انتخاب رشته کنکور 1403 کلاسینو

انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ کلاسینو

پس از برگزاری کنکور سراسری مهم ترین مرحله برای داوطلبان کنکور، انتخاب رشته می باشد که داوطلبان باید بر اساس کارنامه اولیه ای که دریافت کرده اند، به انتخاب رشته و دانشگاهی که علاقه مند به تحصیل در آن هستند اقدام کنند. موسسه کلاسینو به عنوان بزرگ ترین آموزشگاه آنلاین کشور، علاوه بر دوره های آموزش دروس و دوره های برنامه ریزی و مشاوره، دوره های انتخاب رشته با مشاورانی حرفه ای و متخصص نیز برگزار می کند. در ادامه به معرفی کامل مشاوران و دوره های انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ کلاسینو می پردازیم.

مشاوران انتخاب رشته کلاسینو

کلیه مشاورانی که معرفی شدند، دوره آنلاین انتخاب رشته ویژه کنکور ۱۴۰۳ در کلاسینو برگزار می کنند. این دوره ها به صورتی است که برای هر دانش آموز، اختصاصا خود مشاور با بررسی علایق، شرایط و تراز داوطلب لیستی از رشته ها را در اختیار داوطلب می گذارد و حتی ممکن است چندین بار لیست را بر اساس نظر فرد تغییر دهند اما این روالی که توضیح داده شد، یک فرایند کلی است و هر استاد در دوره انتخاب رشته خود عملکرد منحصر به فرد خود را دارد.

دوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ کلاسینو

کلیه اساتیدی که اسامی آن ها را پیش تر معرفی کردیم دوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ را در کلاسینو برگزار می کنند و همان طور که گفته شد شیوه انجام انتخاب رشته هر استاد منحصر به فرد است اما نکته مهم برای کلیه دوره ها این است که استاد مشاور دوره ای که انتخاب می کنید خودشان شخصا فرایند انتخاب رشته را برای شما انجام می دهند.
ثبت نام این دوره در مرداد ماه آغاز می شود و شروع دوره و ارتباط دانش آموزان با مشاوران در اواخر تیر ماه یعنی پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش خواهد بود.

سامانه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ کلاسینو

این سامانه یک پلتفرم هوشمند است که داوطلب اطلاعات مورد نظر سامانه را وارد می کند و این سامانه رشته ها و دانشگاه هایی که احتمال قبولی در آن ها را دارد مشخص می کند.
همچنین کسانی که در سامانه انتخاب رشته کلاسینو ثبت نام می کنند مشاور تحصیلی نیز دارند تا یک ترتیب دقیق تر و متناسب با علایق خود داشته باشند.

ویژگی های اصلی سامانه انتخاب رشته کلاسینو شامل:

  • استفاده از هوش مصنوعی
  • انجام فرایند انتخاب رشته زیر نظر مشاور تحصیلی به صورت غیرحضوری
  • چک شدن تک تک فرایند انتخاب رشته به منظور کاهش احتمال خطا
  • قرار دادن اطلاعات لازم درباره رشته ها و دانشگاه هایی که سامانه برای شما مناسب دیده است (تعداد ترم، شهریه، داشتن خوابگاه و …)

ثبت نام دوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ کلاسینو

برای ثبت نام در این دوره از طریق لینک زیر وارد پنل کلاسینو شوید و دوره انتخاب رشته با استاد مورد نظر خود را انتخاب کنید:

پنل کلاسینو

چنانچه در فرایند انتخاب دچار مشکل شدید و یا نتوانستید دوره مورد نظر خود را جست و جو کنید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *