شیمی دوازدهم کلاسینو

شیمی دوازدهم کلاسینو

یکی از دوره های کاربردی میان دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی، دوره شیمی دوازدهم کلاسینو می باشد. در این دوره اساتیدی همچون امید مصلایی، کامبیز فرزانه و … تدریس درس شیمی را بر عهده دارند. در این کلاس ها اساتید کلاسینو کلیه نکات شیمی را برای افزایش آمادگی دانش آموزان ارائه می دهند. این درس میان داوطلبان رشته ریاضی و تجربی مشترک است و سر فصل های مشترکی را به خود اختصاص می دهد.

شرکت در دوره های شیمی کلاسینو به کلیه دانش آموزان سال دوازدهم و فارغ التحصیلانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند توصیه می شود. چرا که در این دوره، اساتید کلاسینو ضمن آموزش کامل و صفر تا صد دروس، کلیه نکات مهم برای عملکرد مطلوب در تست زنی را ارائه می دهند. در ادامه مطلب اساتید شیمی دوازدهم کلاسینو را معرفی خواهیم کرد و لینک مستقیم ثبت نام در این کلاس ها را نیز قرار خواهیم داد.

دوره جامع مرداد شیمی دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

در حال حاضر کلاس شیمی دوازدهم کلاسینو در دوره جامع مرداد 1404 ارائه می گردد که یکی از دوره های فوق العاده کامل و جامع برای آموزش و تست زنی مطالب است. دوره جامع مرداد کلاسینو، از مرداد ماه ۱۴۰۳ شروع می شود و تا اسفند ماه سال جاری ادامه دارد. دانش آموزان در این مدت می توانند کلیه دروس و مباحث را آموزش ببیند و همچنین به مهارت بالایی در تست زنی برسند. به طور کلی این دوره برای افزایش آمادگی داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری ارائه می شود. در قسمت زیر می توانید علاوه بر مشاهده اساتید شیمی دوازدهم، زمان برگزاری کلاس های این دوره را نیز مشاهده کنید:

کلاس شیمی جامع مرداد رضا و امید مصلایی: شنبه ها 19:30 تا 23:30
کلاس شیمی جامع مرداد محمد مرادی: شنبه ها 19:30 تا 23:30
کلاس شیمی جامع مرداد کامبیز فرزانه: شنبه ها 19:30 تا 23:30

اساتید شیمی دوازدهم کلاسینو

  • استاد امید مصلایی و رضا مصلایی (به صورت مشترک)
  • استاد محمد مرادی
  • استاد کامبیز فرزانه

دانش آموزان پایه دوازدهم برای آموزش درس شیمی می توانند در کلاس های اساتید برجسته ای همچون رضا و امید مصلایی، استاد محمد مرادی و استاد کامبیز فرزانه ثبت نام کنند. کلاسینو جزء معدود موسسات آموزشی است که برای هر درس با چندین مدرس همکاری می کند. بنابراین امکان برای دانش آموزان فراهم است که در کلاس استاد مورد نظر خود شرکت کنند. در قسمت زیر بخش مختصری از رزومه و بیوگرافی این اساتید را قرار خواهیم داد و نمونه تدریس آن ها را نیز ارائه خواهیم داد که در انتخاب اساتید کمک شایانی را به شما خواهند کرد.

استاد رضا مصلایی فارغ التحصیل رشته شیمی شهید بهشتی و دارای مدرک کارشناس ارشد شیمی می باشند. استاد مصلایی سابقه تدریس درس شیمی در مدرس مدارس تیزهوشان و فرزانگان تهران، برنامه کنکور 1، مسیر موفقیت و کارنامه 20 در صدا و سیما را دارند. ایشان به همراه پسر خود استاد امید مصلایی تدریس شیمی دوازدهم کلاسینو را بر عهده دارند.

نمونه تدریس شیمی دوازدهم رضا و امید مصلایی:

استاد امید مصلایی نیز دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی می باشد و تدریس درس شیمی دوازدهم کلاسینو را همراه با پدر خود استاد رضا مصلایی در کلاسینو آغاز نموده اند. ایشان اکنون سابقه تدریس در آموزشگاه های برتر تهران از جمله آموزشگاه هاي برتر تهران، راه انديشه، ماهان، پرستو و اوج را دارند.

نمونه جزوه شیمی دوازدهم مصلایی:

جزوه شیمی دوازدهم استاد رضا و امید مصلایی (1)
جزوه شیمی دوازدهم استاد رضا و امید مصلایی (2)
جزوه شیمی دوازدهم استاد رضا و امید مصلایی (3)


دکتر محمد مرادی فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه تهران می باشند. استاد مرادی مدرس رتبه های برتر و تک رقمی کنکور در چند سال اخیر می باشند و سابقه تدریس در مدرسه فرزانگان 1 تهران می باشند. ایشان به دلیل داشتن سابقه درخشان در داشتن رتبه های تک رقمی از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشند.

نمونه تدریس شیمی دوازدهم محمد مرادی:

استاد کامبیز فرزانه با داشتن 22 سال سابقه تدریس درس شیمی در مدارس و آموزشگاه های برتر کشور، جزء اساتید با تجربه و توانمند شیمی کلاسینو شناخته شده اند. استاد فرزانه با در نظر داشتن اهمیت درس شیمی و تاثیر مستقیم و قابل توجه آن بر نتیجه کنکور سراسری داوطلبان، دوره های آموزشی مختلفی را در کلاسینو ارائه کرده اند.

لیست قیمت شیمی دوازدهم کلاسینو

شیمی جامع مرداد ۱۴۰۴ رضا و امید مصلایی4/500
شیمی جامع مرداد ۱۴۰۴ محمد مرادی4/500
شیمی جامع مرداد ۱۴۰۴ کامبیز فرزانه4/500

ثبت نام شیمی دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

دانش آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره های کلاسینو، می توانند با شماره تماس های مندرج در سایت ارتباط برقرار کنند. همچنین امکان ثبت نام به صورت مستقیم و از طریق پنل کاربری وجود دارد. برای ثبت نام در کلاس های شیمی دوازدهم کلاسینو با تخفیف ویژه از طریق لینک زیر اقدام کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *