فیزیک دهم کلاسینو

فیزیک دهم کلاسینو

پایه دهم، زیربنای مطالعاتی برای مقاطع بالاتر است، کلاسینو برای دانش آموزان این پایه، دوره های ویژه ای را برگزار می کند که کلاس فیزیک دهم کلاسینو یکی از پر مخاطب ترین آن ها است.
اساتید فیزیک دهم رشته تجربی و ریاضی کلاسینو فصل های فیزیک دهم را به صورت کامل و خط به خط تدریس می کنند و دانش آموزان این مقطع تحصیلی را برای امتحانات نهایی و همچنین کنکور سراسری به آمادگی بالایی می رسانند

در این مطلب ضمن بیان جزئیات فیزیک دهم در کنکور و همچنین اهمیت آن در امتحانات نهایی، اساتید فیزیک دهم کلاسینو و نحوه ثبت نام در این دوره را معرفی خواهیم کرد.

اهمیت فیزیک دهم در امتحانات نهایی و کنکور ۱۴۰۴

فیزیک یک درس مفهومی و محاسباتی است و دانش آموزان علاوه بر درک مفهوم سوال و پاسخ دادن به سوالات مفهومی، باید در حل مسائل نیز از مهارت بالایی برخوردار باشند. موسسه کلاسینو با در نظر گرفتن آموزش دروس از همین پایه تحصیلی، برای داوطلبان تجربی و ریاضی دوره فیزیک دهم کلاسینو را با تدریس بهترین مدرسان ارائه می دهد.

به طور کلی درس فیزیک دهم تجربی و ریاضی، نقاط مشترک فراوانی باهم دارند و محتوای ارائه شده در آن ها شباهت زیادی به همدیگر دارد. فیزیک دهم تجربی دارای چهار فصل می باشد که با فیزیک دهم ریاضی کاملا مشترک است. اما دانش آموزان رشته ریاضی یک فصل اضافی تر از فیزیک تجربی دارند و فصل پنجم را تحت عنوان ترمودینامیک مطالعه خواهند کرد. تعداد سوالات احتمالی هر کدام از این فصل ها در کنکور و بر حسب چند سال اخیر به شرح زیر است:

بودجه بندی فیزیک دهم در کنکور

پایه تحصیلیعنوان مبحثتعداد تست
فیزیک دهم ریاضیفصل اول: فیزیک و اندازه گیری
فصل دوم: ویژگی فیزیکی مواد
فصل سوم: کار، انرژی و توان
فصل چهارم: دما و گرما
فصل پنجم: ترمودینامیک
۱ تست
۳ تست
۲ تست
۳ تست
۲ تست
فیزیک دهم تجربیفصل اول: فیزیک و اندازه گیری
فصل دوم: ویژگی فیزیکی مواد
فصل سوم: کار، انرژی و توان
فصل چهارم: دما و گرما
۱ تست
۲ تست
۲ تست
۲ تست

اساتید فیزیک دهم کلاسینو

  • استاد محمد نوکنده
  • استاد مهدی براتی
  • استاد آرمین کمالی
  • استاد عباس زمانیان
اساتید فیزیک دهم کلاسینو

تدریس فیزیک دهم محمد نوکنده

ویدئو تدریس فیزیک دهم محمد نوکنده در کلاسینو

استاد محمد نوکنده دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی از دانشگاه صنعتی شریف هستند و سابقه آموزش در مدراس برتر و همچنین موسسات آموزشی معتبر را در کارنامه کاری خود دارند. شیوه تدریس ایشان در کلاس فیزیک دهم کلاسینو این گونه است که در ابتدا مباحث کتاب درسی را به صورت مفهومی و نکته محور ارائه می دهند و ضمن حل تمام تمارین، مسائل، و آزمایش های کتاب درسی، به حل انواع سوالات تستی و تشریحی فیزیک سال دهم می پردازند. استاد نوکنده در کانال تلگرام خود فیلم آموزش خط به خط کتاب درسی، حل سوالات و همچنین ویدیو آزمایش های کتاب درسی را قرار داده اند که به راحتی قابل دریافت است.

تاکید استاد نوکنده بر آموزش مفهومی و عمیق درس فیزیک است. به همین منظور علاوه بر ارائه جزوه نکته به نکته و ارائه تکالیف در هر جلسه، راه های مختلفی را برای یادگیری هر چه بیشتر دانش آموزان ارائه می دهند تا فیزیک دهم را برای دانش آموزان جذاب تر نمایند. محمد نوکنده در کلاس فیزیک دهم کلاسینو، در کنار آموزش تشریحی مباحث، حل سوالات تستی و کنکوری مربوط به سال دهم را در برنامه کاری خود دارند که همه آن ها در جزوه ایشان آورده شده است. جزوه فیزیک دهم نوکنده به صورت فایل pdf و در پنل کاربری هر دانش آموز قرار گرفته است.

استاد محمد نوکنده کانالی را با عنوان رفع اشکال دارند که دانش آموزان می توانند سوالات هر مبحث را در آن پرسند. این سوالات هم از سوی خود استاد و هم از سوی همکاران ایشان در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد. همچنین در کلاس های فیزیک دهم کلاسینو، به منظور محک زدن سطح تحصیلی دانش آموزان، تقریبا هر جلسه آزمون کلاسی برگزار می شود که نتایج آن در پیج اینستاگرام استاد محمد نوکنده، استوری خواهد شد که جو رقابتی سالمی را برای دانش آموزان کلاس ایجاد خواهد کرد.

محمد نوکنده به عنوان منبع و کتاب تست، کتاب فیزیک گام اول انتشارات مُنیاز را معرفی کرده است و به دانش آموزان توصیه کرده است که از بین آزمون های آزمایشی، در آزمون های سنجش شرکت کنند. چرا که سطح سوالات آن از سوالات دیگر موسسات دیگر استاندارد تر است و شباهت آن به سوالات کنکور سراسری بیشتر است. در کلاس های استاد نوکنده فیلم ویدیویی تحلیل سوالات آزمون های آزمایشی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

فیزیک دهم استاد مهدی براتی در کلاسینو

ویدئو تدریس فیزیک دهم مهدی براتی در کلاسینو

یکی از اساتید پرطرفدار فیزیک دهم کلاسینو استاد مهدی براتی هستند که کارشناس مهندسی مکانیک دانشگاه شریف، طراح سوالات فيزیک انتشارات خیلی سبز، مدرس دوره ICWD دانشگاه شریف و دارای ٨ سال سابقه تدریس در بهترین مدارس و آموزشگاه های تهران، کرج، مشهد، اصفهان، زنجان و بابل می باشند.

با شرکت در کلاس های ایشان نیازی به هیچ کتاب درسی یا کمک درسی دیگر نخواهید داشت. شیوه تدریس ایشان به گونه ای است که یک جزوه کامل و جامع از فیزیک دهم را در اختیار دانش آموزان پایه دهم قرار می دهند که به صورت فصل به فصل و تماما رنگی تهیه شده است. دانش آموزان میتوانند فایل pdf این جزوه فیزیک دهم مهدی براتی را از طریق پنل کاربری خود به صورت رایگان دانلود کنند یا نسخه چاپی آن را با تخفیف ویژه از سایت کتابچی تهیه کنند و آن را به راحتی درب منزل دریافت نمایند.

جزوه فیزیک دهم مهدی براتی_1
جزوه فیزیک دهم مهدی براتی_2
جزوه فیزیک دهم مهدی براتی_3

استاد مهدی براتی هم به حل سوالات تشریحی و هم به حل سوالات تستی می پردازند که به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان برای امتحانات نهایی پایه دهم و کنکور سراسری است. ایشان برای آموزش هر چه مفهومی تر مباحث فیزیک، از انیمیشن ها و فیلم های آموزشی استفاده می کنند و جدیدترین و سریع ترین تکنیک های حل تستی و تشریحی سوالات را آموزش می دهند.

دانش آموزانی که در کلاس های فیزیک دهم مهدی براتی ثبت نام می کنند می بایست کتاب فیزیک هرکول دهم انتشارات راه اندیشه را تهیه کنند. چرا که تکالیف ارائه شده در هر جلسه، از این کتاب خواهد بود. استاد براتی هر جلسه تعداد سوالات مشخصی از این کتاب را به دانش آموزان معرفی می کنند که همه افراد ملزم به حل سوالات آن هستند. همچنین در کلاس های استاد براتی فیلم ویدیویی تحلیل سوالات آزمون های آزمایشی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

دیگر اساتید فیزیک دهم کلاسینو

موسسه کلاسینو برای تدریس درس فیزیک دهم با استاد آرمین کمالی و استاد عباس زمانیان نیز همکاری می کند. کلاس های فیزیک دهم کلاسینو به صورت آنلاین تدریس می شوند و اساتید آن ها، همچون کلاس های حضوری پیگیر فعالیت درسی دانش آموزان هستند. هر کدام از اساتید فیزیک کلاسینو، سبک تدریس ویژه خود را دارند و این امکان از سوی موسسه فراهم شده است که دانش آموزان بتوانند در انتخاب اساتید آزادانه عمل کنند و در کلاس استاد مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

زمان برگزاری دوره فیزیک دهم کلاسینو

عنوان دورهروز برگزاریساعت برگزاری
استاد محمد نوکنده سه شنبه۱۹:۴۵ تا ۲۲:۳۰
استاد مهدی براتیسه شنبه۱۹:۴۵ تا ۲۲:۰۰
استاد آرمین کمالیسه شنبه۱۹:۴۵ تا ۲۲:۳۰
استاد عباس زمانیان سه شنبه۱۹:۴۵ تا ۲۲:۳۰

لیست فیزیک دهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

فیزیک دهم کلاسینو به صورت پکیج و اشتراک های یک ماه تا یک ساله قابل ثبت نام هستند و فعلا به صورت تک درس قابل تهیه نمی باشند. البته از یک بازه زمانی به بعد دروس به صورت تک درس هم قابل خرید هستند. دانش آموزان پایه دهم تجربی و ریاضی با ثبت نام و خرید این پکیج، به تمام محتوای کلاس‌ های پایه دهم به مدت ۱ ماه، ۳ ماه، ۶ ماه و یک ‌سال تحصیلی (بسته به نوع اشتراک) دسترسی پیدا کنند. در این طرح، این امکان برای دانش آموزان فراهم است که اساتید مورد نظرشان را خودشان انتخاب کنند. لیست قیمت اشتراک فیزیک پایه دهم به شرح زیر است:

اشتراک یک ماهه فیزیک دهم کلاسینو: ۹۸۰
اشتراک سه ماهه فیزیک دهم کلاسینو: ۱/۸۰۰
اشتراک شش ماهه فیزیک دهم کلاسینو: ۲/۷۰۰
اشتراک یکسال تحصیلی فیزیک دهم کلاسینو: ۳/۷۰۰ با تخفیف ویژه ۲/۲۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *