فیزیک یازدهم کلاسینو

فیزیک یازدهم کلاسینو

درس فیزیک یکی از دروس محاسباتی و مفهومی است که ممکن است دانش آموزان را با چالش های جدی رو به رو کند؛ بنابراین موسسه کلاسینو برای دانش آموزان رشته و تجربی دوره فیزیک یازدهم کلاسینو را با بهترین کیفیت آموزشی برگزار می کند. همین موضوع موجب شده است که بسیاری از دانش آموزان این دو رشته، برای آن که بتوانند در امتحانات نهایی و کنکور سراسری به نتیجه مطلوبی برسند، در کلاس های فیزیک یازدهم کلاسینو ثبت نام کنند.

فیزیک یازدهم کلاسینو به صورت آنلاین برگزار می شود و تمام دانش آموزان سراسر کشور می توانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند. مدرسان فیزیک کلاسینو از بهترین و باتجربه ترین اساتید هستند و کامل ترین پکیج آموزش آموزشی فیزیک این پایه تحصیلی را فراهم می کنند.

فیزیک یازدهم تجربی و ریاضی کلاسینو

در موسسه کلاسینو، کلاس فیزیک یازدهم تجربی و ریاضی به صورت مشترک برگزار می شود. اغلب مباحث فیزیک یازدهم بین این دو رشته مشترک است اما در برخی از مطالب، دانش آموزان رشته ریاضی مباحث بیشتری را مطالعه خواهند کرد.

دانش آموزان رشته تجربی در سال یازدهم سه فصل الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم و مغناطیس را آموزش می بینند. اما دانش دانش آموزان رشته ریاضی، علاوه بر فصل های ذکر شده، جریان متناوب را نیز فرا می گیرند. همه این مباحث با تدریس بهترین اساتید به دانش آموزان ارائه می شود.

کلاس فیزیک تجربی و ریاضی کلاسینو به صورت همزمان و در یک ساعت مشخص برگزار می گردد؛ اما اساتید فیزیک کلاسینو برای دانش آموزان رشته ریاضی جلسات فوق العاده ای را ترتیب می دهند و به تدریس فصول ویژه این رشته می پردازند. بنابراین جای نگرانی برای این موضوع وجود ندارد. چرا که تدریس اساتید از کیفیت بالایی برخوردار است و تمام مباحث کتاب درسی فیزیک یازدهم را پوشش خواهد داد.

در ادامه این مطلب، ضمن معرفی شیوه تدریس اساتید کلاسینو در درس فیزیک، عنوان دوره ها و همچنین ساعت برگزاری این کلاس ها را نیز معرفی خواهیم کرد.

اساتید فیزیک یازدهم کلاسینو

  • استاد محمد نوکنده
  • استاد مهدی براتی

در کلاس های استاد محمد نوکنده تمام مباحث کتاب درسی به صورت کامل تدریس می شود و هر آنچه که دانش آموزان برای امتحانات نهایی و موفقیت در کنکور به آن نیاز دارند، آموزش داده خواهند شد. استاد نوکنده تمام مثال ها و تمارین کتاب فیزیک یازدهم را با دقت حل می کنند و حتی فیلم ویدئویی آن را در کانال تلگرام خود قرار می دهند. ایشان برای تدریس جزوه ای را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و کتاب فیزیک گام اول انتشارات مُنیاز را به عنوان منبع معرفی کرده اند. تکالیف ارائه شده دانش آموزان از تست های این کتاب خواهد بود.

ویدئو تدریس فیزیک یازدهم محمد نوکنده در کلاسینو

فیزیک نوکنده یکی از دوره های پرطرفدار میان دانش آموزان است که در هر جلسه آن آزمون پیشرفت تحصیلی از دانش آموزان گرفته می شود. در این آزمون ها سطح علمی داوطلبان با دقت سنجیده می شود و برترین نتایج توسط اساتید اعلام خواهند شد. بنابراین رقابت سالمی بین دانش آموزان فیزیک کلاس یازدهم محمد نوکنده برقرار است. در تصاویر زیر می توانید بخشی از جزوات فیزیک یازدهم این استاد را مشاهده کنید:

جزوه فیزیک یازدهم محمد نوکنده (1)
جزوه فیزیک یازدهم محمد نوکنده (2)
جزوه فیزیک یازدهم محمد نوکنده (3)

مهدی براتی نیز فیزیک یازدهم را در موسسه کلاسینو تدریس می کنند. جزوه ایشان به صورت فایل pdf و در صورت دلخواه به شکل نسخه چاپی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. در کلاس فیزیک براتی تمام فصول این درس به صورت خط به خط آموزش داده می شود که دانش آموزان را برای امتحانات نهایی و کنکور به آمادگی بالایی می رساند.

ویدئو تدریس فیزیک یازدهم مهدی براتی در کلاسینو

کلاس فیزیک براتی منطبق بر آخرین تغییرات کتاب درسی است، اما جزوه ایشان به قدری کامل و جامع است که دانش آموزان را از هرگونه کلاس و کتاب دیگر بی نیاز می کند. ایشان به افراد کلاس خود توصیه کرده اند که کتاب فیزیک هرکول یازدهم انتشارات راه اندیشه را تهیه کنند. چرا که تکالیف ارائه شده در هر جلسه، از این کتاب خواهد بود. فیزیک یازدهم کلاسینو با تدریس مهدی براتی از دوره های بسیار جذاب از دید دانش آموزان به شمار می رود.

دوره های فیزیک یازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

عنوان دورهساعت برگزاریقیمت (تومان)
کلاس فیزیک یازدهم مهدی براتیچهارشنبه 16:00 تا 19:001/550
کلاس فیزیک یازدهم محمد نوکندهچهارشنبه 16:00 تا 19:001/550

ثبت نام فیزیک یازدهم کلاسینو + لیست قیمت

دانش آموزانی که مایل هستند در دوره های فیزیک یازدهم کلاسینو ثبت نام کنند، می توانند با پشتیبان این موسسه و از طریق شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایند. همچنین از طریق پنل کاربری زیر امکان ثبت نام به صورت مستقیم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *