ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

لیست قیمت چهارم ابتدایی کلاسینو

لیست قیمت چهارم ابتدایی کلاسینو

عناوین مقاله

دروس پایه چهارم ابتدایی نسبت به سال های قبل کمی مطالب بیشتر شده و طبیعی است که یادگیری آن ها نیز برای دانش آموزان کمی دشوار باشد. برخی از دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی ممکن است در کلاس با آموزش های معلم مدرسه یاد نگیرند و یا به خوبی متوجه مطالب نشوند، به همین دلیل نیاز دارند آموزشی کامل همراه با پرسش و پاسخ (ارتباط با معلم) داشته باشند. کلاسینو با برگزاری کلاس های آموزش دروس پایه چهارم ابتدایی برای هر درس جداگانه این امکان را فراهم کرده است. در این مطلب به معرفی دوره های پایه چهارم ابتدایی کلاسینو، اساتید مدرس و لیست قیمت دوره های چهارم ابتدایی کلاسینو می پردازیم.

چهارم ابتدایی کلاسینو

دوره های چهارم ابتدایی کلاسینو برای سه درس ریاضی، فارسی و علوم برگزار می شود. اساتید چهارم ابتدایی کلاسینو برای درس ریاضی، سرکار خانم شادی، برای درس فارسی، سرکار خانم یزدانی و برای درس علوم آقای هادی حدادمنش می باشند.

لیست قیمت دوره های چهارم ابتدایی کلاسینو

درسعنوان دورهاستاد مدرسقیمت (تومان)
علومکلاس آنلاین علوم سال چهارم ابتدایی آقای هادی حدادمنش در کلاسینوهادی حدادمنش350/000
فارسیکلاس آنلاین فارسی سال چهارم ابتدایی خانم یزدانی در کلاسینوخانم یزدانی350/000
ریاضیکلاس آنلاین ریاضی سال چهارم ابتدایی خانم شادی در کلاسینوخانم شادی350/000

ثبت نام چهارم ابتدایی کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس های اول ابتدایی کلاسینو می توانید کلیه دروس را یکجا و به صورت پکیج ثبت نام کنید و هم می توانید هر درس را جداگانه و بر اساس نیاز آموزشی دانش آموز خود ثبت نام نمائید، برای ثبت نام می توانید با شماره 02144511053 تماس گرفته و با راهنمایی پشتیبانی کلاسینو ثبت نام خود را انجام دهید و یا به طور مستقیم از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *