اساتید فیزیک کلاسینو

اساتید فیزیک کلاسینو

درس فیزیک مقطع متوسطه دوم و قسمت های فیزیک علوم متوسطه اول در کلاسینو توسط چندین استاد در دوره های آنلاین تدریس می شود و بسیاری از دانش آموزان شناخت کافی بر اساتید و فیزیک کلاسینو ندارند. در این نوشته به معرفی اساتید فیزیک کلاسینو برای متوسطه اول و دوم می پردازیم.

لیست اسامی اساتید فیزیک کلاسینو

اساتید مدرس درس فیزیک متوسطه دوم در کلاسینو، فیزیک رشته تجربی و رشته ریاضی را به صورت مشترک تدریس می کنند و برای مباحث بیشتر رشته ریاضی جلسه ای جداگانه اختصاص داده می شود.

  • استاد محمد نوکنده (90% رضایت)
  • استاد مهدی براتی (90% رضایت)
  • استاد علیرضا عربشاهی (75% رضایت)
  • آرمین کمالی (80% رضایت)
  • پویا بوربور (75% رضایت)
  • عباس زمانیان (80% رضایت)

استاد محمد نوکنده

استاد محمد نوکنده مدرس فیزیک رشته تجربی و ریاضی در موسسه کلاسینو می باشند. استاد محمد نوکنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی می باشند. ایشان درس فیزیک را به شیوه ای مفهومی و کنکوری طبق بودجه بندی کنکور از صفر تا صد به صورت دوره های آنلاین تدریس می کنند.

دوره های فیزیک استاد محمد نوکنده در کلاسینو شامل:

  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور 1404 فیزیک استاد محمد نوکنده
  • کلاس آنلاین فیزیک سال یازدهم استاد محمد نوکنده 1404

استاد مهدی براتی

استاد مهدی براتی مدرس فیزیک رشته تجربی و ریاضی در موسسه کلاسینو می باشند. استاد مهدی براتی كارشناس مهندسى مكانيك دانشگاه شريف، طراح سوالات فيزيک انتشارات خيلي سبز، مدرس دوره ICWD دانشگاه شريف و دارای ٨ سال سابقه تدريس در بهترين مدارس و آموزشگاه هاي تهران، كرج، مشهد، اصفهان، زنجان و بابل می باشند.

دوره های فیزیک استاد مهدی براتی در کلاسینو شامل:

  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴ فیزیک استاد مهدی براتی
  • کلاس آنلاین فیزیک سال یازدهم استاد مهدی براتی ۱۴۰۴

استاد علیرضا عربشاهی

استاد علیرضا عربشاهی فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت مهندسی مکانیک و مدرس دانشگاه تهران می باشند. استاد عربشاهی سابقه تدریس درس فیزیک در تدریس در دبیرستان های علامه حلی، فرزانگان، ابوریحان، دکتر هشترودی، صبا و مدارس دیگر را داشته و بنیان گذار موسسات راه اندیشه و کلاسینو می باشند.

تنها دوره فیزیک استاد علیرضا عربشاهی برای کنکور 1404 دوره کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور 1404 می باشد.

استاد آرمین کمالی

آرمین کمالی مدرس قسمت فیزیک علوم پایه‌های هشتم و نهم کلاسینو در دوره های آنلاین می باشند. ایشان دارای مدرک مهندسی مکانیک و نزدیک به یک دهه سابقه آموزش فیزیک متوسطه اول در مدارس برتر و آموزشگاه های برجسته استان تهران را در رزومه خود دارند.

دوره های فیزیک آرمین کمالی در کلاسینو

  • کلاس آنلاین فیزیک سال هشتم استاد آرمین کمالی
  • کلاس آنلاین فیزیک سال نهم استاد آرمین کمالی
  • کلاس آنلاین نکته و تست فیزیک پایه نهم آرمین کمالی

استاد پویا بوربور

استاد پویا بوربور جزو جوان ترین اساتید کلاسینو می باشند که دوره آموزش علوم نهم قسمت فیزیک را در دوره های آنلاین تدریس می کنند. دوره های فیزیک استاد بوربور برای پایه نهم برای دانش آموزانی که در یادگیری این قسمت از کتاب علوم ضعف دارند بسیار کاربردی است. همچنین استاد بوربور دوره ای جداگانه برای دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم را دارند برگزار می می کنند که در آن تکنیک هایی برای تست زنی به دانش آموزان آموزش می دهند.

دوره های فیزیک پویا بوربور در کلاسینو

  • کلاس آنلاین علوم (فیزیک) سال نهم استاد پویا بوربور
  • کلاس آنلاین نکته و تست سال نهم علوم (فیزیک) استاد پویا بوربور

استاد عباس زمانیان

استاد عباس زمانیان یکی از بهترین اساتید فیزیک کلاسینو برای پایه دهم می باشند که تجربه تدریس در موسسات برجسته و شناخته شده بسیاری را در رزومه کاری خود دارند. ایشان دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی می باشند و بر تدریس مباحث درس فیزیک تسلط و تجربه بالایی دارند.

ایشان در کلاسینو کلاس آموزش جامع فیزیک دهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تدریس می کنند.

ثبت نام در کلاس های فیزیک کلاسینو

پس از انتخاب استاد مدرس برای درس فیزیک، برای ثبت نام در دوره فیزیک با تدریس استاد مورد نظر خود در کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام در کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *