همایش های کلاسینو

همایش های کلاسینو

موسسه کلاسینو با نزدیک شدن به امتحانات نهایی و در دوران منتهی به کنکور، دوره های ویژه ای را تحت عنوان همایش های کلاسینو برگزار می کند. این دوره ها مختص دانش آموزانی است که می خواهند در کمترین زمان، کلیه مباحث و دروس را مرور و جمع بندی نمایند و عملکرد خود را ارتقا بخشند. همایش های کلاسینو هم به لحاظ روانی و هم به لحاظ تحصیلی، آمادگی بالایی را برای دانش آموزان ایجاد می کند و آن ها را برای موفقیت در امتحانات نهایی و کسب نتیجه بهتر برای رقابت در آزمون سراسری آماده می کند.

دانش آموزان با شرکت در همایش های کلاسینو می توانند جهش قابل ملاحظه ای را به لحاظ درسی در خود ایجاد کنند و آموخته های خود در طول سال تحصیلی را به بهترین نحو جمع بندی و مرور کنند. بنابراین تهیه پکیج همایش های کلاسینو به همه داوطلبان توصیه می شود. چرا که اساتید این دوره با جدیدترین متدهای آموزشی، مباحث درسی را به صورت عمیق و مفهومی به دانش آموزان تدریس خواهند کرد. در ادامه این مطلب انواع همایش هایی که موسسه کلاسینو برگزار می کند را معرفی خواهیم کرد و زمان برگزاری و نحوه ثبت نام در آن را نیز اعلام خواهیم نمود.

زمان برگزاری همایش های کلاسینو

به طور کلی موسسه کلاسینو دو نوع همایش را برای دانش آموزان رشته های مختلف (ریاضی، تجربی، انسانی و …) ارائه می دهد که شامل پکیج جمع بندی و مرور برای موفقیت در آزمون سراسری و امتحانات نهایی است:
1)همایش جمع بندی کنکور تیر ماه
2)همایش امتحانات نهایی خرداد ماه

همایش جمع بندی کنکور کلاسینو برای آزمون سراسری ۱۴۰۴، چند روز قبل از برگزاری آزمون سراسری برگزار می شود و جمع بندی کاملی از منابع را برای کسب بهترین نتیجه در کنکور، در اختیار داوطلبان قرار می دهد. این کلاس ها برای هر درس در ۲ الی ۳ جلسه برگزار خواهد شد و شامل دروس تخصصی هر رشته تحصیلی است.

همایش امتحانات نهایی کلاسینو برای امتحانات خرداد ۱۴۰۴، در اردیبهشت ما و یا خرداد ماه برگزار می شود. اساتید مجرب کلاسینو، بهترین جمع بندی و مرور را برای حل سوالات تشریحی هر درس در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. این دوره برای هر درس ۳ الی ۴ جلسه خواهد بود و شامل دروس عمومی و تخصصی هر رشته تحصیلی است.

اساتید همایش های کلاسینو

یکی از مهمترین ویژگی هایی که کلاسینو را از سایر موسسات آموزشی متمایز کرده است، این است که در آن اساتید توانمند و با تجربه مشغول به تدریس هستند. از آنجایی که کلاسینو همواره سعی نموده است که بهترین خدمات و کیفیت آموزشی را در اختیار دانش آموزان سراسر کشور قرار دهد، با مدرسانی همکاری می کند که همگی دارای سابقه درخشان و رزومه علمی پر بار هستند. در دوره همایش های کلاسینو، تدریس هر درس توسط چندین استاد ارائه می گرد که دانش آموزان بر طبق علاقه خود می توانند در آن ها ثبت نام کنند. اساتید همایش های کلاسینو به تفکیک هر درس به شرح زیر است:

  • همایش ریاضی، حسابان و هندسه کلاسینو: آریان حیدری، بابک سادات، احسان غیاثی، امید سلمانی
  • همایش فیزیک کلاسینو: محمد نوکنده، مهدی براتی، علیرضا عربشاهی
  • همایش شیمی کلاسینو: رضا مصلایی، امید مصلایی، محمد مرادی، کامبیز فرزانه
  • همایش زیست شناسی کلاسینو: محمد همدانی، محمد عمارلو
  • همایش زمین شناسی کلاسینو: محمد همدانی، محمد عمارلو
  • همایش ادبیات کلاسینو: رضا حسینی یکتا، فراز توکلی
  • همایش عربی کلاسینو: محمد واعظی، عمار تاج بخش، محمد مهدی شاهرودی
  • همایش دین و زندگی کلاسینو: روزبه فکری، مریم پرو
  • همایش زبان انگلیسی کلاسینو: رضا کیاسالار، علیرضا جابری، میلاد قریشی
اساتید دوره های کلاسینو 1404

همایش جمع بندی کنکور کلاسینو ۱۴۰۴

همایش های کلاسینو برای کنکور سراسری، شامل آموزش کامل دروس تخصصی رشته ریاضی، تجربی، انسانی و … است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دوره این است که در آن کلیه منابع کنکور به صورت نکته محور و کامل تدریس می شوند و فرصت مناسبی را برای جمع بندی دروس خوانده شده فراهم می کنند. این دوره ویژه دانش آموزانی است که در طول سال تحصیلی به مطالعه دروس پرداخته اند اما می خواهند در روز های پایانی به کنکور، مجددا مطالب را مرور و جمع بندی کنند.

جمع بندی برای کنکور یکی از اقدامات بسیار مهمی است که همه داوطلبان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. چرا که به منزله سکوی پرتابی برای دانش آموزان شرکت کننده در آزمون سراسری خواهد بود. با نزدیک شدن به کنکور، بسیاری از داوطلبان دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که چگونه مطالب را در ذهن خود دسته بندی کنند. موسسه کلاسینو این امکان را برای دانش آموزان همه رشته ها فراهم کرده است که دروس تخصصی و منابع کنکور را با تدریس بهترین اساتید، در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آموزشی تدریس نماید. در این دوره نکات تستی حل سوالات کنکور نیز به دانش آموزان آموزش داده می شود.

همایش امتحانات نهایی کلاسینو ۱۴۰۴

با افزایش تاثیر سوابق تحصیلی و اهمیت بالای امتحانات نهایی در رتبه کل داوطلبان، موسسه کلاسینو دوره های ویژه ای را تحت عنوان همایش امتحانات نهایی ارائه می دهد. این دوره مختص دانش آموزان همه رشته های تحصیلی و داوطلبانی است که می خواهند در طرح ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی شرکت کنند. در این دوره تمام مباحث کتاب های درسی به صورت تشریحی جمع بندی می شوند و کلیه نکات مرتبط با حل سوالات تشریحی نیز ارائه می شود. در پکیج جمع بندی امتحانات نهایی برای هر درس معمولا بیش از یک استاد و مدرس ارائه می شود، به همین دلیل دانش آموزان با ثبت نام در این دوره، می توانند مدرس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ثبت نام همایش های کلاسینو ۱۴۰۳-۱۴۰۴

برای ثبت نام در این دوره می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۵۱۱۰۰۵۳ و ۰۹۱۲۹۵۸۷۸۲۰ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای آگاهی از لیست قیمت همایش های کلاسینو و همچنین دریافت کد تخفیف می توانید با پشتیبان کلاسینو ارتباط برقرار کنید. از طریق لینک زیر نیز می توانید به صورت مستقیم و از طریق پنل کاربری نسبت به ثبت نام دوره های کلاسینو اقدام کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *