ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
ریاضی نهم آریان حیدری

ریاضی نهم آریان حیدری

موسسه کلاسینو برای دانش آموزان پایه نهم که هدف شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد را دارند دوره های آموزش روش های تست زنی برای دروس این آزمون با تدریس بهترین اساتید کشور برگزار می کند. دوره ریاضی نهم کلاسینو توسط استاد آریان حیدری با عنوان دوره IQ ریاضی نهم آریان حیدری برگزار می شود. در ادامه به توضیح کامل درباره این دوره، طرح درس استاد برای کلاس ریاضی تیزهوشان نهم و نحوه ثبت نام در آن می پردازیم.

کلاس آنلاین ریاضی IQ نهم آریان حیدری برای آزمون تیزهوشان ۱۴۰۴

در چند سال اخیر دانش آموزان پایه نهم و والدین آن ها بر اساس نمونه تدریس هایی که در فضای مجازی و تلویزیون می دیدند، بسیار از شیوه تدریس ریاضی آریان حیدری استقبال می کردند و همیشه تقاضاهای متعددی برای تدریس ریاضی پایه نهم آریان حیدری به کلاسینو داده می شد تا اینکه از امسال دوره ریاضی IQ سال نهم استاد آریان حیدری برای آزمون ورودی تیزهوشان ۱۴۰۴ به دوره های متوسطه اول کلاسینو اضافه شد.

از آنجایی که در مدارس متوسطه اول با دانش آموزان تستی کار نمی شود دانش آموزان نهمی برای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم که به سوالات تستی آن پاسخ دهند به یادگیری روش های تست زنی و حل سوالات تستی نیاز دارند. در این کلاس، استاد آریان حیدری مباحث کتاب ریاضی را به طور کامل ابتدا آموزش می دهند و سپس روش های تست زنی هر مبحث را به طور کامل به دانش آموزان یاد می دهند و در جزوه ای که در اختیار دانش آموزان قرار می دهند علاوه بر آموزش مباحث، تست های متعدد و احتمالی نیز آورده شده است.

زمان برگزاری کلاس ریاضی نهم آریان حیدری

دوره ریاضی نهم استاد حیدری از روز سه شنبه تاریخ 16 مرداد 1403 آغاز می شود و ساعت برگزاری کلاس از ساعت 16:00 تا 18:00 خواهد بود و جلسات این دوره تا اسفند ماه خواهد بود.

چگونه در کلاس ریاضی نهم آریان حیدری ثبت نام کنیم؟

برای اطلاع از قیمت این دوره و ثبت نام در کلاس استاد حیدری از طریق لینک زیر وارد پنل کلاسیو شوید و یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید:

پنل کلاسینو

2 پاسخ

  1. عشق است استاد آریان حیدری ❤️
    بهترین معلم ریاضی کشور🫡

  2. آفرین به کلاسینو
    بالاخره فهمید پایه نهم هم خیلی مهم عه🫡
    آریان حیدری بی نظیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *