فیزیک دوازدهم کلاسینو

فیزیک دوازدهم کلاسینو

فیزیک دوازدهم کلاسینو یکی از کامل ترین دوره هایی است که برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی ارائه می شود. در این دوره پکیج کاملی از آموزش تشریحی به همراه آموزش تستی ارائه می شود که مزایای زیادی برای داوطلبان کنکوری دارد. پایه دوازدهم حساس ترین و تاثیر گذار ترین مقطع تحصیلی برای دانش آموزان به شمار می رود چرا که در این پایه دانش آموزان هم باید در امتحانات نهایی و هم در آزمون سراسری شرکت کنند. بنابراین آموزش اصولی و استاندارد در این مقطع یکی از عوامل تاثیر گذار در موفقیت دانش آموزان است.

درس فیزیک برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی از اهمیت بالایی برخوردار است و ممکن است که دانش آموزان را با چالش های مفهومی و محاسباتی درگیر کند. وقتی که دانش آموزان بتوانند مفاهیم فیزیک دوازدهم را به صورت اصولی و استاندارد آموزش ببینند و آن را در امتحانات نهایی و کنکور به کار بگیرند، می توانند به نمره ۲۰ و درصد های بالا دست پیدا کنند. موسسه کلاسینو با در نظر گرفتن این اهمیت، دوره فیزیک دوازدهم کلاسینو را برای داوطلبان این دو رشته برگزار می کند.

در این مطلب ضمن معرفی اساتید فیزیک دوازدهم و روش تدریس آن ها، دوره های ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم برای آمادگی در امتحانات نهایی و همچنین موفقیت در کنکور سراسری را معرفی خواهیم کرد.

اساتید فیزیک دوازدهم کلاسینو

در کلاسینو اساتید مجرب و توانمندی تدریس درس فیزیک دوازدهم را برعهده دارند.

  • استاد محمد نوکنده
  • استاد مهدی براتی
  • استاد علیرضا عربشاهی

استاد محمد نوکنده یکی از پر طرفدار ترین مدرسان این موسسه است که دانش آموزان علاقه زیادی به شرکت در کلاس های ایشان دارند. در کلاس فیزیک استاد محمد نوکنده، مباحث درس فیزیک دوازدهم به صورت صفر تا صد و به شکل مفهومی و تفکر محور تدریس می شود. استاد نوکنده در کلاس های خود تاکید زیادی بر روی به کارگیری قوه تفکر دارند و معتقد هستند که فیزیک درسی است که می بایست به صورت مفهومی و عینی آموزش داده شوند. به همین خاطر در کلاس های خود تمام مثال ها و آزمایش های کتاب درسی را به صورت تجربی و واقعی انجام می دهند و فیلم ویدیویی آن را در اختیار دانش آموزان خود قرار می دهند.

استاد نوکنده در دوره جامع مرداد که دانش آموزان دوازدهمی و فارغ التحصیلان ثبت نام می کنند، مباحث مرتبط با پایه دوازدهم که در پایه های دهم و یازدهم آورده شده است را ابتدا تدریس می کنند و بعد مبحث اصلی در پایه دوازدهم را آموزش می دهند.

تدریس فیزیک استاد محمد نوکنده در کلاسینو

استاد مهدی براتی کتاب درسی را به صورت کامل تدریس می کنند و همانند دیگر اساتید فیزیک کلاسینو، جزوه و منبع مشخصی را به دانش آموزان معرفی می کنند. در کلاس های استاد براتی نیز دانش آموزان می توانند در دو فاز تشریحی و تستی آموزش کاملی را در درس فیزیک دوازدهم دریافت کنند. ایشان در هر جلسه تکالیف و نمونه سوالات مختلف را اختیار دانش آموزان قرار می دهند و فیلم حل این سوالات را در کانال تلگرام خود بارگزاری می کنند. در کلاس های فیزیک دوازدهم کلاسینو سوالات کنکور از گذشته تا اکنون مورد بررسی قرار می گرد و با نزدیک شدن به امتحانات نهایی، شیوه تدریس آن ها به سمت حل سوالات تشریحی پیش می رود.

تدریس فیزیک استاد مهدی براتی در کلاسینو

استاد علیرضا عربشاهی نیز یکی از با سابقه ترین اساتید فیزیک دوازدهم کلاسینو می باشند که بنیانگذار موسسه کلاسینو و انتشارات راه اندیشه هستند. وی در تدریس درس فیزیک بیش از ۳۰ سال سابقه تدریس دارند و به این لحاظ از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار هستند. ایشان در این تدریس خود از مسائل و تمرین های کتاب درسی نیز به راحتی عبور نمی کند و با جزوه کاملی که در اختیار دانش آموزان قرار می دهند؛ آنها را برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری به آمادگی صد درصدی می رسانند. در قسمت زیر می توانید بخشی از جزواتی که ایشان در تدریس های خود استفاده می کنند را مشاهده کنید:

جزوه فیزیک دوازدهم علیرضا عربشاهی (1)
جزوه فیزیک دوازدهم علیرضا عربشاهی (2)
جزوه فیزیک دوازدهم علیرضا عربشاهی (3)

دوره امتحانات نهایی فیزیک دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

دانش آموزان پایه دوازدهم می بایست تمامی دروس خود را به صورت نهایی امتحان بدهند. با توجه به افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری، داوطلبان می بایست نقش امتحانات نهایی را در رتبه کل نهایی خود جدی بگیرند. موسسه کلاسینو برای درس فیزیک دوره ویژه امتحانات نهایی را برگزار می کند که برای افزای آمادگی دانش آموزان ارائه می شود . به دانش آموزانی که می خواهند به نمره ۲۰ در درس فیزیک دست پیدا کنند، توصیه می کنیم که در کلاس فیزیک دوازدهم کلاسینو، ویژه امتحانات نهایی ثبت نام کنند. در این موسسه علاوه بر دوره های آمادگی امتحانات نهایی، دوره های جامع نیز برگزار می شود که ویژه کسب موفقیت در آزمون سراسری است.

دوره جامع مرداد فیزیک دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

اگر بخواهیم یک دوره کامل و جامع را به دانش آموزان معرفی کنیم که هم موفقیت در امتحانات نهایی و کنکور سراسری را تضمین کند، دوره جامع مرداد کلاسینو است. این دوره هم به صورت تک درس و هم به صورت پکیج قابل ارائه است و تمامی مباحث پایه دهم تا دوازدهم را پوشش می دهد. بنابراین دانش آموزانی که به دنبال ثبت نام در کلاس های فیزیک دوازدهم کلاسینو هستند، می توانند دوره مورد نظر خود را با اساتید مورد علاقه شان تهیه کنند.

در دوره مرداد کلاسینو صفر تا صد مباحث درسی تدریس می شود و نکات تست زنی مرتبط با آن نیز ارائه می شوند. محتوای آموزشی این دوره شامل آموزش کامل و جامع مباحث دروس مختلف و همچنین ارائه تکنیک های تست زنی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد. به طور کلی در میان دوره های کلاسینو، دوره جامع مرداد، یکی از دوره های فوق العاده کامل و جامع برای آموزش و تست زنی مطالب است که ویژه دانش آموزان کنکوری است. این دوره از مرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز می شود و تا پایان سال نیز کلیه مباحث و دروس، به طور جامع آموزش داده می شوند.

جدول زمانی کلاس های فیزیک دوازدهم

اساتید فیزیک کلاسینو در زمان و روز مشخص تدریس این درس را انجام می دهند. در جدول زیر می توانید برنامه زمانی کلاس فیزیک دوازدهم کلاسینو را مشاهده کنید:

عنوان دورهزمان برگزاری
فیزیک دوازدهم محمد نوکندهچهارشنبه ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰
فیزیک دوازدهم مهدی براتیچهارشنبه ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰
فیزیک دوازدهم علیرضا عربشاهیچهارشنبه ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰

ثبت نام فیزیک دوازدهم + لیست قیمت

کلاس فیزیک دوازدهم کلاسینو با هر یک از اساتید به مبلغ 4/500 تومان قابل ثبت نام و خرید هستند. ثبت نام در این دوره از دو طریق امکان پذیر است:
1) تماس با شماره های مندرج در سایت و برقرار ارتباط با پشتیبان کلاسینو
2) کلیک بر روی لینک زیر و ثبت نام به صورت مستقیم با ورود به پنل کاربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *