شیمی یازدهم کلاسینو

شیمی یازدهم کلاسینو

دانش آموزانی که می خواهند درباره جزئیات دوره شیمی یازدهم کلاسینو، اطلاعات کاملی کسب کنند؛ این مطلب را از دست ندهند!! پایه یازدهم از اهمیت بالایی برای دانش آموزان هر رشته برخوردار است؛ چرا که در این مقطع تحصیلی می بایست کلیه دروس را به صورت نهایی امتحان بدهند. درس شیمی نیز از دروس اختصاصی بسیار تاثیر گذار در امتحانات نهایی بوده که دارای ضریب بالایی می باشد. موسسه کلاسینو دوره های آمادگی را برای امتحانات نهایی پایه یازدهم برگزار می کند. کلاس های شیمی کلاسینو نیز به صورت مشترک بین گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی ارائه می شود.

دوره شیمی یازدهم کلاسینو توسط برترین اساتید شیمی کشور و بالاترین کیفیت آموزشی تدریس می شود. در ادامه لیست قیمت کلاس ها و همچنین اساتید دوره های شیمی یازدهم کلاسینو را معرفی خواهیم کرد.

شیمی یازدهم رشته تجربی و ریاضی

از شیمی پایه یازدهم سه نوع سوال مطرح می شود: متن کتاب درسی، مسائل و سوالات ترکیبی! دانش آموزان این پایه، می بایست بر همه بخش ها تسلط کافی داشته باشند و این امر زمانی میسر می شود که از یک آموزش اصولی و کاربردی بهره مند شوند. موسسه کلاسینو این بستر را برای دانش آموزان پایه یازدهم در سراسر کشور فراهم نموده است که بتوانند جدیدترین آموزش های شیمی را دریافت کنند و در امتحانات نهایی و همچنین امتحانات مدرسه موفق عمل کنند. شیمی یازدهم برای رشته تجربی و ریاضی دارای 3 فصل است. سرفصل ها و تعداد سوالات احتمالی آن در کنکور سراسری، به شرح زیر است:

فصل اول: قدر هدایای زمینی را بدانیم : 4 الی 5 تست
فصل دوم: در پی غذای سالم: 4 الی 5 تست
فصل سوم: پوشاک، نیازی پایان ناپذیر: 2 الی 3 تست

اساتید شیمی یازدهم کلاسینو

  • استاد امید مصلایی
  • استاد محمد مرادی 
  • استاد کامبیز فرزانه

استاد امید مصلایی یکی از بهترین اساتید شیمی کشور هستند که در کلاس های خود هر مبحث شیمی را چندین بار تدریس می کنند و از مثال متعددی برای آشنایی دانش آموزان با سوالات امتحانی و کنکور استفاده می کنند. ایشان در در کلاس های خود جزوه کاملی را تدریس می کنند که سرشار از نکات مفهومی محاسباتی است و در آن انواع سوالات با تیپ بندی های مختلف آورده شده است. فیلم ویدیویی تدریس شیمی یازدهم استاد امید مصلایی را می توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:

استاد محمد مرادی فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران می باشند. ایشان جزء اساتیدی هستند که در شهر های مختلف مدرس رتبه های برتر بسیار زیادی بوده است و اکنون در کلاسینو به صورت آنلاین آموزش درس شیمی رشته های تجربی و ریاضی را برعهده دارند. روش تدریس درس شیمی استاد مرادی در کلاسینو به صورت کاملا مفهومی است و از صفر تا صد مباحث را آموزش می دهند. فیلم نمونه تدریس شیمی یازدهم استاد محمد مرادی را می توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:

استاد کامبیز فرزانه صفر تا صد مباحث درس شیمی از پایه یازدهم را به شیوه تشریحی و تستی تدریس می کنند. نوع تست های مورد بررسی بیشترین شباهت را با آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری دارند و سوالات تشریحی امتحانات نهایی چند سال اخیر نیز مورد بررسی قرار می گیرند. به همین دلیل این دوره ایشان هم برای آمادگی برای امتحان نهایی خرداد ماه و هم برای کسب درصد بالا در کنکور سراسری کاربردی است.

دوره شیمی یازدهم کلاسینو در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

اساتید شیمی کلاسینو در دوره های خود برای آموزش پایه یازدهم، روش های خلاقانه و جدیدی را به کار می برند و کلیه مباحث را به صورت خط به خط و مفهومی آموزش می دهند. تعامل و ارتباط اساتید شیمی با دانش آموزان در سطح بسیار مطلوبی قرار داد؛ به گونه ای آموزش این درس مانند کلاس های حضوری فراهم است. بنابراین داوطلبان متوسطه دوم که قصد شرکت در امتحانات نهایی و کنکور را دارند؛ می توانند در کلاس های شیمی امید مصلایی، کامبیز فرزانه و محمد مرادی ثبت نام کنند.

در این کلاس ها نکات عالی برای حل سوالات امتحانی و کنکوری ارائه می شود و اساتید نیز جزوات جامع و کاربردی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. در قسمت زیر می توانید به صورت نمونه چندین صفحه از جزوه استاد محمد مرادی را که در کلاس شیمی یازدهم کلاسینو مشاهده کنید.

جزوه شیمی یازدهم محمد مرادی

جزوه شیمی یازدهم استاد محمد مرادی (1)
جزوه شیمی یازدهم استاد محمد مرادی (2)
جزوه شیمی یازدهم استاد محمد مرادی (3)

برنامه زمانی کلاس شیمی یازدهم کلاسینو

عنوان دورهزمان برگزاری
کلاس آنلاین شیمی یازدهم امید مصلاییشنبه 16:00 تا 19:00
کلاس آنلاین شیمی یازدهم کامبیز فرزانهشنبه 16:00 تا 19:00
کلاس آنلاین شیمی یازدهم محمد مرادیشنبه 16:00 تا 19:00

پکیج امتحانات نهایی شیمی یازدهم کلاسینو ۱۴۰۴

پکیج دوره تیر نهایی کلاسینو، شامل دوره آمادگی امتحانات تشریحی خرداد است که ویژه دانش آموزان پایه یازدهم می باشد. این دوره هنوز برای دانش آموزان پایه یازدهم ارائه نشده است اما با نزدیک شدن به امتحانات نهایی کلاس های آن با تدریس بهترین مدرسان برگزار خواهد شد. بنابراین دانش آموزانی که قصد دارند در درس شیمی و در امتحانات نهایی به نمره 20 دست پیدا کنند؛ می توانند در دوره های شیمی یازدهم کلاسینو ثبت نام کنند.

ثبت نام شیمی یازدهم کلاسینو + قیمت

کلاس های شیمی یازدهم کلاسینو با هر کدام یک از اساتید، قیمت یکسانی دارد و هزینه ثبت نام در آن 1/550/000 تومان می باشد.
به منظور شرکت در در کلاس های شیمی یازدهم می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و ضمن برقراری ارتباط با پشتیبان کلاسینو، کد تخفیف شرکت در این دوره را نیز دریافت نمایید. همچنین از طریق لینک زیر امکان ثبت ثبت نام در کلاسینو به صورت مستقیم امکان پذیر است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *