ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
همایش سمپادینو کلاسینو

همایش سمپادینو کلاسینو

همایش سمپادینو کلاسینو ویژه دانش آموزان پایه های ششم و نهم که هدف شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را دارند با تدریس اساتید برجسته و توانمند کشور برگزار می شود. در ادامه به معرفی کامل این دوره و اساتید مدرس ویژه تیزهوشان کلاسینو به طور کامل می پردازیم.

دوره همایش سمپادینو کلاسینو چیست؟

دوره همایش آنلاین سمپادینو کلاسینو ویژه دانش آموزان پایه ششم که در آزمون ورودی متوسطه اول مدارس سمپاد شرکت می کنند و دانش آموزان پایه نهم که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد مقطع متوسطه دوم را دارند برگزار می شود.
از آنجایی که در مدارس به دانش آموزان کلیه مباحث به صورت تشریحی آموزش داده می شود، بدیهی است که آن ها در تست زنی ضعف داشته باشند اما نکته مهم این است که آزمون ورودی مدارس سمپاد شامل سوالات تستی است و دانش آموزانی می توانند در این آزمون موفق شوند که در تست زنی مهارت لازم را کسب نموده و بر مباحث دروس تسلط کامل و کافی را داشته باشند.
کلاسینو با در نظر داشتن اهمیت این موضوع دوره همایش سمپادینو را به صورت آنلاین برگزار می کند تا کلیه دانش آموزان بتوانند در هر نقطه از کشور که هدف تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند، با بهره مندی از تدریس اساتید برتر کشور به هدف خود دست یابند.
این دوره در خرداد ماه برگزار می شود اما دانش آموزانی که از ثبت نام و شرکت در کلاس های این دوره جا مانده باشند می توانند در پنل کاربری خود به صورت آفلاین تماشا کنند. از مهم ترین ویژگی های این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شبیه سازی نمونه سوالات تیزهوشان
  • شبیه سازی آزمون سمپاد
  • حل تست های احتمالی توسط اساتید

اساتید سمپادینو پایه ششم و نهم کلاسینو

  • حامد اصلانی (ریاضی و هوش محاسباتی)
  • میرداوود مقدسی (ادبیات و هوش کلامی)
  • حمیدرضا زیارتی (هوش و استعداد تحلیلی)
  • محمدرضا اعتباری (هوش و علوم طبیعی)

تخفیف 50 درصدی دوره سمپادینو کلاسینو

کلاسینو یک تخفیف 50 درصدی ویژه دانش آموزانی که در دوره های سالیانه کلاس های ششم و نهم کلاسینو ثبت نام کرده باشند در نظر گرفته است. برای دریافت کد تخفیف با شماره های 02144511053 و 09129587820 تماس گرفته و کد تخفیف را از پشتیبان کلاسینو دریافت نمائید، همچنین برای ثبت نام مستقیم این دوره می توانید از ظریق لینک زیر وارد پنل کلاسینو شوید و دوره مورد نظر خود را ثبت نام نمائید:

پنل کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *