شیمی دهم کلاسینو

شیمی دهم کلاسینو

شیمی دهم کلاسینو برای دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی به صورت مشترک برگزار می شود، چرا که مباحث و سر فصل های این درس در پایه دهم میان هر دو رشته یکسان است. در دوره شیمی دهم کلاسینو کلیه مباحث درسی به صورت خط به خط تدریس می شوند و تمام نکات مرتبط با نیز به دانش آموزان ارائه می شوند. در این کلاس ها اساتید با در نظر گرفتن اهمیت پایه دهم، مباحث شیمی را به گونه ای آموزش می دهند که نیاز دانش آموزان را به هر منبع یا کلاس دیگر رفع می کند. در این مطلب علاوه بر معرفی اساتید شیمی دهم کلاسنیو، زمان برگزاری و همچنین لیست قیمت آن را نیز بیان خواهیم کرد.

سرفصل های شیمی دهم و بودجه بندی آن در کنکور ۱۴۰۴

شیمی یک درس مفهومی-محاسباتی است و برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی از اهمیت بالایی هم در امتحانات نهایی و هم در آزمون سراسری برخوردار است. شیمی دهم شامل سه فصل است:
فصل اول: کیهان زادگاه الفبای هستی
فصل دوم: ردپای گازها در زندگی
فصل سوم: : آب، آهنگ زندگی

موسسه کلاسینو برای درس شیمی دوره های متنوعی برگزار می کند. در دوره های کلاسینو اساتید درس شیمی به صورت آنلاین محتوای آموزشی بسیار با کیفیت و کاملی را ارائه می دهند و کلیه دانش آموزان می توانند در آن ها ثبت نام نمایند. در ادامه به معرفی این دوره ها و نحوه ثبت نام در آن ها می پردازیم.

اساتید شیمی دهم کلاسینو

  • استاد امید مصلایی
  • استاد کامبیز فرزانه

کلاسینو برای تدریس شیمی دهم با اساتید توانمندی همکاری نموده است. این اساتید همگی دارای سابقه درخشان در زمینه تدریس شیمی هستند و با موسسات برتر آموزشی همکاری داشته اند. دانش آموزان می توانند به دلخواه در کلاس اساتید مورد نظر خود شرکت کنند و شیمی دهم را با استاد مورد علاقه شان آموزش ببینند.

استاد امید مصلایی دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی می باشد و تدریس درس شیمی را همراه با پدر خود استاد رضا مصلایی در کلاسینو انجام می دهند. با شرکت در کلاس شیمی استاد مصلایی، به صورت گام به گام مباحث را فرا خواهید گرفت و تمامی راه حل های تستی و تشریحی حل سوالات شیمی دهم را نیز آموزش خواهید دید. در قسمت زیر می توانید بخشی از نمونه تدریس امید مصلایی در تدریس شیمی پایه دهم را مشاهده کنید:

استاد کامبیز فرزانه نیز با داشتن 22 سال سابقه تدریس درس شیمی در مدارس و آموزشگاه های برتر کشور، جزء اساتید با تجربه و توانمند شیمی کلاسینو شناخته شده اند. ایشان در کلاس های خود مثال‌ های کاربردی را برای فهم بهتر دانش آموزان مطالب بیان می کنند و تست‌ های کنکور و امتحانات نهایی را نیز مورد بررسی قرار می دهند.برگزاری آزمون‌ های متعدد برای سنجش یادگیری دانش‌ آموزان، ارائه جزوات و نکات آموزشی، استفاده از روش‌ های نوین تدریس و … از ویژگی بارز تدریس این استاد برجسته است.

دوره های شیمی دهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

در کلاسینو تدریس درس شیمی پایه دهم بر عهده استاد امید مصلایی و کامبیز فرزانه است. هر یک از این اساتید در کلاس های خود جزوات کاملی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. در قسمت زیر می توانید نمونه صفحاتی از جزوه استاد امید مصلایی برای تدریس درس شیمی دهم را مشاهده کنید:

جزوه شیمی دهم استاد امید مصلایی (1)
جزوه شیمی دهم استاد امید مصلایی (2)
جزوه شیمی دهم استاد امید مصلایی (3)

جدول زمانی برگزاری کلاس شیمی دهم کلاسینو

عنوان دورهزمان برگزاری
شیمی دهم امید مصلایی یکشنبه 19:30 تا 22:30
شیمی دهم کامبیز فرزانهیکشنبه 19:30 تا 22:30

اشتراک شیمی دهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

به طور کلی هنوز امکان ثبت نام تک درس برای دانش آموزان پایه دهم وجود ندارد. بنابراین افرادی که مایل به شرکت در کلاس شیمی دهم کلاسینو هستند، می بایست اشتراک دهم را خریداری کنند. در پکیج های دهم کلاسینو درس شیمی نیز ارائه می شود و دانش آموزان پایه دهم می توانند ضمن آموزش درس شیمی، دروس دیگر را نیز آموزش ببینند.

در طرح اشتراکی کلاسینو، کلیه دروس به صورت یکجا قابل تهیه هستند اما برای هر درس چندین استاد به دانش آموزان پیشنهاد می شود که داوطلبان بسته به علاقه خود می توانند اساتید را انتخاب کنند. به عنوان مثال شیمی دهم توسط دو استاد مجرب، آموزش داده می شود که رزومه درخشانی در تدریس درس شیمی دارند. اشتراک دهم کلاسینو به صورت یک ماهه تا یکساله قابل خرید است که دانش آموزان می توانند بسته به زمان بندی و یا بودجه مالی خود، در هر کدام از طرح های مورد نظرشان ثبت نام کنند.

ثبت نام شیمی دهم کلاسینو + لیست قیمت

در حال حاضر افرادی که مایل به خرید دوره های شیمی دهم کلاسینو هستند، می بایست این درس را در قالب پکیج یا اشتراک دهم ثبت نام کنند. امکان خرید تک درس برای پایه دهم هنوز از سوی موسسه فراهم نشده است و به محض ارائه کلاس های شیمی دهم به صورت تک درس، جزئیات آن را در این مطلب قرار خواهیم داد.

در طرح اشتراکی به تمام محتوای کلاس‌ های پایه دهم کلاسینو که از ابتدای سال تحصیلی تدریس شده است به مدت 1 ماه، 3 ماه، 6 ماه و یک ‌سال تحصیلی (بسته به نوع اشتراک) دسترسی خواهید داشت و قادر خواهید بود که صرفا در کلاس استادی که دانش آموز انتخاب نموده است، شرکت کنید.

اشتراک یک ماهه دهم کلاسینو: 980.000 (تومان)
اشتراک سه ماهه دهم کلاسینو: 1.800.000 (تومان)
اشتراک شش ماهه دهم کلاسینو: 2.700.000 (تومان)
اشتراک یک ساله دهم کلاسینو: 3.700.000 (تومان)

اگر قصد دارید که در دوره شیمی دهم کلاسینو ثبت نام نمایید، می توانید از طریق پنل زیر اقدام کنید و با پشتیبان موسسه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *