ریاضی یازدهم کلاسینو (تجربی، ریاضی و انسانی)

ریاضی یازدهم کلاسینو

دوره ریاضی یازدهم کلاسینو برای داوطلبان رشته ریاضی، تجربی و انسانی با تدریس بهترین اساتید برگزار می گردد. البته در نظر داشته باشید امسال آریان حیدری سال یازدهم را تدریس نمی کنند. در این دوره کلیه مباحث ریاضی پایه یازدهم با به کارگیری جدید ترین شیوه های تدریس، آموزش داده می شوند. دانش آموزان با شرکت در این دوره ها می توانند در این درس به آمادگی بالایی دست پیدا کنند و در ریاضی پایه یازدهم هم در امتحانات نهایی و هم در آزمون سراسری موفق تر عمل کنند.
به منظور آشنایی با ویژگی های دوره ریاضی یازدهم کلاسینو، معرفی اساتید و همچنین نحوه شرکت در کلاس ها ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

معرفی دوره ریاضی یازدهم کلاسینو

کلاسینو بزرگترین آموزشگاه های آنلاین در سطح کشور است که همواره دانش آموزان زیادی تمایل به شرکت در کلاس ها و دوره های این موسسه دارند. کیفیت بالای تدریس و همچنین خدمات پشتیبانی عالی از سوی این موسسه، باعث شده است که رضایت بالایی را در میان دانش آموزان کسب کند.

دوره ریاضی یازدهم کلاسینو توسط بهترین اساتید کشور همچون بابک سادات، بهرام جلالی، خسرو محمدزاده و … تدریس می شود و برای کلیه داوطلبان رشته ریاضی، انسانی و تجربی دوره های مختلفی را برگزار می کند. در این دوره ها تمامی استاندارد های لازم برای یک تدریس مطلوب رعایت می شود و تمام دانش آموزان پایه یازدهم در سراسر کشور می توانند در آن شرکت کنند.

در کلاس های ریاضی یازدهم کلاسینو (تجربی، ریاضی و انسانی)، صفر تا صد مباحث کتاب درسی را با جدیدترین شیوه های آموزشی تدریس می شود و جزوات استاندارد و منابع مختلفی نیز توسط اساتید به دانش آموزان معرفی می شود. علاوه بر این، اساتید کلاسینو در پایه یازدهم با در نظر گرفتن اهمیت امتحانات نهایی، دانش آموزان را برای پاسخگویی به سوالات نهایی آماده می کنند و با برگزاری دوره های جامع کنکور، آن ها را در تست زنی هم به مهارت بالایی می رساند.

ریاضی یازدهم تجربی، انسانی و ریاضی کلاسینو

ریاضی رشته تجربی شامل 7 فصل است و به طور میانگین 10 سوال از آن در کنکور طراحی می شود. داوطلبان رشته ریاضی در پایه یازدهم عناوین درسی را با نام حسابان، هندسه و آمار و احتمال مطالعه می کنند که دارای اهمیت بالایی در کنکور این رشته است و تعداد سوالات مشخصی را به خود اختصاص می دهد. حسابان یازدهم در واقع همان کتاب ریاضی رشته ریاضی است که شامل 5 فصل (جبر و معادله، تابع، توابع نمایی و لگارتیمی، مثلثات و حد و پیوستگی) می باشد که مباحث عمده ریاضی را شامل می شود.

ریاضی رشته انسانی با مباحث رشته تجربی و ریاضی یکسری تفاوت ها دارد و تنها از سه فصل تشکیل شده است. از کتاب ریاضی و آمار پایه یازدهم در کنکور انسانی، به طور میانگین 7 سوال طراحی می شود. این درس رای داوطلبان رشته انسانی جز دروس به نسبت دشوار تلقی می شود. بنابراین بسیاری از دانش آموزان به دنبال دریافت آموزش ریاضی توسط بهترین مدرسان هستند که موسسه کلاسینو این امکان را برای کلیه دانش آموزان در همه رشته ها فراهم کرده است.

لیست اساتید ریاضی یازدهم کلاسینو

موسسه کلاسینو با توجه به این که پایه یازدهم یکی از پایه های مهم هر دانش آموز در طول دوران تحصیل به حساب می آید و بادر نظر گرفتن این موضوع که درس ریاضی یکی از دروس چالشی برای داوطلبان به شمار می شود؛ از اساتید برتر برای تدریس این درس بهره می برد. ریاضی یازدهم کلاسینو توسط اساتید توانمند زیر تدریس می گردد.

  • استاد بابک سادات
  • استاد بهرام جلالی
  • استاد احسان غیاثی
  • استاد امید سلمانی
  • استاد خسرو محمدزاده

نمونه تدریس ریاضی یازدهم استاد بهرام جلالی

نمونه تدریس ریاضی یازدهم استاد خسرو محمدزاده

دوره های ریاضی یازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

دوره های ریاضی در کلاسینو شامل مباحثی همچون ریاضیات، حسابان، هندسه، گسسته، آمار و احتمال است. در کلیه دوره های کلاسینو، مدرسان توانمند این موسسه، روش های تدریس متنوع و جدیدی را به کار می بندند تا دانش آموزان بتوانند مطلوب ترین نوع آموزش را دریافت کنند.

لیست دوره های ریاضی یازدهم کلاسینو + زمان برگزاری آن ها به شرح زیر است:

عنوان دورهزمان برگزاری
ریاضی تجربی و حسابان یازدهم بابک سادات دوشنبه ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰
ریاضی تجربی و حسابان یازدهم بهرام جلالی دوشنبه ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۰۰
ریاضی تجربی و حسابان یازدهم احسان غیاثیدوشنبه ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۰۰
ریاضی تجربی و حسابان یازدهم امید سلمانیچهارشنبه ۱۹:۴۵ تا ۲۲:۱۵
ریاضی انسانی یازدهم خسرو محمدزادهچهارشنبه ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰
هندسه یازدهم بهرام جلالی سه شنبه ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۳۰
هندسه یازدهم محمد صحت کار سه شنبه ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۳۰
آمار و احتمال یازدهم بهرام جلالی سه شنبه ۱۷:۴۵ تا ۱۹:۱۵
آمار و احتمال یازدهم محمد صحت کار سه شنبه ۱۷:۴۵ تا ۱۹:۱۵

همه دوره ها و کلاس های ریاضی کلاسینو به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموزان بسته به نیاز تحصیلی شان و همچنین اساتید مورد علاقه شان، می توانند در دوره مورد نظر خود ثبت نام و شرکت نمایند. در این کلاس ها جزوات کاملی نیز در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که در ادامه نمونه ای از این جزوات را مشاهده می کنید:

نمونه جزوه ریاضی یازدهم استاد بهرام جلالی

جزوه ریاضی و حسابان یازدهم استاد بهرام جلالی (1)
جزوه ریاضی و حسابان یازدهم استاد بهرام جلالی (2)
جزوه ریاضی و حسابان یازدهم استاد بهرام جلالی (3)

نمونه جزوه ریاضی یازدهم استاد خسرو محمدزاده

جزوه ریاضی یازدهم انسانی استاد خسرو محمدزاده (1)
جزوه ریاضی یازدهم انسانی استاد خسرو محمدزاده (2)
جزوه ریاضی یازدهم انسانی استاد خسرو محمدزاده (3)

لیست قیمت ریاضی یازدهم کلاسینو ۱۴۰۴

دوره های پایه یازدهم هم به صورت پکیج جامع (دروس عمومی و اختصاصی) و همچنین به صورت جداگانه قابل خرید هستند. دانش آموزانی که می خواهند در کلاس های ریاضی پایه یازدهم کلاسینو ثبت نام کنند، می توانند در قالب پکیج و یا به صورت تک درس این دوره را با اساتید مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

کلاس آنلاین ریاضی یازدهم (رشته ریاضی و تجربی): ۱/۵۵۰/۰۰۰ تومان
کلاس آنلاین ریاضی یازدهم (رشته انسانی): ۱/۵۵۰/۰۰۰ تومان
کلاس آنلاین هندسه و گسسته (استاد جلالی): ۱/۵۵۰/۰۰۰ تومان
کلاس آنلاین هندسه و گسسته (استاد صحت کار): ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان
کلاس آنلاین آمار و احتمال (رشته ریاضی): ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان

ثبت نام ریاضی یازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

کلاسینو با همکاری اساتید خود در ریاضی یازدهم بهترین و کامل ترین پکیج آموزشی این مقطع و این درس مهم را ارائه داده است. دانش آموزان به منظور ثبت نام در این دوره ها می بایست از طریق پنل زیر وارد پروفایل کاربری خود شوند و ضمن مشاهده دوره ها و اساتید، کلاس مورد نظر خود را ثبت نام کنند.
در ضمن در صورت داشتن هر گونه پرسش در مورد برگزاری کلاس ها و همچنین دریافت کد تخفیف خرید دوره ریاضی یازدهم کلاسینو، می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل کرده و با پشتیبان این موسسه تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *