کلاسینو یک آموزشگاه آنلاین کشوری است که از سال ۱۳۹۷ با هم فکری آقای سروش عربشاهی، مهدی غلامرضایی، ارسلان هاشمی پناه، مهدی مجیدفر تاسیس گردید و برگزاری کلاس های آنلاین این موسسه از پایه اول ابتدایی تا کنکور با مشارکت و همکاری اساتید برجسته و توانمند کشور آغاز شد. کلاسینو جزء معدود موسساتی است که برای هر سه مقطع تحصیلی کلاس های آموزش آنلاین (مجازی) برگزار می کند و امکان دسترسی و شرکت در کلاس اساتید رتبه برتر را برای کلیه دانش آموزان در هر نقطه از کشور با کمترین هزینه ممکن فراهم آورده است.

در کلاسینو برای هر درس در هر مقطع، علاوه بر کلاس های آموزش جامع، دوره های آموزش منحصر به فرد در بازه های زمانی مختلف مانند زمان امتحانات نهایی، زمان جمع بندی و مرور مطالب برای کنکور برگزار می کند تا دانش آموزان بتوانند متناسب با نیاز های آموزشی خود ثبت نام کنند.

چرا قیمت های کلاسینو متغیر است؟

معمولا پس از مشخص شدن دوره های هر پایه، کلاسینو پکیج های مختلف همراه با تخفیفات پلکانی برای دانش آموزان در نظر می گیرد. منظور از تخفیفات پلکانی کلاسینو این است که بلافاصله پس از اعلام دوره های جدید و پکیج ها بیشترین تخفیفات بر پکیج ها اعمال می شود و به مرور و با نزدیک شدن به موعد شروع کلاس ها درصد این تخفیفات به صورت پلکانی کم می شود به همین دلیل قیمت پکیج دوره های کلاسینو متغیر می باشد.

قیمت کلاسینو در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

موسسه کلاسینو به عنوان بزرگ ترین آموزشگاه مجازی کشور دوره های آموزشی مختلف، از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم و کنکور کلیه گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان با تدریس اساتید برجسته و رتبه برتر کشور برگزار می کند. به منظور دسترسی شما دانش آموزان به دوره های مرتبط با پایه و رشته خود، آشنایی با اساتید مدرس و اطلاع از قیمت هر دوره، آیتم رشته و پایه مورد نظر خود را انتخاب نموده و روی آن کلیک کنید.

لیست قیمت دوره ها و پکیج های آنلاین کلاسینو Update و بر اساس سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می باشد.