدهم بودم امسال ترمیم دادم
            سال بعد بازم میتونم ترمیم شرکت کنم؟

          2. سلام
            لطفا ویدئو رو دقیق مشاهده کنید.

          3. سلام من 1403یه بار ترمیم کردم آیا میتونم واسه 1404هم دوباره ترمیم کنم

          4. وقتی اینهمه سوال و چالش دارید برای آیندتون فقط بخاطر ی مصوبه ی مسخره ک چند سالی میشه بولد شده و همگی دارید این فاجعه رو از سر اجبار متحمل میشید رو با همکاری هم لغو نمیکنین!!! اگ همگی اعترا ض بشه ب این مصوبه تاثیر قطعی معدل قطعا لغو میشه اخه ماها ک چند سال از درس دور بودیم الان بخوایم کنکور بدیم باید بدوییم دنبال ایجاد سابقه و هزارتا بدبختی دیگ این چ قانونیه ک قشر ضعیف جامعه ک میخوان با تحصیل خودشون بکشن بالا رو در نظر نمیگیرن واقعا این چ افرادی هستن ک تأملی راجع به این مسأله ب این مهمی ندارن بنده میخوام کنکور شرکت کنم و سابقه تحصیلی چندان جالبی هم ندارم نظام قدیم هم هستم من و امثال من چ گناهی کردن ک الان باید اینطور بخاطر تصمیمات سران این مملکت اینطور بیخیال تحصیل بشن فقط بخاطر این مصوبه تاثیر قطعی معدل بنده ب شدت مخالف این قانون هستم ب شدت اعلام میکنم مخالف هستم لطفا شماها هم بجا اینکه هی بگید یازدهم رو چیکار کنیم دوازدهم رو چیکار کنیم کمی هم صدا بشین با ما ک این قانون لغو بشه کنکور ب حالت قبل برگرده اصلا حس حال کنکور قدیم دیگ وجود نداره قبلا چقد شور و شوق وجود داشت برای کنکور سراسری الان همش شده معدل نهایی لطفا هم صدا بشین تا دکتر پزشکیان صدای ما رو بشنوهه و تلاش کنه این مصوبه تاثیر معدل از بین بره

        6. سلام اگه یازدهم باشیم درسی رو بیوفتیم و شهریور پاسش کنیم میتونیم سال بعد ترمیم معدل کنیم یازدهمو؟؟
          و اینکه چندتا درس امکان ترمیم معدل براشون هست؟

          1. ببخشید من یچیزیو متوجه نشدم مثلا الان مایی که متولد ۸۴ هستیم و امتحانات یازدهممون نهایی نبوده برای اینکه ۳۰ درصد یازدهم رو داشته باشیم باید حتما ترمیم شرکت کنیم؟

          2. سلام ببخشید واسه ترمیم معدل دوازدهم
            باید یازدهمم ترمیم کنیم؟
            معدل یازدهمم زیر ۱۷ بود

          3. سلام من امسال یازدهم
            بودم و نتونستم امتحان نهایی خرداد رو شرکت کنم تکلیف سی درصد کنکور من چی میشه؟

        7. سلام
          من پایه یازدهم تجربی هستم و چند درس رو تجدید شدم. میخواستم ببینم اگر از تک ماده هام استفاده کنم و یک درس رو هم شهریور ماه آزمون بدم، سال بعد مشمول ترمیم معدل میشم یا نه؟!

        8. سلام ببخشید برای سال 1404 نهایی شهریور حساب میشه یا امتحان نهایی هایی ک تو خرداد دادیم

          1. سلام خرداد ماه فقط در نظر گرفته می شود.

        9. سلام اونایی که ترمیم معدل کردن میتونن درباره ترمیم معدل بکنن

          1. دیپلمه های سال 91ترمیم معدل میتونن 404شرکت کنن؟

        10. سلام ببخشید من سال ۱۴۰۳ دیپلم گرفتم امتحان های سال دوازدهمم رو به صورت نهایی دادم حالت میخوام سال ۱۴۰۴ کنکور شرکت کنم باید امتحان های پایه ۱۱ رو هم به صورت نهایی بدم تا بتونم کنکور ۱۴۰۴ شرکت کنم یا بدون اینکه امتحنا نهایی یازدهم رو بدم میتونم شرکت کنم؟اجباریه؟

        11. سلام من کنکوری 1403 هستم اگه بخوام کنکور زبان 1404 شرکت کنم دروس یازدهم هم باید امتحان بدم ؟ اگر هم باید بدم فقط عمومی ها رو باید آزمون بدم ؟

          1. سلام برای کنکور زبان دروس عمومی فقط تاثیر گذار هستند.

        12. سلام لطفاً جواب بدین
          من بیشتر درس هام رو دی 1401ترمیم کردم و درسال 402تراز نهایی من 7706شدبعد امسال فیزیک وزیست رو ترمیم کردم وبیست شد بقیه درس هام رو که 401دی ترمیم کرده بودم هم درحد هجده نوزده یا بیسته الان به نظرتون تراز نهایی که امسال به من میده پایین تر از7706خواهد بود یا چون دو درسم رو که ترمیم کردم بیشتر میشه؟؟؟

          1. سلام
            تراز قابل پیش بینی نیست چون طبق مصوبات جدید تراز نمره هر سال بالاتر از سالهای قبل هستش.

      2. سلام و خداقوت☘️
        من سال ۱۴۰۳ دیپلم میگیرم ولی امسال رتبه‌ی خوبی نمیارم و برای سال ۱۴۰۴ میخوام کنکور بدم
        اگه نمرات دوزادهمم خوب نشه میتونم سال ۱۴۰۴ هم ۱۲ و هم ۱۱ رو ترمیم بزنم؟

        1. سلام در این مورد هنوز اطلاعیه رسمی منتشر نشده اما با توجه به اینکه در یک تاریخ و ساعت امتحانات نهایی سه پایه برگزار می شه احتمالا نمی تونین همزمان شرکت کنین.

          1. سلام وقتتون بخیر
            شرایط برای اونایی که میخوان تغییر رشته بدن چطوریه؟
            منی که دیپلم کاردانش دارم نمیتونم برای کنکور 1404 انسانی ترمیم معدل کنم و در کنکور شرکت کنم؟
            ممنون از توجهتون 🌹

          2. سلام وقت بخیر
            شما باید دیپلم جدید بگیرید.

          3. سلام وقت بخیر
            من امسال دوازدهم هستم برای کنکور ۱۴۰۴ امکانش هست که هم ترمیم معدل برای دوازدهم زد هم ایجاد سابقه تحصیلی واسه یازدهم کرد؟ اگه شدنیه در یه ماهه یا متفاوته؟

          4. سلام
            به برنامه امتحانات نگاه بندازید بنظرتون امکان هست؟

          5. سلام خسته نباشید من 401 دیپلم گرفتم و 404میخوام کنکور بدم نمرات دهم و یازدهمم خوبه آیا باید دوباره یازدهم رو ترمیم کنم ؟

          6. سلام سال 1404 یازدهم و دوازدهم تاثیر داره و باید یازدهم هم شرکت کنید

          7. ولی امتحانات همزمان نیست که یک روز در میان هست وحتی امتحانات دهم و یازدهم ساعت برگزاری امتحاناتشون یکسان نیست

          8. سلام من دانش اموز سال یازدهم هستم والان دارم امتحان نهایی میدم ایا میشه سال بعد همزمان با نهایی های دوازدهم بعضی از درس های سال یازدهم هم ترمیم بزنم؟

          9. سلام
            من برای امسال ترمیم معدل برای پایه دوازدهم انجام
            دادم میخواستم بپرسم برای سال ۱۴۰۴ هم میتونم ترمیم معدل دوازدهم شرکت کنم؟

          10. سلام تاریخشون یکی نیست
            امسال تمام امتحانات دهم و یازدهم همراه بودن و دوازدهم یه روز باهاشون اختلاف داشت

        2. احتمالا بشه چون شاید تاریخ برگزاری در یک روز باشه ولی ساعت برگزاری با هم تداخل ندارن، همانطور که امسال نداشت.

        3. درود من یازدهم انسانی هستم و اگر برای خرداد سال اینده امتحان ترمیم نمره بخواهم شرکت کنم آیا نمره تغییر یافتم برای سابقه تحصیلی کنکور سال ۱۴۰۴ ثبت میشود؟

          1. سلام
            پاسخ به این سوال و مباحث مرتبط به آن در ویدئوی آموزشی کامل توضیح داده شده، تماشا کنید.

          2. اصلا کاری به عدالت آموزشی و مقایسه مدارس تاپ تهران با شهرستان ها و حفاظت آزمون که هر سال سوال ها پخش می شود و سهمیه های کیلویی ندارم ولی قطعا با این شرایط بغیر از نمره ۲۰ باید ترمیم شرکت کنی، حالا تو خرداد احتمال داره تو یک روز از ساعت ۸ تا ۱۰ امتحان ریاضی یازدهم داشته باشی و از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امتحان شیمی دوازدهم داشته باشی اونم برای یک ماه پشت سر هم و قبل و بعدش هم که کنکور هستش، واقعا جا داره بابت این تصمیم یک تبریک ویژه بهشون بگوییم.
            احمقانه ترین تصمیم، تو کل تصمیماتی که برای آموزش گرفتند قطعا همین تصمیم هست، واقعا اساتید با این تصمیم هاشون استرس را از دانش آموز و فارغ التحصیل و جوانان دور کردند، دستشون درد نکنه، فقط از سال یعد شاهد پر پول شدن جیب دلال ها و پکیج فروش ها و مدارس غیرانتفاعی و خودکشی و افسردگی و استرس و سرخوردگی داوطلبان و خانواده هاشون هستیم

          3. سلام من فارغ تحصیل 96 و نظام قدیم هستم . واسه ترمیم معدل پایه دهم و یازدهم و دوازدهم رو باید امتحان بدم ؟

          4. سلام وقت بخیر
            من دیپلم سال 1400هستم تو 1401تو ترمیم معدل شرکت کردم ولی نمراتی که میخواستم رو کسب نکردم
            تو 1404میتونم برای دومین بار تو ترمیم معدل دوازدهم شرکت کنم؟

        4. سلام من دیپلممو سال پیش گرفتم سال دوازدهمم پارسال تموم کردم وتو امتحانات سال دوازدهم نمرات ضعیفی کسب کردم تو شهریور پاس کردم دیپلم گرفتم الآنم میخام واسه کنکور ۱۴۰۴بخونم باید حتما امتحانات سال دوازدهم رو دوباره بدم یا واسه کنکور بخونم کفایت میکنه؟؟اگه میشه راهنمایی کنین لطفاً!؟

          1. برای کنکور 1404 اگر هدف رشته های خوب و سطح بالا رو دارین لازم هستش که در امتحانات نهایی شرکت کنید چون تاثیرش قطعی و مستقیم هستش.

      3. سلام نظام قدیم هستم براترمیم یازدهم ایابایدتاریخ معاصر و انسان و محیط‌زیست راهم ترمیم کنم

          1. سلام وقت بخیر من یازدهمم و نتونستم خیلی برای امتحان نهایی هام بخونم اگر بخوام در سال ۱۴۰۴ زمانی دارم امتحان نهایی دوزادهم میدم آیا میتونم ترمیم معدل یازدهم هم انجام بدم؟؟
            و اینکه حتما باید خرداد ترمیم کرد نمیشه شهریور امتحان بدم ؟

          2. سلام وقت شما هم بخیر
            بله می تونین
            امتحانات ترمیم فقط خرداد ماه برگزار می شوند.

      4. سلام خسته نباشید
        من دهمم بعدا کی میتونم ترمیم کنم زمان کنکور؟

        1. سلام ممنون سلامت باشید
          هر سال خرداد ماه می تونید ترمیم شرکت کنید.

        2. سلام من سال 1400 دیپلم گرفتم و فقط دوازدهم نهایی بود واسم(یازدهم نهایی نبود واسم)
          اگر بخام کنکور سال 1404 شرکت کنم باید تو امتحانات نهایی یازدهم شرکت کنم و سابقه ایجاد کنم یا همون نمرات قبلی یازدهم که داشتم واسم سابقه محسوب می‌شه؟!

          1. سلام
            نمرات نهایی یازدهم ندارید باید خرداد ماه شرکت کنید.

          2. سلام من مهلت ترمیم معدل رو از دست دادم ایا سوابق تحصیلی برای من صفر اعمال خواهد شد ؟
            دیپلمم را سال ۹۴ گرفتم عموم نمرات نهایی ام بالای ۱۸ است و معدل کتبی نهایی هم ۱۸.۷۵ است ممنون میشم راهنمایی کنید.

          3. سلام
            شما سابقه تحصیلی دارید و تاثیر مستقیم هم روی نتیجه کنکور شما خواهد داشت.

        3. سلام ببخشید من سال یازدهم سال ۹۸_۹۹ معدلم ۱۹.۵۴ شده خواستم بدونم یازدهمو ترمیم نزنم، تراز معدلش نسبت به کسایی که ترمیم زدن پایین میاد یا نه؟

      5. من دیپلم سال ۱۴۰۰ ام و یازدهم من نهایی نبوده ترمیم برای من و برای ایجاد سوابق تحصیلی واجبه؟

        1. وقتی تاثیر یازدهم 30 درصد و تاثیر دوازدهم 30 درصد هستش توصیه می شه شرکت کنید.

          1. سلام من فارغ التحصیل ۱۴۰۱ هستم.
            سال ۱۴۰۲ سه درس دوازدهم /و/ سال ۱۴۰۳ پنج درس دوازدهم ترمیم انجام دادم ولی امسال نتوانستم به نمراتی که می خواستم دست پیدا کنم.
            ۱. برای سال ۱۴۰۴ باید سال یازدهم هم ترمیم انجام دهم ؟؟؟؟؟؟
            ۲. امکان دارد دوباره برای سال دوازدهم به ما اجازه ترمیم دهند در سال ۱۴۰۴؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          2. سلام
            هر داوطلب سالی یکبار فرصت برای شرکت در امتحانات ترمیم معدل دارند
            داخل ویدئو به طور کامل توضیح داده شده است، حتما تماشا کنید.

          3. سلام وقت بخیر

            اگه یکی امسال دوازدهم باشه و توی امتحانات خرداد ماه نهایی مردود بشه باید حتما شهریور یا دی بره امتحان بده ؟؟
            مثلا نمیشه توی خرداد ماه سال بعد امتحان بده ؟
            اگه شهریور یا دی امتحان داد و نمره ی خوبی کسب کرد این نمرات می‌ره توی سوابق یا باید خرداد باشه حتما ؟
            چون گفتید ترمیم فقط توی خرداد هست .
            لطفا پاسخ بدید .

          4. سلام وقت شما هم بخیر
            باید شهریور امتحانات رو شرکت کنید.

        2. سلام ترمیم دوازدهم ۴۰۳ شرکت کردم بازم میتونم برای ۴۰۴ ترمیم دوازدهم شرکت کنم؟

          1. سلام لطفا ویدئوی داخل صفحه رو با دقت مشاهده کنید
            کامل در این مورد توضیح داده شده.

      6. سلام من امسال پشت کنکوری هستم و امتحانات ترمیم شرکت کردم
        سال بعد نمیتونم دوباره ترمیم کنم
        و اینکه ایا نمرات سال دوازدهم که در سال ۱۴۰۲ گرفتم برام در نظر گرفته نمیشه ؟

        1. سلام
          هر داوطلب سالی یکبار فرصت شرکت در امتحانات ترمیم رو دارند.

        2. سلام وقتتون بخیر
          ممنون بخاطر توضیح کاملتون
          من یه سوال اساسی تر دارم😁
          1403 دوازدهم را ایجاد سابقه کردم
          و نمرات خوبی را کسب نکردم آیا میشه دوباره
          در 404 هم یازدهم هم دوازدهم را ایجاد سابقه کرد؟
          یا اگه نشه میتونم دیپلم مجدد کنم دیپلم برای کنکور معتبره ؟

          1. سلام وقت شما هم بخیر
            بله می تونید شرکت کنید.

        3. سلام خسته نباشید ببخشید من یه سوالی داشتم من فارق التحصیل ۱۴۰۲هستم و اومدم برای کنکور ۱۴۰۳برای تمام درس های پایه دوازدهم ترمیم معدل انجام دادم و نتایج اونجوری میخواستم نشد واقعا واقعا میشه برای کنکور ۱۴۰۴دوباره برای پایه دوازدهم ترمیم معدل کنم واقعا ؟ چون من تو بیشتر سایت ها که چک کردم گفتن نه نمیشه دیگه فرصت ترمیم رو سوزوندم و این موضوع خیلی باعث نگرانی و اضطرابم شده و واقعا ناراحتم نمی‌دونم چیکار کنم

      7. سلام. من امسال دوازدهم رو ترمیم کردم. میتونم دوباره برای سال بعد ترمیم کنم؟

      8. سلام وقتتون بخیر
        برای داوطلبان پذیرفته نشده کنکور ۱۴۰۳ که میخوان ۱۴۰۴ شرکت کنند، ترمیم پایه یازدهم و دوازدهم به چه شکل در ایام خرداد ماه انجام میشه؟
        مثلا امروز فارسی ۳ فردا فارسی ۲؟
        یا اینکه تو یه روز هست ؟

        1. سلام لطفا ویدئوی داخل صفحه رو با دقت مشاهده کنید
          کامل در این مورد توضیح داده شده.

        2. سلام و عرض ادب
          من فارغ‌التحصیل سال ۸۶ رشته ریاضی ام
          امسال ترمیم رشته تجربی زدم .نمره جالبی نگرفتم پس باتوجه به این که هر داوطلب میتونه هر سال ترمیم کنه بازم میتونم ترمیم کنم درسته ؟
          سوال دوم هم اینه که باید برای درسهایی مثل انسان و محیط زیست و تاریخ معاصر برای سال یازدهم و همچنین علوم اجتماعی و سلامت و بهداشت برای سال دوازدهم ترمیم زد؟ یا نیازی نیست برای ما فارغ‌التحصیل سال ۸۶

          1. سلام
            خرداد سال بعد می تونید شرکت کنید
            بله باید شرکت کنید

      9. سلام دیپلم من مال سال ۱۴۰۳ هست می تونم هم برای دوازدهم هم یازدهم ترمیمم معدل بزنم ؟

        1. سلام
          احتمالا بله
          هنوز بخشنامه ای در این مورد منتشر نشده.

      10. سلام.ترمیم معدل برای نظام قدیم ۸۴ تا ۹۷ برای همه ی دروس هست یا فقط تخصصی؟

        1. سلام میخواستم بدونم کسایی که کنکور403 قبول نشدن برای سال بعد1404 باید یازدهمم ترمیم بزنن یا اگه بخوان میتونن فقط دوازدهم بزنن ایا اجباریه ک یازدهمم بزنیم؟

          1. سلام
            با توجه به اینکه تاثیر نمرات قطعی و مستقیم می باشد، برای پایه یازدهم باید سابقه ایجاد کنید.

      11. سلام وقتتون بخیر
        ببخشید من امسال ۱۴۰۳ خرداد ترمیم معدل شرکت کردم ونتیجه ترمیم به نظرمخوب نیست امکارن داره برای ۱۴۰۴ دوباره ترمیم انجام بدم چون گفتن فقط یک بار فرصت ترمیم وجود داره

          1. با سلام خدمت شما من دیپلمم رو سال ۱۳۷۵ گرفتم تو رشته انسانی و اون موقع نظام قدیم بودم الان می‌خوام برای سال ۱۴۰۴ کنکور ریاضی شرکت کنم ی‌خواستم بدونم وضعیت من چطور میشه با توجه به مسئله ترمیم و این موارد که گفتیم ممنون میشم از پاسخگوییتون

          2. سلام لطفا ویدئوی تاثیر معدل رو دقیق تماشا کنید کامل توضیح داده شده.

      12. سلام من نظام قدیم هستم امسال دوازدهم رو ترمیم کردم
        اگه بخوام ۱۴۰۴ کنکور بدم دیگه نمیتونم هیچ پایه ای رو ترمیم کنم؟؟
        پیشه کمکم کنید

      13. یه سوال داشتم و آن هم این است که منی که نظام قدیم هستم اگر میخواهم ترمیم کنم و یاز دهم هم ایجاد سابقه کنم چه طور تو یکسال این کار را بکنم؟؟؟
        یعنی فقط خرداد جور در نمیاد.باید سه سال منتظر موند؟؟؟دهم.یازدهم.دوازدهم

      14. سلام
        دیپلم تجربی۱۴۰۰ هستم فقط دوازدهم نهایی بوده
        کلا معدلم بالای نوزده هست سال دیگه بخوام کنکور شرکت کنم باید یازدهم که نهایی نبوده رو چه کار کنم

      15. سلام چقدر ممکن هست که لغو تاثیر کنند با وجود آقای پزشکیان و چقد احتمال داره فرصت مجدد بدن برا ترمیم

      16. سلام. وقت بخیر.. عرض ادب و احترام.. عذرمیخوام، من دی ماه سال ۱۴۰۲ دیپلم ادبیات و علوم انسانی گرفتم. در ترمیم معدل اخیر شرکت کرده‌ام اما نتیجه مطلوبی نگرفتم آیا برای کنکور ۱۴۰۴ می توانم هم یازدهم و هم دوباره دوازدهم رو ترمیم کنم؟؟! ممنون..

        1. سلام وقت بخیر
          هنوز اعلام رسمی نشده اما قطعا وقتی تاثیر معدل هر دو پایه مستقیم و قطعی ست باید امکان ترمیم برای هر دو پایه فراهم شود.

      17. سلام
        ببخشید این ترمیم معدل یازدهم و دوازدهم دوتاش هم توی یک ماه برگزار میشه یا فاصله زمانی خاصی دارن

    1. من مدرک پیش دانشگاهی سال۸۹ هستم،نوشته که من نمیتونم ترمیم معدل کنم
      الان تکلیف من چی میشه؟

      1. سلام خسته نباشید اگه کسی سال یازدهم خراب کرد و بخواد سوال 1404 فقط دورس نهایی 12 رو ترمیم بزنه مشکلی ندار،50 درصد بهشون تعلق میگیرهه؟

      2. سلام من دیپلمه سال ۷۵ هستم و قصد دارم پر کنکور ۱۴۰۴ شرکت کنم ایا باید سال دوازدهم و بازدهم رو ترمیم کنم یا امکانش نیست

        1. سلام لطفا ویدئوی داخل صفحه رو با دقت مشاهده کنید
          کامل در این مورد توضیح داده شده.

    2. سلام من یازدهم تجربی هستم
      تو نهایی عربی و شیمی رو خیلی بد دادم اگه درسای دیگم رو بالای ۱۸ بشم این دوتا درس رو حدودا ۱۲ شدم میتونم سال بعد همین دوتا رو فقط ترمیم کنم؟

    3. سلام من کنکور ۴۰۲ هستم و ۴۰۳ رو هم نهایی هم کنکورش خراب کردم امکان فرصت مجدد برای ترمیم دوازدهم در کنار یازدهم برای کنکور ۴۰۴ هست؟؟

    4. سلام
      من کنکوری ۱۴۰۳ بودم ولی میخوام برای ۱۴۰۴ کنکور بدم
      باید یازدهم رو نهایی ترمیم کنم؟

    5. سلام سرکارخانم/جناب‌آقا محترم و گرامی سپیدرودی.. شما با دیپلم نظری که دارید می توانید تا ابدیت در کنکور شرکت نمایید! اما برای سربازی باید بیان کنم اگر خانم هستید که هیچ اما آقایان باید تکلیف سربازی خود را پس از مشمولیت مشخص نمایند. ملاک درباره سربازی معمولاً تا مدت زمان اعتبار برگ معافیت تحصیلی است. برخی خود را معرفی کرده و معافیت پزشکی یا هرگونه معافیت دائم دیگری می گیرند. لاغیر باید دوران سربازی خود را طی کنید. شما تا زمانی که قصد تحصیل و شرکت در کنکور و نهایی را داشته باشید با ثبت نام در یکی از مدارس بزرگسالان بنابر تعریفی خود را به آموزش و پرورش وصل کنید، اینگونه نیز مشکل سربازی تا مدتی رفع می شود. اما قطعاً سربازی دورانی ست که در نهایت باید طی شود! شما نظام جدید هستید. در هر رشته‌ای که دیپلم دارید مثلاً علوم انسانی یا حتی کامپیوتر(فنی)، اگر قصد شرکت در کنکور گروه آزمایشی دیگری را دارید حتما باید در امتحانات نهایی رشته مدنظر شرکت کرده و قبول شوید. توجه کنید که امتحانات نهایی از زمان تصویب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نسبت به قبل از آن که ۳۰ درصد تاثیر مثبت داشت، از بعد مصوبه، در کل، کنکور کمی آسان تر شده، اما آزمون های نهایی درحد متوسط سخت تر(مثلاً ۴۰٪) شده است. در سالهای بعد که تاثیر ۶۰٪ می شود احتمال دارد باز هم اندکی سخت تر گردد. یکی از چیزهایی که از نهایی متوجه شده ام این است که سنجش گران دقیقاً متن کتاب را دقیقاً خط به خط می خواهند. پس سعی کن حتی یک فعل را جا نیندازی و یا یادت برود بنویسی!! اکثر سوالات کنکور نیز مفهومی تر شده است.

    6. سلام ببخشید من رشتم تجربیه میخپام کنکور هنر بدم ۱۴۰۴ تاثیر معدل چقدره؟

  2. سلام وقت بخیر
    من دیپلمم رو سال ۸۹ گرفتم و پیش دانشگاهی رو سال ۹۰
    میتونم واسه سال ۴۰۴ کنکور شرکت کنم و ترمیم‌معدل انجام‌بدم؟

    1. سلام. فکر کنم باید نظام قدیم ها به خصوص کسانی که سالهای زیادی از اخذ دیپلمشان می گذرد باید ایجاد معدل کنند. در کنکور که قطعا میتوانید شرکت کنید.

  3. سلام وقت بخیر من نظام قدیمم (دیپلم:۹۴ پیش دانشگاهی:۹۵) میخوام سال ۱۴۰۴ کنکور بدم و برای پایه دوازدهم امسال یعنی ۱۴۰۳ معدل ترمیم کنم و پایه یازدهممو سال ۱۴۰۴ ترمیم کنم این کار شدنیه؟ این ترمیمی که امسال برای دوازدهم انجام مبدم برای سال بعدمم تاثیر داره ؟ همونو تاثیر میدن یا نه؟

      1. سلام وقت بخیر
        من که دیپلم ۱۴۰۲ دارم حتما باید شرکت کنم ترمیم یازدهم رو یا میتونم از سوابق یازدهمم استفاده کنم ؟!

          1. سلام من امسال ازفرصت ترمیم معدلم استفاده کردم باراولمه…برای کنکور۴۰۴میتونم مجددترمیم بزنم

        1. سلام من امسال دارم امتحان نهایی یازدهم میدم
          میتونم سال آینده یعنی دوازدهم همزمان با امتحانات نهایی دوازدهم ، پایه یازدهم رو هم ترمیم کنم؟

          1. سلام
            هنوز بخشنامه ای در این مورد منتشر نشده اما با توجه به تاثیر معدل کنکور سال بعد احتمال زیاد می تونین.

        2. سلام وقت بخیر
          من دیپلم پیش دانشگاهی مو سال 91گرفتم میتونم کنکور 404شرکت کنم و ترمیم معدل انجام بدم ؟

  4. سلام وقت تون بخیر
    من پیش دانشگاهی رو سال۸۹ گرفتم، آیا میتونم تو ترمیم معدل ۱۴۰۴ شرکت کنم؟
    چون بالا نوشته مشمول ترمیم نمیشه
    پس بدون ترمیم معدل تکلیف ما چی میشه؟

      1. سلام روزتون بخیر
        بنده فارغ‌التحصیل سال ۱۴۰۱ هستم
        برای کنکور ۱۴۰۴ باید ایجاد سابقه تحصیلی برای یازدهم رو حتما انجام بدم؟و اگر نمره کمی بگیرم همون لحاظ میشه یا نمره موجود در حال حاظر پایه یازدهم که نمره بهتری هستش؟و میشه بعد از ایجاد سابقه تحصیلی ترمیم انجام بدیم؟

        1. سلام
          بله باید انجام بدین
          شرکت مجدد در امتحانات ترمیم کاملا اختیاری هستش و اجباری نیست.

          1. سلام من دیپلم نگرفتم واحد مانده دارم (دوازدهم رو تموم کردم ) می تونم تو ترمیم معدل امسال شرکت کنم ؟؟

          2. سلام
            ترمیم نمره برای کسایی هستش که دیپلم دارند شما باید ابتدا دیپلم بگیرید.

        2. سلام وقت بخیر
          من پیش دانشگاهی رو سال۸۹ گرفتم
          برای ترمیم ۱۴۰۴ کدوم سال هارو باید ترمیم کنم؟

      2. پس اگر ۱۴۰۳ ترمیم معدل بزنیم باز ۱۴۰۴ میتونیم ترمیم انجام بدیم؟

          1. من دیپلم ۱۴۰۱م چطور سال ۱۴۰۴ دوازدهم و یازدهم باهم ترمیم کنیم؟

        1. سلام می خواستم بدونم اگر من امسال پشت کنکور بمونم برای سال بعد همه ی دروس یازدهمم رو باید نهایی امتحان بدم؟ واینکه یک درسی که افتادم و شهریور امتحان میدمش باید دوباره سال بعد امتحان بدم ؟ یا همین اوکیه ؟

          1. سلام بله یازدهم رو باید امتحان بدین اگر براتون تاثیر معدل مهمه
            شهریور اگر پاس بشین مشکلی نیست قابل قبوله

        1. با سلام و درود
          آیا دوازدهمی ها امسال که برای کنکور ۱۴۰۴ میمونن مشمول ترمیم معدل یازدهم میشوند؟

          1. سلام و درود
            من میتونم فقط دو درس مثل دینی و فیزیک رو ترمیم برنم؟
            چون سایر امتحاناتم نمره خوبی بوده و فقط این دو درس رو بد آزمون دادم .
            واینکه در کنکور ۱۴۰۴شرکن خواهم کرد.
            باتشکر

  5. من امسال دوازدهم هستم و میخوام 1404 کنکور بدم اون سالی ک من یازدهم بودم امتحانا سراسری نبوده…یعنی مجبورم ترمیم معدل کنم؟

  6. درود بر شما
    بنده فارغ التحصیل سال ۹۶ هستم
    میخواستم بدونم که آیا برای ما نظام قدیمی ها
    درس هایی مثل سلامت و بهداشت و اجتماعی تاثیر داره؟یا این که نه!!

    1. اگر بخواین دیپلم جدید بگیرین باید امتحان نهایی ش رو شرکت کنین و تاثیر داره.

      1. سلام خسته نباشید ، من برای امتحان نهایی دوازدهم آماده میشم اگر نمره هام کم و پشت کنکور هم موندم سال بعد می تونم هم ترمیم معدل دوازدهم و هم یازدهم بدهم ؟

  7. سلام خسته نباشید ببخشید من فارق التحصیل سال ۱۴۰۱ هستم.اگر بخوام کنکور۱۴۰۴ شرکت کنم حتما باید پایه یازدهم رو امتحاناتش رو یک بار دیگع بدم؟ چون اون سالی ک ما امتحان میدادیم نهایی نبوده؟ یا لازم نیس فقط میشه ترمیم کرد

      1. سلام وقتتون بخیر خیلیا پرسیده بودن که ما فرصت ترمیم معدل دوازدهمو استفاده کردیم ایا میتونیم سال بعد بدیم؟ شما گفتین بله!!
        اما طبق خبر هایی ک اومده اینطوری نیست
        اموزش پرورش گفت هر داوطلب فقط یکبار حق شرکت در ترمیم رو داره برای هردرس فقط یکبار حالا میتونه ازش امسال استفاده کنه میتونی نکنه بزار سال بعد … اما فقط یکبار و وقتی شرکت کنه دیگه فرصتش سوخت میشه و نمیتونه سال بعد اون امتحانارو ترمیم کنه(من خودم برا همین موضوع فرصتمو سوخت نکردم که بمونه بعضی درس ها برای امسال)
        این که شما میگین هرسال فقط یکبار میشه شرکت کرد یعنی همه افراد که دوازدهم ترمیم رو خراب کردن سال بعد دوباره میتونن (چه قدر خوب میشد اگه باشه) اما اینطوری نیست اقای زارعی گفتن هر فرد فقط یکبار میتونه نه هرسال یکبار!!
        درسته؟؟؟؟

        1. سلام
          طبق اخبار قدیم و گذشته است که هر فرد کلا یکبار فرصت ترمیم داشت اما اخبار جدیدی منتشر شد که هر فرد سالی یکبار فرصت ترمیم دارند
          با توجه به اینکه هر سال تراز نمرات تغییر می کنند، امکان شرکت در امتحانات نهایی به صورت سالی یکبار برای هر داوطلب کاملا منطقیه.

        2. سلام وقت بخیر،
          بنده فارغ التحصیل سال۱۴۰۰ هستم خواستم بدونم برای کنکور فرهنگیان اردیبهشت ماه سال۱۴۰۴ که نمرات نهایی یازدهم و دوازدهمم خوب نبوده ، اگر خرداد ترمیم بزنم چطوری روی کنکور فرهنگیان تاثیر داده میشه یا خیر؟

          1. سلام تاثیر سوابق تحصیلی برای کنکور در مرداد ماه لحاظ می شود. که این زمان بعد از امتحانات نهایی است

    1. سلام خسته نباشین

      من امسال دیپلم میگیرم و میخوام واسه کنکور ۱۴۰۴ بخونم

      واسه سابقه تحصیلی سال بعد باید همه درسای یازدهمو ترمیم بدم؟

      مثلا تاریخ ک ۲۰ گرفتم ولی نهایی نبوده نیاز نیست ترمیم بدم؟

  8. سلام
    وقت بخیر ، من دیپلم ریاضی سال ۱۳۹۸ گرفتم ، آیا نمرات امتحانات نهایی ۱۲ ام ، و امتحانات ۱۱ ام دیپلم من با ضریب کم تری حساب خواهد شد؟ آیا مجبورم ترمیم نمره کنم با این حال نمره هام خوب بوده.

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      شما امتحانات نهایی سال یازدهم شرکت نکردین.

  9. این احمق ها چطور فکر کردند که یه دانش آموز همزمان می‌تونه تو خرداد یازدهم و دوازدهم را ترمیم کنه

  10. سال بعد چجوری میشه دو پایه رو باهم ترمیم زد؟ تداخل پیدا نمیکنه؟

  11. سلام. ببخشید امتحانات نهایی یازدهم چند درصد کنکور رو تشکیل می‌دهد ؟

      1. سلام میشه به صورت کامل بگید که سال بعد که باید افراد کنکوری امسال یازدهم رو هم امتحان بدن ، اوضاع ترمیم معدل و نهایی دادن برای یازدهم براشون به چه شکل میشه ؟

  12. سلام علیکم.
    من امسال دوازدهمم و کنکور نتیجه خوبی نمیارم
    اگر نمرات دوازهمم خوب نشه
    میتونم سال دیگه باهم ترمیم کنم
    چون برنامه امتحان نهایی سه پایه امسال با هم تداخلی نداره میخواستم مطمئن شم ببینم میشه؟

    1. سلام
      هنوز اطلاعیه و بخشنامه ای در این مورد توسط سازمان سنجش منتشر نشده.

  13. سلام خسته نباشید من امسال یازدهمم و در امتحانات نهایی یازدهم نمره خوبی کسب نکردم امکان ترمیم معدل سال اینده برای من ک دوازدهمم و امتحانات نهایی دوازدهم رو باید بدم وجود داره ؟

      1. سلام من فارغ التحصیل ۹۹هستم…و اون زمان فقط دوازدهم نهایی بود وامتحانات یازدهم نهایی نبود…الان اگر بخوام کنکور ۱۴۰۴ شرکت کنم باید حتما حتما یازدهم رو دوباره امتحان بدم؟؟؟؟؟؟!!!!

  14. سلام
    آیا یازدهمای امسال (کنکوری های ۱۴۰۴) پایه دوازدهم علاوه بر امتحانات نهایی دوازدهم میتونن ترمیم یازدهم رو انجام بدن؟

        1. اگر دو تا درس همزمان باشه مثلا شیمی یازدهم و دوازدهم و در یک ساعت امکانش نیست
          ضمن اینکه تاکید داریم که هنوز هیچ بخشنامه ای توسط آموزش و پرورش منتشر نشده در این مورد.

        2. سلام من مهلت ترمیم معدل رو از دست دادم ایا سوابق تحصیلی برای من صفر اعمال خواهد شد ؟
          دیپلمم را سال ۹۴ گرفتم عموم نمرات نهایی ام بالای ۱۸ است و معدل کتبی نهایی هم ۱۸.۷۵ است من درست متوجه نشدم ایا ترازی برلی عمومی میگیریم یا خیر در حد حساب خواهد شد من درست متوجه نشدم سپاس بیکران از لطف شما

      1. سلام من فکر کنم سال ۱۴۰۲بود برای ترمیم معدل دوازدهم ثبت نام کردم ولی شرکت نکردم …یعنی دیگه نمیتونم سال دیگه برای ترمیم دوازدهم شرکت کنم .

        1. سلام
          محدودیتی برای شرکت در ترمیم ندارید هر دانش آموزش سالی یکبار امکان شرکت دارد.

        2. سلام خسته نباشید من کلاس یازدهم برای سال بعد میتونم همزمان خرداد ماه هم دوازدهم امتحان بدم هم یازدهم نهایی

          و اینکه یازدهم نهایی چند تا درس میتونم ترمیم کنم محدودیت نداره؟ مثلا اگه بخوام 6.یا 7یا کمتر ترمیم کنم دست خودمه

          1. سلام
            لطفا ویدئو رو دقیق مشاهده کنید.

  15. سلام من امسال دیپلم می‌گیرم اما قصد دارم بمونم برای کنکور ۱۴۰۴ از اونجایی که معدل سال یازدهم هم تاثیر داره اگر درسی که نمره‌ی کتبی ترم دومش ۲۰ شده باشیم رو ترمیم انجام ندیم همون نمره‌ی بیست برامون حساب می‌شه یا حتما باید دوباره امتحان بدیم چون سوالاتمون نهایی نبوده؟ مثلا من دینی یازدهمم رو ۲۰ شدم دیگه نیازی به ترمیم نیست و همون ۲۰ در نظر گرفته می‌شه؟

  16. سلام
    میشه لطفا بگید چقدر معدل یازدهم در کنکور ۱۴۰۴ تاثیر داره ۲۰ درصد یا ۳۰ درصد ؟

      1. سلام
        وقت بخیر
        من امسال باید ۱۲ بخونم و کنکوری ۱۴۰۴ محسوب میشم، یعنی سال دهمم نهایی نبوده، اگه بخوام یکسال بمونم و سال ۱۴۰۵ کنکور بدم باید حتما سال دهم رو دوباره همه ی دروسش رو برای نهایی بخونم و امتحان بدم!؟

        1. سلام
          با توجه به مصوبات بله احتمالا دهم رو باید ترمیم شرکت کنید.

          1. سلام
            با معدل چند میتونیم درصد کامل سال یازدهم تجربی رو شامل بشیم ؟

  17. سلام ببخشید من هنوز دیپلم نگرفتم. یعنی حس میکنم برای امتحانات نهایی امسال اصلا آماده نیستم
    میتونم یکی از رشته های بدون کنکور رو توی یکی از دانشگاهای آزاد بخونم و سال دیگه هم ترمیم معدل ۱۱و و ۱۲م انجام بدم هم کنکور بدم و اگر قبول شدم از آزاد انصراف بدم تو دانشگاهی ک قبول شدم شرکت کنم؟
    یا بنظرتون امسال دانشگاه آزاد بدون کنکور نرم و تمرکز کنم روی سال آینده و ترمیم معدل ۱۱ و ۱۲م؟

    1. سلام
      روندی که شما می خواین طی کنین کاملا سلیقه ای و بر حسب شرایط خودتونه اما آمادگی برای امتحانات نهایی و کسب نمره بالا منطقی تر هستش تا زمانتون رو برای دانشگاه و رشته ای که علاقه مند نیستید صرف کنین

  18. سلام با توجه به اینکه ترمیم معدل ۴۰۴ در دو پایه یازدهم و دوازدهم است، احتمال ندارد که امتحان یک درس از دوازدهم با یک درس از یازدهم در یک روز باشد؟ مثلا ریاضی دوازدهم و ریاضی یازدهم.

      1. سلام وقت بخیر
        تاریخ چقدر در کنکور تاثیر داره؟

        1. با سلام من ۱۱ انسانی ام و در کنکور ۱۴۰۴ از سهم سوابق ۶۰ درصد هر سایتی رو گشتم معلوم نشده بود که پایه دوازدهم و یازدهم چقدر در ۱۴۰۴ تاثیر داره حتی خوده اموزش و پرورش نگفته حالا شما چطوری میگید یازدهم ۳۰ درصد و دوازدهم ۳۰ لطفا پاسخ بدید باتشکر

          1. سلام
            شما می تونید فکر کنید دوازدهم 59 درصده و یازدهم 1 درصد!
            ضمنا داخل متن نوشته شده احتمالا
            لطفا با دقت مطالعه کنید

          2. سلام بنده فارغ‌التحصیل ۱۳۹۵ تجربی هستم برای یازدهم باید انسان و محیط زیست و تاریخ معاصر رو ایجاد کنم آخه امسال داخل سایت این دو درس رو برای ایجاد اورده بود.

    1. سلام ممکنه در یک روز باشه
      هنوز هیچ بخشنامه و اطلاعیه ای درباره نحوه ترمیم معدل کنکور 1404 مبنی بر دو پایه همزمان منتشر و اعلام نشده.

  19. سلام.من دیپلممو سال ۹۹ گرفتم.
    مثلا زیستو ۱۹گرفتم.اگر بخام برا ۴۰۴شرکت کنم باید ترمیم بزنم.حالا اگر تو این ترمیم نمره کمتری از ۱۹ بگیرم گفتن ک ۱۹ سال ۹۹ رو برام ثبت میکنن.الان سوالم اینه این ۱۹رو ک ثبت میکنن دیگه نمره به روز شدس و تراز جدید بم میده یا ۱۹با همون تراز سال ۹۹ برام ثبت میکنن؟ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام
      طبق اعلام سازمان سنجش نمره بالا تر در نظر گرفته می شه.

  20. سلام
    من 402 فارغ‌التحصیل شدم، نهایی دوازدهمم‌رو خوب ندادم باید ترمیم کنم، یازدهم هم هنوز نهایی نشده بود باید امتحان نهاییشو بدم، درسته؟
    و اینکه اگه چیزی که گفتم درسته چجوری امتحان هر دو سال رو بدم؟ امتحانات فقط خرداد هست حتی ترمیم هم؟

    1. سلام
      درسته اما هنوز برای ترمیم همزمان دو پایه هیچ بخشنامه و اطلاعیه ای به صورت رسمی منتشر نشده.

  21. سلام من دیپلم کارودانش سال نود و دو دارم و پیش دانشگاهی سال ۹۴ تجربی ایا برای شرکت در کنکور ۴۰۴ نیاز به ترمیم معدل دارم؟ایا اجباریه؟و یا سوابق تحصیلی برام حذف میشه ؟

    1. سلام
      سوابق تحصیلی دارید و براتون اعمال هم می شه امکان حذفش نیست شما می تونید ترمیم شرکت کنید.

  22. با سلام من دیپلم سال 85 گرفتم آیا برای شرکت در کنکور 1404 امتحانات دوره یازدهم بدم

  23. سلام.
    نظام قدیم هستم
    (سوم:۸۶ و پیش:۸۷)
    و میدونید فقط سوم ما نهایی بود (۸۶) که از معدلش هم راضیم.
    در ۱۴۰۴، این معدل نهایی سوم ما معادل ۱۱م حساب میشه، و باید برای ۱۲م امروز، ایجاد سابقه (شرکت در امتحانات نهایی ۱۲م) انجام بدیم.
    آیا صحیح فهمیدم ؟

    1. سلام خیر
      ویدیو رو مشاهده کنید که جدیدا بارگزاری شده

      1. جانم به قربانت، در این پیج که تنها همون ویدیوی قدیمی موجوده و من جای دیگر چیز دیگر پیدا نکردم.

      2. سلام وقتتون بخیر
        من فارغ التحصیل تجربی هستم امسال از فرصت ترمیم استفاده کردم ولی نمراتم جوری که میخواستم نشد . میتونم خرداد سال بعد مجدد برای دوازدهم ترمیم انجام بدم یا فقط همین یکبار میشد ؟

  24. سلام
    من امسال پشت کنکوری بودم و برای کنکور 1403 ترمیم معدل فقط پایه دوازدهم رو شرکت کردم
    میتونم سال فقط یازدهم رو ترمیم کنم یا فرصت ترمیم من از بین رفته؟

  25. سلام وقت بخیر ، امتحانات ترمیم ۴۰۴ / دوازدهم و یازدهم رو ممکن هست با هم انجام بدیم ! آخه یه جا خوندم که تداخل زمانی نداره !

    1. سلام
      قطعا که امکان برگزاری امتحانات درس ها در یک ساعت( بین پایه های یازدهم و دوازدهم) نیست و تداخلی ندارند
      اما امکان دارد در یک روز مجبور باشید که چند امتحان دهید و این نیازمند یک شروع و مطالعه هدفمند است
      اگر تمایل داشته باشید میتوانید در دوره های جامع مرداد 1404 کلاسینو ثبت نام کنید و درس های هر سه پایه را هم به صورت تشریحی و تست زنی نیز کار کنید

  26. سلام من امسال دوازدهم هستم هدفم کنکور ۴۰۴ هستش سوالی ک دارم اینه که میتونم اون موقع همه دروس یازدهم رو ترمیم بزنم؟
    بعد امتحانات نهایی دوازدهم معدلم اوکیه ولی ممکنه یکی دو درسشو اگر بخوام همراه ترمیم یازدهم ترمیم بزنم؟! یا نمیشه باید همه درس ها با هم ترمیم بشه حتما؟

    1. سلام زهرای عزیز
      ضمن آرزوی موفقیت
      لطفا یبار دیگه ویدئو رو خوب و با دقت تماشا کن تمام سوالات شما داخل ویدئو پاسخ داده شده

  27. سلام وقتتون بخیر
    من فارغ التحصیل رشته فنی ام میخاستم سال ۱۴۰۴ کنکور تجربی شرکت کنم ، آیا میتونم ۴۰۴ هم یازدهم هم دوازدهم رو باهم ایجاد سابقه کنم؟ یا دوتاش رو نمیشه باهم ایجاد کرد؟

  28. سلام من پشت کنکوریم برا ترمیم ثبت نام کردم ولی می‌خوام امسال ندم تا سال دیگه ترمیم کنم میشه یا نه ؟

    1. سلام من سال۹۶ کنکور دادم حالا بخوام واس ترمیم معدل۴۰۴ ثبت نام کنم چیکار باید بکنم کجا رجوع کنم؟

  29. سلام. من امسال دیپلمم رو میگیرم و برای کنکور 1404 برنامه دارم. میتونم شهریور یا دی امسال آزمون نهایی یازدهم رو بدم؟
    و اینکه اگر نیاز بود امکانش رو دارم که درسی از دوازدهم رو ترمیم کنم؟

    1. سلام
      حتما ویدئو داخل سایت رو تماشا کنید سوال تون پاسخ داده شده است

  30. سلام
    من فارغ التحصیل ۱۳۹۱ هستم
    یکبار سال ۱۴۰۲ ترمیم کردم
    برای سال ۱۴۰۴ هم میتونم ترمیم کنم ؟
    شرایط برنامه امتحانات طوری هستش که هر دوسال یازدهم و دوازدهم رو بتونم ترمیم کنم ؟
    سوال آخر اینکه گفته بودن فقط یکبار اجازه ترمیم معدل وجود داره آیا این حرف صحت داره ؟

    1. سلام
      ترمیم مجدد شرکت کردن کاملا اختیاری هستش
      در مورد امتحان همزمان دو پایه هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده است
      هر فرد سالی یکبار امکان شرکت در امتحانات ترمیم را دارد.

  31. سلام وقت بخیر من دیپلم سال ۱۴۰۱ هستم میخواستم بدونم اگر قرار باشه سال ۱۴۰۳ در کنکور شرکت کنم باید حتما دروس سال یازدهم رو دوباره نهایی پاس کنم یا نمراتی کهاز طرف مدرسه داده شده مورد قبول هست؟

    1. سلام
      باید برای سال یازدهم ایجاد سابقه کنید و در امتحانات نهایی شرکت کنید.

  32. سلام وقت بخیر بنده از مدرسه ی نمونه دولتی دیپلم تجربی گرفتم و با توجه به اینکه من زمان امتحانات نهایی بیمار بودم و بیمارستان بستری شده بودم حال خوبی نداشتم و معدل بسیار پایینی دارم .میخواستم بدونم امکان ترمیم در پایه ی یازدهم برام هست ؟چون اون سال امتحانات سوم دبیرستان یا همون یازدهم فقط نهایی بود.و اگر این امکان برام وجود داره چطور میتونم اقدام کنم .ممنون میشم پاسخ بدید .

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      بله امکانش هست باید مراجعه کنید به آموزش و پرورش.

    2. سلام
      بنده دیپلم رو سال 89 گرفتم
      پیش دانشگاهی رو سال 90 گرفتم
      الان برا ترمیم معدل برای کنکور 1404 که هم دروس یازدهم و هم دوازدهم تاثیر داره،باید هر دو پایه یازدهم و دوازدهم رو شرکت کنم برا ترمیم معدل؟؟
      یا فقط دوازدهم کافیه؟؟

  33. سلام برای ثبت نام با شرط معدل فقط معدل کتبی نهایی مهمه میشه همون معدل دوازدهم؟
    من دیپلمم ناقصه معدل کتبی دوازدهم کم شدم
    و الان ثبت نام کردم اما نمیخوام بدم چون تو همین رشته دیپلم مجدد بگیرم با شرط معدل برم دانشگاه غیرانتفاعی روانشناسی
    الان من گیج شدم !
    نمره کتبی نهایی یازدهم و دوازدهمه؟

    1. سلام
      برای کنکور 1404 نمره امتحانات نهایی خرداد پایه یازدهم و دوازدهم تاثیر گذار هستند.

  34. سلام . من یازدهم ریاضی ام و استرس دارم بعضی از درس ها رو پایین بشم،وقتی رفتم دوازدهم میتونم ترمیم معدل یازدهممو بزنم؟

  35. سلام من دیپلم ۹۶هستم نظام قدیم هستم امسال اولین بارم که ترمیم شرکت کردم.آیا سال دیگه هم میتونم ۱۲ام شرکت کنم؟یافقط ۱۱ام میتونم شرکت کنم؟

    1. سلام
      اطلاعیه ای درباره ترمیم همزمان دو هنوز منتشر نشده اما احتمال خیلی زیاد میتونین.

  36. سلام وقت بخیر
    من فوق دیپلم سال ۹۸هستم
    تغییر رشته (دیپلم مجدد تجربی)
    میخواستم بدونم شرایط شرکت در آزمون های ایجاد سوابق تحصیلی یازدهم و دوازدهم رو دارم برای 1404؟و میتونم در کنکور سال 1404 شرکت کنم؟

    1. سلام ممنون وقت شما هم بخیر
      باید امتحانات هر دو پایه رو شرکت کنید.

  37. سلام
    تاثیر معدل یازدهم تجربی بر کنکور چند درصد است؟

      1. سلام . اگه سال یازدهم نمره کمی بگیریم میتونیم سال بعد برای کنکور ۱۴۰۴ ترمیم نمره فقط برای اون درس امتحان بدیم؟

          1. سلام من یازدهم انسانی ام . اگر چند درس تجدید بشم و شهریور امتحان بدم کدوم نمره در کنکور سال بعد حساب میشه؟نمره نهایی یا شهریور؟؟

          2. سلام نمره شهریور در نظر گرفته میشه چون شما امتحان ترمیم شرکت نکردین.

  38. سلام من واسه کنکور1404میخوام بخونم
    باید یازدهم و دوازدهمو ترمیم کنم
    این امکان وجود داره ک هردوتا پایرو ترمیم کنم؟؟

    1. سلام
      بله میتونین ترمیم شرکت کنین احتمالا
      هنوز اطلاعیه قطعی در این مورد منتشر نشده است.

      1. خب مگه همه ی ترمیمی ها تو خرداد ماه نیست
        ممکنه تداخل داشته باشه باهم امتحانای دوپایه
        در این موضوع اطلاعی ندارین؟

      2. سلام و عرض ادب، تشکر از توضیحات مفیدتون
        بنده الان امتحانات نهایی یازدهم رو دارم میدم (پایه یازدهمم) و قصد دارم برای کنکور ۱۴۰۴ هم شرکت کنم اما متاسفانه آمادگی کافی برای امتحان نهایی یازدهم نداشتم تا الان و امتحان فردا(شیمی)

        خواستم بدونم میتونم ترمیم معدل یازدهم رو بعداً انجام بدم بدون اینکه کنکور ۱۴۰۴ رو از دست ندم؟؟

  39. سلام وقتتون بخیر من دیپلم ۹۹هستم میخوام کنکور ۱۴۰۴شرکت کنم باید یازدهم روهم ترمیم کنم؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      ویدئوی آموزشی رو به طور کامل تماشا کنید در این مورد به طور کامل توضیح داده شده.

  40. سلام من سال دوم هستم امسال و ترمیم معدل امسال شرکت کردم آیا میتونم سال دیگه ۱۴۰۴دوباره شرکت کنم ؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      ویدئوی آموزشی رو تماشا کنید به سوال شما به طور کامل پاسخ داده شده.

      1. سلام وقتتون بخیر
        من دیپلم ریاضی فیزیک سال ۸۶ گرفتم و سال ۸۷ مدرک پیش دانشگاهی را گرفتم و میخواهم سال ۱۴۰۴ کنکور تجربی شرکت کنم، آیا من حتما باید در امتحان نهایی پایه یازدهم و دوازدهم شرکت کنم؟
        آیا نیاز به گذران دروس تخصصی غیر مشترک هست؟
        یا آمادگی برای شرکت در کنکور کافی است؟

        1. سلام وقتتون بخیر
          ببینید تاثیر معدل برای شما 60 درصد قطعی هستش و اگر ترمیم شرکت نکنید این 60 درصد رو از دست میدین و کنکور صرفا 40 درصد تاثیر گذار بر قبولیه و برای رشته های برتر کافی نیست.

  41. سلام وقت بخیر
    من یکبار ترمیم معدل دوازدهم رو انجام دادم آیا برای کنکور ۴۰۴ میتونم باز هم ترمیم معدل کنم چندتا از درس هارو یا نه؟
    و اینکه ۴۰۴ چند درصد یازدهم و چند درصد دوزادهم تاثیر داره؟؟ به صورت مساوی؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      ویدئوی آموزشی رو تماشا کنید به سوالاتتون به طور کامل پاسخ داده شده.

  42. ببخشید پس اگه امکان ترمیم دو پایه توی سال 1404 وجود نداره پس بچه ای که پشت کنکور بمونه باید چه گلی بگیره سرش

    1. سلام وقتتون بخیر
      ویدئوی آموزشی رو تماشا کنید به سوال شما به طور کامل پاسخ داده شده است.

  43. سلام خسته نباشین من که الان پشت کنکوری ام اگه بخوام یک سال دیگه بمونم هم یازدهم باید ترمیم کنم هم دوازدهم
    میگن امتحان نهایی فقط خرداد برگذار میشه چطوری من باید تو یک ماه دو تاشو امتحان بدم

    1. سلام ممنون سلامت باشین
      ساعت امتحانات یازدهم و دوازدهم با هم متفاوت هستش
      تداخلی برای امتحانات ندارین.

  44. سلام من پیاه یازدهم تجربی ام امسال نتونستم خوب برای امتحان نهایی بخونم ایای سال بعد میتونم با امتحانات دوازدهم ترمیم بدهم؟؟

    1. سلام من کلاس یازدهم تجربی هستم و چند تا از امتحاناتم رو خوب ندادم میتونم سال دیگه توقف تحصیلی بدم و امتحانات امسال رو ترمیم کنم و اگر وقت باشه امتحانات سال دیگه رو هم زمان ؟

      1. سلام
        هنوز هیچ بخشنامه ای در مورد ضوابط و شرایط ترمیم پایه یازدهم منتشر نشده.

  45. سلام خسته نباشید
    من شنیدم که کنکوری های ،۱۴۰۴ اگر برای ترمیم معدل اقدام کنند باید هر سه پایه رو یعنی هم دهم،یازدهم،دوازدهم رو باید به اجبار ترمیم کنن
    این درسته ؟

  46. سلام وقتتون بخیر
    من دانش آموز پایه یازدهم هستم و دارم امتحانات نهایی رو پشت سر میزارم اگر از نمره ای در یک درس راضی نباشم سالی دیگه که دوازدهمم میتونم یکی از درس های یازدهم هم با دانش آموز های یازدهم امتحان بدم و نمره ای که امسال گرفتم ترمیم شه؟!

  47. سلام وقتتون بخیر.من دیپلمم تجربی سال ۹۳ هست و مدرک پیش دانشگاهیم سال ۹۴ هست و میخوام کنکور ۱۴۰۴ رو شرکت کنم میخواستم بدونم کی باید برای ترمیم معدل اقدام کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. سلام وقت بخیر
      امتحانات ترمیم فقط خرداد ماه برگزار میشن.

  48. سلام
    من دیپلم ۹۶ پیش دانشگاهی ۹۷ بودم
    برای کنکور سال بعد حتما باید ترمیم معدل کنم؟
    امکانش نیست با همون معدل خودم شرکت کنم ؟
    اگر امکانش هست تاثیرش چجوریه

    1. سلام
      می تونین شرکت کنید چون امتحانات ترمیم اجباری نیست اما تراز هر نمره هر سال تغییر می کنه و بهتره که ترمیم شرکت کنید.

    1. سلام خسته نباشید هنوز تاریخ ترمیم معدل برای۱۴۰۴ مشخص نشده؟

        1. سلام
          دوازدهم هستم اگه بخوام 404 ترمیم بزنم باید تمام دروس دوازدهم رو ترمیم بزنم یا فقط اونایی که خودم انتخاب میکنم ؟ چون شنیدم که چون سال 404 امتحان نهایی توسط سازمان سنجش برگزار میشه باید کل دروس دوازدهم رو امتحان بدیم این درسته؟

          1. سلام
            لطفا ویدئو رو دقیق مشاهده کنید.

    1. سلام
      محدودیتی ندارند، شما می تونین کل دروس اختصاصی و عمومی رو شرکت کنید.

  49. سلام ببخشیدمن امسال پایه ی یازدهمم و یکی از امتحانامو خراب کردم میخواستم بدونم که کی میتونم ترمیم معدل بزنم؟ امکانش هست که خراد سال ۱۴۰۵ بتونم امتحان بدم؟

  50. برای کنکور هنر تاثیر معدل از چه درسایی هست. فقط ادبیات، معارف، عدبی، زبان و سلامت و بهداشت؟
    و چند درصد؟

  51. وقتتون بخیر ، من امسال سال یازدهم هستم و اگه بخوام ترمیم بزنم و سال دیگه امتحان ترمیم دروس یازدهم رو بدم باید دهمم امتحان بدم ؟ یا فقط یازدهم و دوازدهم هست ؟

    1. ممنون وقت شما هم بخیر
      خیر سال بعد ترمیم پایه دهم لازم نیست.

  52. سلام وقت بخیر
    من پایه ی یازدهمم امتحان عربی و خوب دادم ولی متاسفانه شیمی و دینی رو خراب کردم میتونم برای سال بعد یعنی ۱۴۰۴ ترمیم بزنم این دو درس رو؟؟

  53. و اینکه معمولا تاریخ امتحانات ترمیم معدل و امتحانات همون سال روی هم نمیفته؟
    نمی تونم همین امسال ترمیم کنم؟

    1. هنوز درو مورد دو امتحان همزمان هیچ صحبتی از سمت آموزش و پرورش نشده ولی قطعا به این موضوع فکر کردند و مشکلی پیش نمیاد.

  54. یازدهم رو میتونیم ترمیم کنیم؟ ترمیم معدل کی چه ماهی سال بعد؟!

    1. بله می تونین
      خرداد ماه برای ترمیم می تونید شرکت کنید.

  55. سلام من یازدهم رو سال 1401 تموم کردم و نهایی دیگه شرکت نکردم چون سوابق دارم ولی برای 404 چون نهایی ندادم باید همه درسارو ترمیم کنم یا همون سوابق تحصیلیم برام لحاظ میشه

      1. سلام من دانشجوی کارشناسی دانشگاه آزاد هستم. سال ۱۴۰۱ دیپلم انسانی گرفتم. یعنی اون زمان فقط سال دوازدهم امتحانات نهایی بودن. الان اگر بخوام در کنکور ۱۴۰۴ شرکت کنم از آنجایی که در سال ۴۰۴ نمرات نهایی یازدهم‌و دوازدهم مهم هستن، آیا باید برای درس های پایه یازدهم امتحان نهایی بدم؟ یعنی امتحانات آن زمان من در پایه یازدهم داخلی بوده. الان باید نهایی بشه حتما؟ به چه صورت هست؟

  56. سلام من دیپلم نظام قدیمم میخواستم یازدهم و دوازدهم که برا سال 1404 مهم هست رو ترمیم کنم ایا امکانش هست این دوپایه رو توی خرداد ترمیم کرد؟ اجازه میدن هر دوپایه رو ثبت نام کنی؟؟؟؟

    1. سلام در مورد ترمیم همزمان هنوز بخشنامه ای ابلاغ نشده اما احتمال زیاد می تونید ترمیم برای دو پایه شرکت کنید.

  57. سلام من دیپلمه سال ۹۵ هستم برای شرکت در کنکور ۱۴۰۴ باید در امتحانات نهایی یازدهم و دوازدهم هم شرکت کنم ؟

    1. سلام اختیاری هستش و اجباری نیست ولی شرکت کنید بهتره.

      1. سلام ببخشید کسایی که امسال‌ ترمیم داشتن هم میتونن دوباره شرکت کنند؟

        1. سلام بله هر دانش آموز هر سال یک بار می تواند در ترمیم شرکت کند.

  58. سلام
    آیا برای کنکور ۱۴۰۵ نمرات نهایی دهم یازدهم دوازدهم رو جمع و تقسیم سه میکنن؟

    1. سلام
      در ویدئو به طور کامل توضیح داده شده حتما با دقت تماشا کنید.

  59. سلام خسته نباشید من متولد 80 هستم دیپلم سال 98 تجربی دارم این چند ساله از درس دور بودم وبرای کنکور 1404 می خوام ثبت نام کنم معدل های نهایی کتبی دو سال اخرم هم 13 است هر کدوم ومن امسال هم ترمیم معدل دوازدهم ثبت نام کردم ولی دو تا امتحان رفتم دیدم هیچی بلد نیستم نمیتونم توی این مدت نمره های دوازدهم بکشم بالا به همین خاطر دارم غیبت میکنم امتحان ها که بتونم سال دیگه ثبت نام کنم حالا سوالم اینه که آیا من برای ترمیم معدل کنکور سال دیگه ثبت نام کنم یعنی 1404 میتونم یازدهم دوازدهم ثبت نام کنم ترمیم معدل هم زمان وکلا باید از کجا شروع کنم
    شما تنها امید من هستین دیگه جایی سراغ ندارم بخوام از اونها سوال کنم

    1. سلام در مورد ترمیم همزمان هنوز بخشنامه ای ابلاغ نشده اما احتمال زیاد می تونید ترمیم برای دو پایه شرکت کنید.

  60. سلام من دوازدهم ریاضی هستم و تو امتحانات نهایی امسال هم نمرات خوبی کسب میکنم ولی برای کنکور امسال آماده نیستم و می‌خوام سال بعد باز کنکور بدم آیا اختلاف ترازی واسه نمرات دوازدهم ایجاد میشه و اگه میشه امکانش هست که همزمان تو خرداد یازدهم رو سابقه تحصیلی ایجاد کرد و دوازدهم رو ترمیم داد اگه تو خرداد نمیشه چه زمانی میشه؟

    1. سلام در مورد ترمیم همزمان هنوز بخشنامه ای ابلاغ نشده اما بله می تونید ترمیم شرکت کنید.

  61. سلام من که الان یازدهم هستم و سال دیگه میرم دوازدهم درس های یازدهم رو میتونم ترمیم بزنم ؟

  62. سلام خسته نباشید
    من یازدهمم و ۴۰۴کنکور میدم امتحانات نهاییمم چندتا درس خوب نبودم حالا باید ترمیم شون رو حتما با امتحانات نهایی دوازدهم انجام بدم یا میشه قبل از امتحانات نهایی دوازدهم ترمیم کرد

    1. سلام ممنون
      امتحانات ترمیم خرداد ماه برگزار می شوند.

  63. سلام
    ببخشید منی که الان(خرداد ۱۴۰۳) یازده تجربی هستم اگه درسی رو چندان مطلوب ندم و بخوام ترمیم کنم, سال بعد همراه با آزمونای دوازدهم میتونم اون درس خاص رو ترمیم بزنم؟

    1. سلام
      احتمالا می تونید، در این مورد هنوز بخشنامه ای منتشر نشده.

  64. سلام وقت بخیر
    محدودیتی در تعداد دروس قابل ترمیم برای سال یازدهم وجود داره؟من شنیدم صرفا میشه ۴درس یازدهم را برای کنکور ۱۴۰۴ترمیم کرد
    درسته؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      برای ترمیم پایه یازدهم هنوز هیچ بخشنامه ای نیومده و چنین چیزی هم منطقی نیست مخصوصا برای کسانی که قصد دارند سابقه تحصیلی ایجاد کنند.

      1. سلام
        میخواستم بگم که من امسال دیپلم کاردانش میگیرم
        و میخوام کنکور انسانی بدم و در امتحانات نهایی 11و 12 شرکت کنم
        اول باید دیپلم کاردانش گرفته باشم بعد میتونم ثبت نام کنم یا نه ربطی نداره به دیپلم کاردانش
        ممنون میشم لطفا جواب بدین

        1. سلام
          شما دیپلم جدید می خواین بگیرین و دیپلم قبلی کار و دانش ثبت باید بشه.

  65. بچه با سرچ درخواست لغو اثر قطعی معدل در رتبه کنکور به سایت فارس نیوز برید و حمایت کنید از لغو تاثیر معدل شاید جواب داد

  66. سلام وقتتون بخیر
    من دیپلم ۹۹ هستم ٫ وامسال خرداد ماه امتحاناتمو ترمیم میکنم یعنی درحال ترمیم
    ولی من زیاد راضی نیستم، من سال بعد 1404 میتونم دوباره این درسارو ترمیم شرکت کنم…!؟

    1. سلام
      پاسخ سوالتون داخل ویدئو کامل توضیح داده شده
      با دقت مشاهده کنید.

  67. سلام من سال1402یک بار ترمیم انجام دادم.آیا برای 1404میتونم دوباره ترمیم بکنم؟
    و اینکه آیا میشه یازدهم رو هم ترمیم کنم هم‌زمان با اون؟
    اگه تایم هاشون یکسان بیافته پس چرا هردو پایه رو برای ترمیم گذاشتن؟پس چیکار میکنیم؟

    1. سلام
      هر داوطلب سالی یکبار فرصت برای ترمیم نمره دارد.

  68. سلام دیپلم 99گرفتم.یه بار402ترمیم کردم.میتونم 404بازم ترمیم کنم؟
    آیاهم یازدهم و هم دوازدهم رو میتونم404ترمیم بزنم؟

    1. سلام
      بله می تونید ترمیم شرکت کنید
      در مورد ترمیم هنوز بخشنامه ای منتشر نشده اما برای 1404 می تونید یازدهم رو هم شرکت کنید.

  69. حداقل کاش ی فکری به برنامه نهایی بکنن
    نمیشه ک ی نفر همزمان یازدهم و دوازدهم امتحان بده
    کاش لااقل یه پایه رو بتونیم دی‌ماه امتحان بدیم🥺

  70. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید؛ ببخشید برای ترمیم ۴۰۴ حتما شرایط نمره وجود داره برای ترمیم یعنی باید ی درسی رو افتاده باشیم که ترمیم کنیم؟ مثلا ی درسی رو ۱۸ بشیم‌نمیتونیم ترمیم کنیم؟
    بعد برا کسایی که ۴۰۴ دوازدهم میشن ترمیم دوازدهمشون وجود نداره؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      محدودیتی برای ترمیم نمره وجود نداره.

    2. سلام شما میتونین هر درسی رو با هر نمره ای ترمیم کنید.

  71. سلام وقت بخیر . من انصرافی از رشته مهندسی نفت هستم سال 98 ، یعنی دیپلمم ریاضی بوده ، سال 402 ترمیم دوازدهم شرکت کردم و هممینطور امسال هم 403 ترمیم دوازدهم شرکت کردم از اونجایی که تغییر رشته ای ها شنیدم یکبار بیشتر فرصت ترمیم ندارن ، میشه برای کنکور 1404 دوازدهم رو هم کنار یازدهم ایجاد سابقه کنم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      هر داوطلب سالی یکبار فرصت برای ترمیم معدل دارد و شما هم می تونید ترمیم شرکت کنید.

  72. سلام خسته نباشید
    ببخشید من پایه دوازدهم هست میخواستم بدونم آیا تراز امسال حتی اگر درسام رو خوب بدم با دانش آموز دوازهمی سال دیگه که امتحانات رو خوب بده خیلی فرق میکنه؟

    1. سلام
      قابل پیش بنی نیست به چند دلیل که مهمترین آن سطح سوالات امتحانات نهایی است ولی اصولا خیلی تغییر نمی کند.

  73. سلام من ۱۴۰۳ترمیم معدل کردم سال ۱۴۰۴برای دوازدهم میتونم ترمیم کنم؟

  74. سلام من دوازدهم درس نخوندم میخام ترمیم کنم دوازدهمم رو ۱۴۰۴ کنکور بدم یازدهم میتونم ترمیم کنم یا ۲۰ درصد رو از دست میدم ۱۲ رو ترمیم کنم تاثیر داره تو کنکور ۱۴۰۴ اصلا میشه لطفا بگید .

    1. سلام
      داخل ویدئو کامل توضیح داده شده حتما تماشا کنید.

  75. سلام برای کنکور ۱۴۰۴ میشه هم یازدهم و هم دوازدهم ترمیم زد؟؟

  76. چندتا دروس رو میشه ترمیم معدل زد؟
    اگه مثلا امسال ترمیم معدل بزنیم سال بعدم دوباره میشه ترمیم معدل زد ؟
    کی زمان ثبت نام ترمیم معدل میرسه ؟

    1. کلیه دروس اختصاصی و عمومی رو شما می تونید ترمیم شرکت کنید و هر داوطلبان یکبار در سال می تونه در امتحانات نهایی خرداد شرکت کنه.

  77. سلام، برای شرکت در کنکور زبان 404 برای پایه یازدهمی های امسال >403< آیادروس عمومی های نهایی سال یازدهم و دوازدهم در کنکور زبان 404 تاثیر داره؟ یا فقط عمومی های دوازدهم تاثیر میذارن؟

  78. سلام وقتتون بخیر، بنده پایه یازدهم هستم امسال و میخواسم خدممتون بپرسم که آیا دروس عمومی امسال با دروس عمومی دوازدهم با هم در کنکور زبان 404 تاثیر میذارن یا فقط عمومی های نهایی برگزاری در سال بعد؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  79. با سلام من فارغ‌التحصیل ۴۰۲ هستم امسال هم ترمیم دوازدهم رو شرکت می‌کنم و الان ممکنه سال بعد هم واسه دوازدهم ترمیم بزنم؟

    1. سلام
      هر داوطلب سالی یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی رو دارند.

  80. سلام من ۱۴۰۴ کنکور میدم آیا میشه بعد کنکور یازدهم ترمیم معدل کرد یا نه

  81. سلام کنکور من ۱۴۰۴ اگه من بخام ۱۴۰۵ کنکور بدم میتونم سال بعد دوازدهم و ترمیم معدل یازدهم بدم و سال بعدش دهم برای کنکور

    1. سلام
      داخل ویدئو کامل توضیح داده شده حتما تماشا کنید.

  82. سلام
    برای سال ۱۴۰۴ باید هر سه سال دهم و یازدهم و دوازدهم معدل نهایی داشته باشن برای کنکور یا فقط یازدهم و دوازدهم کافیه ؟
    و چند بار میتونیم برای ترمیم هر پایه اقدام کنیم
    ممکنه هر پایه رو برای ترمیمش دو بار اقدام کرد ؟
    و کسی که دانشجو باشه می‌تونه در کنار دانشجو بودنش در امتحانات ترمیمی شرکت کنه و مانعی نداره ؟

    1. سلام
      داخل ویدئو کامل توضیح داده شده حتما تماشا کنید.

      1. سلام مجدد داخل ویدیو در مورد اینکه کسی دانشجو باشه و بخواد نهایی بده توضیحی نداد می‌تونه چنین کسی یا براش ممکن نیست ؟

  83. سلام من یازدهمم ایا میتونم سال بعد خرداد همزمان با امتحانات نهایی دوازدهم یازدهم هم. ترمیم بدهم؟

    1. سلام
      هنوز بخشنامه ای در این مورد منتشر نشده اما احتمال زیاد ترمیم دو پایه انجام میشه.

  84. سلام
    فارغ‌التحصیل سال ۱۴۰۲ که امسال برای ترمیم معدل پایه دوازدهم شرکت کرده سال بعد هم می‌تونه در ترمیم معدل ۱۲ شرکت بکنه ؟
    یا اینکه کلا یک بار مجازه ؟

    1. سلام
      هر داوطلب سالی یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی دارند.

      1. یعنی هر سال یک بار برای همه ؟!
        منی که دوبار شرکت کردم در ترمیم نمره تحربی برای کنکور ۱۴۰۴ هم میتونم ثبت نام کنم ؟!

    2. سلام منم همین سوال رو دارم به نتیجه ای رسیدی یا خبر جدیدی داری؟!

  85. سلام وقت بخیر امکان داره فرصت مجدد برای کسانی که امسال ترمیم دادند دوباره بزارن ترمیم بدند

  86. سلام من دوازدهم ۱۴۰۳ هستم اگه بخوابم سال ۱۴۰۴ ترمیم انجام دهم ، یازدهم را دی میشود ترمیم کرد یا فقط خرداد ؟ اگه خرداد هست چجوری یه نفر ۲۰ تا درس تو یه ماه امتحان بده

  87. سلام وقت بخیر من فارغ‌التحصیل رشته تجربی هستم و تا الان دو بار در امتحان های ترمیم معدل شرکت کردم و میخواستم بدونم برای کنکور 1404 میتونم دوازدهم رو دوباره و یازدهم رو ترمیم کنم؟؟؟

  88. سلام وقتتون بخیر ببخشید من فارغ التحصیل سال ۱۴۰۱ هستم پشت کنکور بودم و بنا به دلایلی میخوام واسه ۱۴۰۴ هم بمونم .من پارسال ترمیم معدل انجام دادم ولی فقط عمومی ها ، امسال ترمیم معدل مجدد شرکت کردم و به عبارت دیگه عمومی ها رو بار دوم هست که ترمیم میکنم و اختصاصی ها رو بار اوله که ترمیم میکنم . حالا میخوام ببینم امکانش هست که واسه ۱۴۰۴ امکان ترمیم معدل مجدد بزارن که بتونم اختصاصی ها رو مثل عمومی ها واسه بار دوم ترمیم کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      بله می تونید شرکت کنید
      هر داوطلب سالی یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی را دارد.

  89. سلام،من حساب کردم معدلم 16.5 یا 17 میشه اما خوب نیست از طرفی درصد هام هم زیلد خوب نیست و برای کنکور هم 3 هفته بیشتر وقت نیست و نمیخوام هم رشته هایی مثل مامایی رو بزنم ام باید چیکار کنم؟ (حقیتا فکر میکردم معدلم 18 بشه چون همه کارنامه هام همین بود واقعا ناراحتم):

  90. سلام من دیپلم 96 هستم امسال ترمیم معدل شرکت کردم ، باز میتونم برای سال 1404 شرکت کنم و کنکور بدم؟

  91. من سال 404 کنکور دارم یعنی یازدهم تاثیرش قطعی هس و معدل یازدهم 18 ب بالا هس ایا رتبه خوب میارم اگه دوازدهم و کنکور خوب باشه /؟

  92. سلام وقتتون بخیر برای پایه های یازدهم هم ترمیم نمره وجود داره؟

    1. با عرض سلام و احترام!
      بنده دیپلم خودم را در رشته ی ریاضی قبل از سال ۸۴ دریافت کردم، خواستم بدونم حالا که دروس عمومی حذف شده برای ما توی کنکور به چه صورت حساب می شه؟! قبلا از پاسخگویی شما کمال تشکر را دارم🙏

      1. سلام
        لطفا ویدئوی داخل نوشته را کامل و با دقت تماشا کنید.

  93. سلام خسته نباشید
    من الان کلاس دهم هستم میخاستم بدونم برای اینکه دهم رو ترمیم کنم میتونم بعداز امتحان نهایی دوازدهم اینکار رو بکنم یا حتما بیاد همراه دوازدهم یا یازدهم باشه؟؟

    1. سلام ممنون
      در حال حاضر هنوز اطلاعیه ای برای ترمیم سه پایه به صورت همزمان برای کنکور 1405 اعلام نشده
      به محض مشخص شدن در این صفحه اطلاع سانی می کنیم.

  94. سلام خسته نباشید من امسال دوازدهم هستم و دارم امتحانات نهایی میدم
    عملکردی که داشتم خوب بوده و میخوام پشت کنکور بمونم به دلایلی
    یعنی سال بد من فقط میخوام یازدهم رو ترمیم کنم نه دوازدهم
    حالا یه عده میگن که ضریب کاهشی میخوره به معدل دوازدهم من
    آیا درسته ضریب کاهشی؟
    یا من هر معدلی که از دوازدهم بگیرم هیچی ازش کم نمیشه و میتونم کنکور ۴۰۴شرکت کنم
    ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام ممنون
      بله درسته تراز نمرات هر سال تغییر می کنند.

  95. سلام وقتتون بخیر من امسال یازدهم هستم و ایجاد سایقه انجام دادم و اینکه متولد84 هستم آیا می تونم سال بعد ترمیم بزنم یا خیر؟

      1. سلام
        ببخشید من امسال کنکور ۴۰۳ رو دادم و فارغ‌التحصیل شدم ولی میخوام بمونم واسه کنکور سال بعد
        و میخوام ترمیم معدل هم شرکت کنم
        میخواستم بدونم که مشکلی برای سربازی پیش نمیاد ؟ من متولد ۱۳۸۴/۱۰/۰۹ هستم

  96. پس دیپلمه هاس قبل ۸۴ که گفتین سوابق تحصیلی نمیخوان پس باید چکار کنن یعنی فقط کنکور تاثیر داره براشون؟؟؟؟

  97. سلام.
    من سال 81 مدرک پیش دانشگاهی گرفتم.
    آیا سوابق تحصیلی شامل من میشه؟ یعنی باید در امتحان نهایی شرکت کنم؟ یا لازم نیست که فقط در کنکور شرکت کنم.
    ممنون

    1. سلام لطفا ویدئوی داخل صفحه رو با دقت مشاهده کنید
      کامل در این مورد توضیح داده شده.

  98. سلام ببخشید تاریخ امتحان ترمیم معدل چه تاریخیه وآیا در کنکور ۱۴۰۳ تاثیر داره یانه؟

      1. پس من پشت کنکور بمونم مشکلی از بابت ترمیم معدل دوباره دوازدهم ندارم

  99. سلام من دیپلم 1402گرفتم و 1403دوازدهم ترمیم کردم آیا 1404هم میتونم ترمیم کنم دوازدهم و هم یازدهم

    1. سلام لطفا ویدئوی داخل صفحه رو با دقت مشاهده کنید
      کامل در این مورد توضیح داده شده.

  100. سلام من دیپلم مجدد هستم .از فنی به تجربی ک کل درسهای سال دوازدهم رو برداشتم و ایجاد سابقه کردم .اما بعضی امتحانارو خراب کردم و ترازمو میاره پایین .آیا میتونم 1404دوازدهم رو ترمیم شرکت کنم و یازدهم ایجاد سابقه یا خیر .؟

  101. سلام ببخشید کسی که درسال ۱۴۰۳در ترمیم معدل ثبت نام کرده می‌تونه درسال ۱۴۰۴هم ثبت نام کنه ؟

    1. سلام ، من مدرک پیش دانشگاهی رو در سال ۷۸ گرفتم . الان برای شرکت در کنکور ۱۴۰۴ باید فقط دروس نهایی دوازدهم رو امتحان بدم ؟

  102. ببخشید من امسال ترمیم شرکت کردم میتونم سال بعد دوباره همون درسایی رو که شرکت کردم دوباره امتحان بدم؟

  103. سلام روز بخیر من الان یازدهمم و یسری درسارو خراب کردم برای سال بعد به صورت قطعی فرصت ترمیم میدن؟

  104. سلام
    من ۴۰۳ ترمیم دوازدهم شرکت کردم . ایا ۴۰۴ هم میتونم ترمیم نمره دوازدهم شرکت کنم؟

  105. سلام
    ببخشید من نظام قدیمم و دیپلمم رو سال ۹۱به بعد گرفتم،الان برای ترمیم معدل کتابای نظام قدیم باید بخونم یا نظام جدید؟

      1. سلام وقتتون بخیر توویدیو گفتید میتونید هرسال خرداد ترمیم کنید اما توبخشنامه گفته سده ک فقط یک بار حق ترمیم معدل داریم الان منی ک امسال ترمیم کردم دیگ سال دیگ نمیتونم ترمیم کنم

        1. سلام
          سالی یکبار حق ترمیم معدل دارید اون هم خرداد ماه هستش.

          1. من دوازدهم رو امسال یکبار ترمیم کردم.
            سال ۱۴۰۴ میتونم دوبارع ترمیم کنم؟

  106. سلام وقت بخیر من نظام جدید سال ۸۷ هستم امسال دهمم را اصلا خوب ندادم میتونم در یازدهم ترمیم کنم جوابم رو لطفا بدهید خیلی ممنون

    1. سلام وقتتون بخیر باشه، خسته نباشید🌺
      من امسال پشت کنکوری تجربی بودم و نمرات دوازدهمم رو ترمیم زدم، ولی از نمراتم راضی نیستم،
      میخواستم ببینم میتونم برای کنکور ۴۰۴ دوباره دوازدهمم رو هم ترمیم بزنم؟!
      مثل امسال که استثنا قائل شدن و مصوبه جدید دادن که بچه هایی که سال قبل ترمیم کرده بودن، دوباره میتونن ترمیم کنن ممکنه رخ بده؟!

      و اینکه اگر بخوام پشت کنکور بمونم و از نمرات دوازدهمم راضی نیستم اصلا، میتونم با ترمیم نمرات یازدهمم و درصدای های کنکورم دوازدهم رو جبران کنم و به رشته های تاپ فکر کنم؟!
      اگر دقیق راهنماییم کنین ممنونتون میشم، من پاسخ دقیقا هیچ جا پیدا نمیکنم🥲🙏🏻🌺

      1. سلام وقت شما هم بخیر
        لطفا ویدئو رو با دقت تماشا کنید کامل توضیح داده شده است.

        1. سلام وقتتون بخیر من مدرک دیپلم ریاضی ۸۹ رو دارم برای کنکور تجربی سال بعد تطبیق زدم که ۷۰ واحد درسی با ریاضی مشترک بود برای پاس کردن بقیه واحد ها به مدرسه بزرگسالان دولتی معرفی شدم که از مهر ماه ثبت نام میکنه ولی کلاسی برگزار نمیشه فقط آزمون داره فقط دوازدهم رو باید امتحان بدم بصورت کامل تا دیپلم تجربی رو بگیرم سوالی که پیش میاد اینه من باید برای کنکور ۱۴۰۴ فقط دوازدهم رو نهایی امتحان بدم ؟؟ اون ۷۰ واحدی که تطبیق خورده برای سال یازدهم سوابقه تحصیلی حساب میشه یا نه ؟؟

          1. سلام وقت بخیر
            اگر دروس اختصاصی و عمومی پایه یازدهم در 70 واحد درسی تون بوده باشه اوکیه در غیر این صورت باید سابقه تحصیلی ایجاد کنید.

  107. سلام من دانش آموز یازدهم انسانی هستم نهایی ۱۴۰۳ دارم میدم و کنکوری ۱۴۰۴ هستم
    آیا اگه من بخوام ی سال کنکورم رو بندازم ۱۴۰۵ بدم که بخوام ۲بار ترمیم شرکت کنم باید برای کنکور ۱۴۰۵ نهایی دهم هم بدم؟؟؟؟؟؟؟

  108. سلام
    من دیپلم رباضی ۸۴ به قبل ام
    کنکور تجربی می خوام شرکت کنم
    رشته هم برام مهمه
    برای دیپلم جدید باید فقط نهایی ها رو آزمون بدم یا همه رو
    و این که اگه سالی یه پایه رو اوکی کنم قبوله یا باید همه رو تو یه سال آزمون بدم
    ممنون

  109. سلام. من دیپلم سال80هستم. رشته ریاضی.ولی می خوام کنکور تجربی شرکت کنم. می‌دونم اگر امتحان نهایی بدم نمراتم خیلی بالا میشه. چون لیسانس فیزیک و فوق فیزیولوژی هم دارم. عمومی هاهم وقتی پسرم کلاسینو رو گوش میداد فهمیدم اونقدر خوب یاد میده که میتونم بیست بشم. آیا راهی هست که اگه امتحان نهایی بدم شرط معدل برام منظور بشه؟

    1. سلام لطفا ویدئو رو دقیق مشاهده کنید در مورد فارغ التحصیلان قبل از سال 84 کمال توضیح داده شده است.

      1. سلام خسته نباشین
        ببخشید من امسال کلاس یازدهم رو تو یه رشته فنی وحرفه‌ای تموم کردم و میخوام برای سال بعد تو کنکور ریاضی شرکت کنم
        میخواستم ببینم من باید سال بعد امتحانات نهایی شرکت کنم یانه و اگه قراره شرکت کنم باید تو یازدهم و دوازدهم شرکت کنم یا فقط دوازدهم شرکت کنم کافیه
        و اینکه چجوری میشه تو امتحانات نهایی یازدهم و دوازدهم همزمان شرکت کرد؟
        ممنون میشم جواب بدین

        1. سلام
          شما باید سابقه تحصیلی برای رشته ریاضی ایجاد کنید

  110. سلام.
    اگه من که امسال دوازدهم بودم، بخوام سال بعد ترمیم یازدهم (چون نهایی نبوده) و دوازدهم انجام بدم، در اون صورت هر روز امتحان خواهم داشت؟
    امکان نداره در این باره چاره‌اندیشی‌ای بکنن؟
    چون به هر حال خیلی از کتاب‌ها رو نمی‌شه تو یک روز جمع کرد!

  111. سلام‌من‌امسال یازدهمم و کنکوری ۴۰۴ بعضی از‌نمره های امسال نهایی اوکی نیستن و میخواستم بدونم میشه ترمیم بزنم و این ترمیم تو کنکور ۴۰۴ تاثیر داره یعنی میتونم کنکورو با نمره های ترمیم یازدهم شرکت‌کنم؟؟ یا تاثیرش رو ۴۰۵ میشه ؟ ..

  112. سلام من سال 1403 دیپلم رو گرفتم ایا اگر بخواهم برای سال بعد بمونم مجبور یازدهم رو ترمیم کنم یا نه چون نمره ی یازدهم من خوبه

  113. سلام وقتتون بخیر آیا افرادی که برای پایه یازدهم سابقه تحصیلی ندارن برای ترمیم معدل حق انتخاب دروس رو دارن یا نه باید همه دروس رو ترمیم کنن

  114. سلام
    من سال ۴۰۴ میخوام ترمیم بزنم و امتحانات یازدهمم نهایی نبوده معلم طرح کرده بود، همه نمراتم بیست هستن به جز دوتا امتحان برای ترمیم معدل میتونم فقط همون دوتا رو ترمیم بزنم یا باید همه امتحانات رو ترمیم بزنم

  115. سلام من از ویدیو ی چیزی رو متوجه نشدم دیپلم نظام قدیم پایه سوم رو نهایی داده برا کنکور ۴۰۴ ک دو پایه یازدهم و دوازدهم نهایی تاثیر داره حالا ما باید سال دوازده ترمیم معدل شرکت کنیم یا ن ؟

    1. سلام
      سال سوم اون زمان حکم دوازدهم الآن رو داره، فقط اون دروسی که توی دیپلم لازم میدونی رو باید از پایه دوازدهم ترمیم کنی.
      و سال یازدهم رو باید کل دروس رو ترمیم کنی وگرنه ۳۰% مربوط به یازدهم رو برای کنکور ۴۰۴ از دست میدی.

  116. داوطلب نظام قدیم ، که ۱۴۰۳ کل دروس رو ترمیم کرده برای دوازدهم ، آیا مجدد ۱۴۰۴ میتونه دروس دوازدهم رو ترمیم کنه؟

  117. سلام من پارسال ۱۴۰۲ ترمیم معدل کردم، و امسال ۱۴۰۳ دوباره ترمیم معدل ثبت نام کردم ولی نرفتم امتحان بدم آیا من میتونم ۴۰۴ دوباره ترمیم کنم یا نه

  118. سلام ببخشید آیا یک فرد فارغ التحصیل میتواند خرداد ۱۴۰۴ نهایی های دهم و یازدهم و خرداد ۱۴۰۵ نهایی دوازدهم رو شرکت کنه؟ در صورتی که در خرداد ۱۴۰۴ دو پایه ترمیم شود در خرداد ۱۴۰۵ امکان ترمیم پایه دوازدهم وجود دارد؟

  119. سلام من نظام قدیم هستم و معدل کتبی نهایی سومم 18.75 هست ایا سوابق تحصیلی شامل من میشه یا باید ختما ترمیم معدل کنم؟
    متوجه زمان ترمیم معدل نبودم و از دست دادمش باتشکر.

  120. سلام خسته نباشید
    ممنون بابت مطالب آموزندتون🥰
    خواستم بدونم من یکبار ترمیم شرکت کردم
    دیپلمم برای ۴۰۲
    میتونم مجدد برای ۴۰۴ ترمیم کنم؟
    با این بار میشه ۲ بار ترمیم کردن

      1. سلام، کسی که توی ۱۴۰۳ پایه یازدهم رو تموم میکنه و ۱۴۰۴ کنکور داره، و میخواد یازدهم رو ترمیم کنه باید توی خرداد ترمیم کنه، اما توی خرداد ۱۴۰۴ یا ۱۴۰۵؟ یعنی دیپلم نیاز نیست تا توی خرداد/۱۴۰۴ توی ترمیم شرکت کنیم همراه اینکه توی امتحانات نهایی دوازدهم شرکت میکنیم؟

        1. سلام هنوز بخشنامه ای برای ترمیم پایه یازدهم منتشر نشده است.

  121. سلام وقت بخیر ببخشید من اگه بخوام امسال پشت کنکور بمونم برای کنکور 1404 حتما باید یازدهم رو امتحان بدم یا میتونم فقط دوازدهم رو؟

  122. سلام من دیپلم انسانی ۹۹ هستم میخوام کنکور تجربی ۱۴۰۴ رو شرکت کنم باید چه اقدامی انجام بدم؟

    1. سلام
      بهترین کار این هستش که امتحانات ترمیم شرکت کنید.

      1. سلام توروخدا جواب منو بدید خیلی گیج شدم
        من دیپلم ۸۵ پیش دانشگاهی ۸۶ هستم بخوام کنکور ۱۴۰۴ یعنی سال بعد رو شرکت کنم باید هم یازدهم هم دوازدهم هر دو رو ایجاد سابقه کنم؟؟

        1. سلام
          شما سوابق تحصیلی دارید اما ترمیم شرکت کنید بهتر هستش.

  123. سلام من دیپلم ریاضی 1402 دارم میخوام کنکور انسانی 1404 بدم 60 درصد تاثیر معدل برام چجوری حساب میشه؟

  124. سلام وقت بخیر . من امسال میشه دومین بار که ترمیم زدم . اما خب راضی نبودم و خراب شد ، میخواستم بدونم امسال پشت کنکور بمونم ، میتونم دوباره ترمیم شرکت کنم؟؟همش میگن نمیشه و دیگه شانستو از دست دادی. ولی تو ویدیو شما گفتین هر سال میشه خرداد ترمیم زد ؛ میخواستم با توجه به وضعیت بدونم شما مطمئن هستید که سالی یکباره؟؟ و میشه دوباره شرکت کنم؟

    1. سلام اسما یک بار هست ولی احتمالا باز هم بشه ترمیم کرد

  125. سلام.خسته نباشید
    می خواستم در مورد همون رشته های غیر مرتبط بدونم
    یعنی اگه منی که امسال دیپلم رشته ریاضی رو گرفتم و بخواهم که برای سال بعد در کنکور رشته تجربی شرکت کنم ؛
    خب بازم باید در کل دروس اختصاصی یازدهم و دوازدهم شرکت کنم ؟ یا فقط دروس اختصاصی غیر مرتبط مثل «زیست شناسی»؟
    ممنون میشم جواب بنده رو بدین

    1. سلام
      غیر مرتبط ها رو باید امتحان بدین اگر بقیه درسها نمراتتون بالا باشه

  126. سلام خسته نباشید ببخشید من سال۴۰۴ بخام برای ترمیم معدل یازدهم شرکت کنم مثلان من فلسفم یازدهم که معلم امتحان گرفت ۱۸ شدم اگر تو ترمیم معدل ۴۰۴ فلسفه بخام امتحانشو نهایی بدم ۱۶ بشم کدومو حساب میکنن ۱۹ داخل مدرسه یا ۱۶ نهایی?

      1. سلام میگم کسی ک بخواد برای سال 1404پشت کنکور یمونه وامسال دوازدهم باشه سال بعد باید تو خرداد هم دوازدهم هم یازدهم رو ترمیم بزنه همزمان؟

        1. سلام.وقت بخیر.ببخشید من نظام جدیدم و ۹۹ کنکور دادم اگر بخوام دوباره کنکور بدم و اصلا ترمیم معدل انجام ندم چه اتفاقی میافته؟

          1. سلام
            نمرات امتحانات نهایی دوازدهم تاثیر میزاره و یازدهم تاثیرش صفر خواهد بود
            در نظر داشته باشید که تاثیر مستقیم و قطعیه

      2. سلام من دیپلم تجربی ۹۹ دارم و از فرصت ترمیمم استفاده کردم اما متاسفانه نتیجه ی خوبی کسب نکردم و معدلم ۱۷ شد برای دوازدهم اگر ترمیم معدل یازدهم و کنکور ۱۴۰۴ رو خوب بدم میتونم دندون قبول بشم؟

      3. سلام.دیپلم ریاضی 96 هستم و خب زمان ما سوم دبیرستان نهایی بود فقط. برای کنکور (تجربی) باید کل درسا رو امتحان بدم یا فقط زیست و زمین و غیر مشترک ها و یا اینکه ترازی که برای نهایی تو اون سال آورده بودم استفاده میشه؟ممنون میشم راهنمایی کنین.

        1. سلام دروس غیر مشترک دوازهم + کل دروس یازدهم رو باید شرکت کنید.

  127. درود بر شما . من سال 95 دیپلم تجربی گرفتم . الان برای سال یازدهم میتونم شهریور امتحان بدم؟؟؟؟ یا اینکه برای من هم ترمیم معدل به

    حساب میاد و باید خرداد امتحان بدم؟؟؟؟ مرسی

    1. برای خرداد ماه امتحانات ترمیم نمره انجام میشه و شهریور و دی ماه برای ترمیم نیستند.

  128. سلام
    ببخشید من دیپلمم رو سال۱۴۰۲گرفتم و امسال برای دوازدهم ترمیم زدم میخاستم بدونم میشه برای کنکور۱۴۰۴دوباره برای دوازدهم ترمیم زد؟یک سری از مشاورا میگن نمیشه اخه چون قبلا ترمیم زدم

  129. سلام.وقت بخیر
    می خواستم بدونم اگر من که امسال دیپلم رشته ریاضی و فیزیک هستم و بخواهم که برای سال بعد در کنکور رشته تجربی شرکت کنم خب آیا برای سال یازدهم باید کل دروس اختصاصی رو امتحان بدم یا نه فقط دروس اختصاصی غیر مرتبط مثل «زیست شناسی و…»؟؟؟

  130. سلام ببخشید من فارغ التحصیل ۱۴۰۲ ام و امسال برای اولین بار در امتحانات ترمیم معدل شرکت کردم از اونجایی که گفته شده از شهریور ۱۴۰۲ به بعد برای هر درس فقط یک بار فرصت ترمیم وجود داره این یعنی من سال بعد فرصت مجددی برای ترمیم معدل ندارم یا نه؟

    1. سلام
      گفته نشده از شهریور فقط یکبار فرصت ترمیم بوده و دیگه نمی تونید شرکت کنید بلکه هر فرد سالی یکبار فرصت ترمیم دارد.

  131. سلام
    من دیپلم تجربی سال ۴۰۱‌هستم و امسال بعضی دروس دوازدهم رو ترمیم کردم.
    برای کنکور ۴۰۴ اگر یازدهم ترمیم انجام ندم ینی اصلا نمیتونم رشته های تاپ تجربی قبول بشم؟
    بعد برای منی که یازدهمم نهایی نبوده اگر خرداد توی ایجاد سابقه ی یازدهم شرکت کنم و درسی رو بیوفتم تکلیف چیه؟

  132. سلام.
    میزان درصد سهم هر پایه در کنکور ۴۰۴ تغییر کرده؟بعضی جاها میگن ۳۰درصد نیست شده ۲۰ واسه ۱۱ و ۴۰ واسه ۱۲ .
    و اینکه چقدر شانس برای فرصت مجدد ترمیم هست؟
    اگه ترنیم مجدد ندادن برای دوازدهم
    با یازدهم میتونیم قبولی واسه رشته تاپ داشته باشیم؟

      1. توی ویدیو گفتین سهم درصد پایه یازدهم ۳۰٪ و دوازدهم ۳۰٪ نهایی و کنکور ۴۰٪
        اما جدیدن بعضیا میگن تغییر کرده
        برای نهایی پایه یازدهم ۲۰٪ و دوازدهم۴۰٪ شده

  133. سلام
    من دیپلمم رو سال ۱۴۰۲ گرفتم و امسال ترمیم شرکت کردم ولی خوب ندادم امتحانات ترمیم رو
    (داوطلب کنکور زبان هستم)
    امسال میتونم باز هم دروس عمومی دوازدهم رو ترمیم کنم یا فقط میتونم یازدهم رو ترمیم کنم؟

    1. سلام شما هر سال یک بار می تونید ترمیم کنید هم یازدهم و هم دوازدهم رو

      1. ببخشید الان دقیقا اخه همه جا ها ت گوگل ک میزنم نوشته یبار کلا میتونین ترمیم بزنین فرصت ترمیم برای هر درس یباره!
        فرصت ترمیم برای کل درسا مثلا فقط دوازدهم تو 4سال اینده کسی پشت بمونه میتونه 4 بار ینی دوازدهمو ترمیم بکنه؟!

      2. فرصت ترمیم برای کل درسا مثلا فقط دوازدهم تو 4سال اینده کسی پشت بمونه میتونه 4 بار ینی دوازدهمو ترمیم بکنه؟!

  134. سلام
    من الان امسال دارم میرم دوازدهم رشتمم کار دانشه ، چجوری میتونم برم کنکور ریاضی بدم ؟

    1. سلام شما به آموزش و پرورش منطقه مراجعه کنید و درخواست شرکت در امتحانات نهایی را بدید یا تطبیق بزنید درسهای عمومی را و دیپلم ریاضی بگیرید.

  135. سلام ببخشید من امتحانات پایه یازدهم نهای نبود باید کل دروس رو شرکت کنم واسه ترمیم یا می تونم یک دو درس؟

    1. سلام کل دروس را باید ترمیم کنید و معدل امتحانات نهایی برای ورود به دانشگاه حائز اهمیت است

    1. سلام معدل نهایی تبدیل به تراز میشه و نمیشه مشخص کرد که چه معدلی خوب یا بد هست . هر چی نمره بهتری داشته باشید تراز بهتری خواهید داشت و مانند کنکور کاملا نسبی است و به بقیه شرکت کنندگان در همان سال بستگی دارد .

  136. سلام
    من سال تحصیلی ۸۳_84دیپلم ریاضی گرفتم و سال بعدش پیش دانشگاهی گذروندم

    الان برا کنکور ۴۰۴ میخوام تجربی امتحان بدم
    امسالم ترمیم کردم

    جز کدوم گروهم. قبل ۸۴یا بعد ۸۴؟

    سابقه تاثیر داره برام یا نه؟

  137. با سلام
    لطفاً این موضوع رو برای من تبیین بفرمایید که،
    برای کسی که دیپلم سال ۸۶ رو داره با معدل فرض بفرمایید ۱۸, حال اگر ایشون بخواد تماماً ۶۰ درصد تاثیر معدل رو در کنکور ۱۴۰۴ بدست بیاره،
    باید چه پایه هایی رو ترمیم معدل انجام بده؟
    به واقع نمرات نهایی سال سوم دبیرستان بعنوان چه پایه ای در نظام آموزشی کنونی محسوب میشه؟
    سپاسگزارم🙏

    1. برای کنکور 1404 نمرات دروس اختصاصی و عمومی پایه های یازدهم و دوازدهم مهم هستن

  138. سلام درسته که میگن اگه ۱۴۰۴ ترمیم معدل بزنی نمره ای که بدست میاری تراز کمتری نسبت به بچه هایی که همون سال امتحانات رو میدن میده؟
    منظورم اینکه که من دوازدهمم و سال ۱۴۰۳ نهایی دادم اگه بخوام ۱۴۰۴ ترمیم کنم نمرم کمتر و تراز کمتری نسبت به بچه های که ۱۴۰۴ دوازدهمی هستن و نهایی میدن میده؟
    مثلا زیست رو ۱۴۰۴ ترمیم زدم شد ۱۹ و فرد دوازدهمی که همون سال ۱۴۰۴ نهایی داد شد ۱۹ تراز من کمتر میشه ؟

  139. سلام
    من می خواستم بدونم اگر بخوام ترمیم بزنم باید حتما درس های تجدیدی هام پاس کنم یا بدون پاس کردن میشه؟

  140. سلام انشالله لغو بشه تاثیر معدل
    قدیم خیلی بهتر بود

  141. سلام
    امکان حذف تاثیر معدل یازدهم در کنکور 404 وجود دارد؟؟

  142. سلام من فارغ التحصیل هستم که امسال ۴ تا درس رو ترمیم کردم و راضی نبودم از نمراتم و بقیه رو هم غیبت کردم ، برای ۱۴۰۴ میتونم دوباره این ۴ تا درسی رو که امسال ترمیم کردم دوباره ترمیم کنم ؟ یا فقط اونایی که غیبت کردم رو میتونم ترمیم کنم خرداد سال بعد ؟

  143. سلام خواهش پاسخ منو بدین ممنون
    من فارغ التحصیل ۱۴۰۰ نظام جدید هستم نمره یازدهمم بوده ۱۹.۲۹ میخواستم بپرسم واسه کنکور ۱۴۰۴ لازمه سابقه نهایی ایجاد کنم یا ن ؟ بعد اگر فقط ترمیم دوازدهم شرکت کنم و یازدهم امتحان ندم چه میشه ؟

    1. سلام
      شما سابقه تحصیلی پایه دوازدهم رو دارید، فقط برای یازدهم 30 درصد رو ندارید و اگر بخواید می تونید ایجاد سابقه کنید.

      1. سلام وقت بخیر
        برای ایجاد سابقه تحصیلی هرسه پایه امکان تداخل روز و ساعت امتحان ها ی خرداد نیست؟

        1. سلام هنوز بخشنامه ای منتشر نشده اما وقتی قانونی تصویب شده حتما برنامه ریزی هم برای موارد این چنینی هم شده.

    2. سلام
      من امسال پایه دوازدهم رشته ریاضی هستم
      سال ۱۴۰۴ کنکور دارم
      قصد دارم یهنوبت کنکور رو تجربی شرکت کنم
      اما برای سوابق تحصیلی رشته تجربی که برام ناقص هست و نمره ای برای زیست ندارم
      الان باید چکار کنم؟
      باید نهایی زیست یازدهم و دوازدهم شرکت کنم؟
      یه سال پشت کنکور بمونم که زیست نهایی بدم؟
      یا میشه فقط دروس عمومی تاثیر مستقیم داشته باشه و برای درسی مثل زیست که نمره ای ندارم فقط درصد های کنکور تاثیر داشته باشه؟

      1. سلام
        برای هر درسی که نمره ندارید می تونید برای ترمیم شرکت کنید.

  144. سلام ببخشید من متولد ۸۳ هستم ایا میتونم ت ترمیم معدل یازدهم شرکت کنم؟ امسال
    و اینکه برای ترمیم دوازده کلا 2 بار میشه برای هر درس ترمیم کرد یا 1بار؟!

    1. سلام خسته نباشید
      من اگه بخوام در کنکور ۱۴۰۴ شرکت کنم و بخوام ترمیم معدل یازدهم انجام بدم باید همه دروس را امتحان بدم؟(پایه یازدهم را ۱۴۰۱ امتحان دادم که عربی و ریاضی نهایی بودند )

  145. سلام وقتتون بخیر
    من سال ۹۲ دیپلم گرفتم معدلمم خوب بوده
    محاسبه تاثیر معدل من چطور انجام میشه؟
    آزمون ترمیم برای افزایش معدله یا ما حتما برای اینکه شرکت کنیم در کنکور باید آزمون ترمیم بدیم؟
    اگر حتما باید شرکت کنیم چه سالهایی ها و درس هارو باید امتحان بدیم؟

    1. سلام
      با توجه به اینکه تراز معدل هر سال تغییر می کنه
      بهتره برایکسب نتیجه بهتر از کنکور ترمیم شرکت کنید.

  146. سلام وقتتون بخیر
    من دیپلم تجربی سال 1402 هستم
    و برای سال 1404 میخام کنکور ریاضی بدم
    با توجه به ویدیو، فقط باید برای دروس تخصصی سال یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی ایجاد سابقه تحصیلی کنم؟
    یا باید همه دروس یازدهم و دوازدهم رو توی امتحان نهایی شرکت کنم
    قضیه ساخت دیپلم جدید چی هست؟
    اگه لازمه چطوری باید دیپلم رشته ریاضی بسازم

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      بله درسته
      ایجاد سابقه تحصیلی و دریافت دیپلم جدید برای داوطلبان نظام قدیم (دیپلم 84 به قبل) هستش.

      1. سلام
        دیپلمم رو سال۹۸ گرفتم شرایط ترمیم به چه شکل باید درس های سال یازدهم و دوازدهم رو امتحان بدیم یا فقط دوازدهم ؟

        1. سلام برای سال 1404 یازدهم و دوازدهم و برای سال 1405 دهم و یازدهم و دوازدهم

  147. سلام و خدا قوت، من دیپلم را سال 1388 گرفتم و پیش دانشگاهی سال بعدش. یه جا نوشتین کسانی که مدرک پیش دانشگاهی را قبل سال 1391 گرفتن مشمول سابقه تحصیلی نمی شود. الان چیکار کنم؟

    1. سلام
      برای دیپلم های قبل از 1384 بود این قانون که برای کنکور 1403 و 1404 تغییر کرد و باید سابقه تحصیلی ایجاد کنند.

  148. سلام وقت بخیر
    اگر بخوایم سال ۱۴۰۴ دوباره کنکور بدیم ترمیم معدل یازدهم و دوازدهم هردو باهم در خرداد هستند یا ترمیم دوازدهم در دی ماه ۱۴۰۳ ممکنه باشه؟

    1. سلام
      طبق اطلاعیه سازمان سنجش که تا الان تغییری برای ان اعلام نشده، امتحانات ترمیم فقط خرداد ماه برگزار می شوند.

    1. هر معدلی تو کنکور تبدیل به تراز میشه و تو کنکور تاثیر داره

  149. ببخشید درمورد ترمیم معدل مجدد پرسیدم گفتن هنوز معلوم نیست برای دوازدهم ترمیم مجدد بدن یانه احتمالش هست ایا بدن؟!
    چون من امسال ۸ درس ترمیم کردم دوازدهم لطفا جواب بدین نگرانم واقعا
    ایا میتونم سال بعد بازم برای دوازدهم برا دومین بار ترمیم بزنم؟! همراه با یازدهم!
    یا فقط یازدهمو میتونم؟!

    1. حاجی من این اطمینان رو بهت میدم که اینا هر سال از همه ترمیم میگیرن . هیچ میدونی چقدر پول میگیرن بابت یک برگه امتحانی .اصلا نگران نباش هر سال میزارن اگر روشون بشه تو سال چند بار هم امتحان میگیرن که هزینه کل وزارتخونه آموزش پرورش از توش دربیاد.

  150. سلام من سال ۹۰-۹۱ مدرک پیش دانشگاهی رو اخذ کردم و سال ۹۲ وارد دانشگاه دولتی روزانه شدم. در سال ۱۴۰۴ میخوام کنکور سراسری شرکت کنم. میتونم در یک سال هم پایه دوازدهم و هم پایه یازدهم رو ترمیم معدل کنم ؟ یا اصلا ترمیم معدل شامل سال اخذ مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی من نمیشه ؟

    1. سلام شما پایه دوازدهم رو ترمیم شرکت میکنید و برای دروس پایه یازدهم ایجاد سابقه تحصیلی باید داشته باشید.

  151. سلام من در حال حاضر رشتم فنی
    میخوام برای ۱۴۰۴ کنکور ریاضی بدم
    میشه راهنماییم کنید برای ایجاد سابقه تحصیلی باید چه درس هایی رو بخونم ایا باید تمام درس های عمومی و تخصصی سال یازدهم و دوازدهم و بخونم و در ازمون اونها شرکت کنم

    1. سلام
      باید دروس اختصاصی دوازدهم + دروس اختصاصی و عمومی پایه یازدهم رو نهایی شرکت کنید.

  152. سلام اگه من کنکوری1404هستم ومعدل سال یازدهم17شداگر درسال جدید یعنی دوازدهم معدلم 19بشه وتو کنکور درصدهای خوبی بزنم پزشکی قبول میشم

  153. سلام وقت بخیر من فارغ تحصیلی دوازدهم تجربی۹۸-۹۹ بود، یک بار در سال ۱۴۰۱ برای ترمیم معدل نهایی سال۱۴۰۲ ثبت نام کردم و شرکت کردم دو درس رو، ایا در سال ۱۴۰۳ برای ازمون نهایی خرداد ۱۴۰۴ میتوانم ان دو درس رو مجدد ترمیم معدل ثبت نام کنم؟

  154. سلام وقتتون بخیر من یه سوالی داشتم
    حالا که تاثیر معدل شده ۶۰ درصد اگر بخوایم برای یازدهم فقط عمومی رو ترمیم بزنیم با کله دوازدهم مشکلی نداره یعنی میتونه معدل و ببره بالا حتی بااینکه تخصصی یازدهم و ترمیم نزنیم

    1. هر درسی ضریب و الثیر خودش رو داره و هر چه نمرات بالاتری داشته باشید تراز بالاتری کسب خواهید کرد.

  155. سلام راسته میگن هنوز به طور رسمی اعلام نشده که کلاس یازدهم هم تاثیر داره برای ورود به دانشگاه و امکان داره نمرات کلاس یازدهم برای ورود به دانشگاه تاثیر نزارن

    1. سلام امسال سال یازدهم نهایی برگزار شد و به تاثیر معدل در سال 1404 افزوده شد

  156. سلام خسته نباشید. من سوالی داشتم من مدرک دیپلمم سال 90-91هست و مدرک پیش دانشگاهیم 93-94هست و دیپلم کاردانش نظام قدیم دارم باتوجه به امسال کنکور 1403 که سوابق تحصیلی لحاظ می شه معدل من تو این سال و با این رشته کاردانش که دارم تأثیری در کنکور 1403دارد یا خیر اعم از درس های عمومی و تخصصی ؟

  157. سلام من فارق التحصیل سال ۹۸ هستم میخواستم برای ترمیم معدل شرکت کنم می‌خوام بدونم که اگر مثلاً سال ۱۴۰۴ ترمیم معدل بزنم و سوابق تحصیلی ایجاد کنم اگر نمراتم خوب باشه برای کنکور ۱۴۰۵ همین نمرات محاسبه میشه یا باید برای ۱۴۰۵ هم دوباره ترمیم بزنم ؟

    1. سلام نیاز نیست که هر سال ترمیم کنید و پس از اخذ هر نمره خوبی در هر درس می توانید تا چند سال از آن نمره استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *