ریاضی دوازدهم کلاسینو (تجربی، ریاضی و انسانی)

ریاضی دوازدهم کلاسینو

درس ریاضی از تاثیر گذار ترین دروس در کنکور و همچنین امتحانات نهایی به حساب می آید که اغلب دانش آموزان با مشکلات عدیده در رابطه با آموزش و یادگیری آن مواجه هستند. بنابراین یکی از دوره های پر طرفدار کلاسینو که دانش آموزان زیادی از آن استقبال می کنند، کلاس ریاضی دوازدهم کلاسینو است. پایه دوازدهم مهمترین مقطع تحصیلی برای دانش آموزان هر رشته به شمار می رود. آموزشگاه آنلاین کلاسینو، با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع، دوره های مختلفی را برای داوطلبان رشته انسانی، ریاضی و تجربی برگزار می کند.

کلاسینو به منظور حل این مشکل، درس ریاضی را با تدریس اساتید باتجربه و نام آشنا برگزار می کند. این درس توسط چندین مدرس آموزش داده می شود و دوره های مختلفی برای آن برگزار می شود. بنابراین دانش آموزان می توانند به دلخواه در کلاس مورد نظر خود ثبت نام نمایند. اگر می خواهید که با اساتید ریاضی دوازدهم کلاسنیو آشنا شوید و از نحوه ثبت نام در دوره ها آگاهی پیدا کنید؛ ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ویژگی دوره ریاضی دوازدهم کلاسینو

از مهم ترین مزایای شرکت در دوره های ریاضی کلاسینو این که دانش آموزان می توانند کلیه مباحث درسی را به صورت خط به خط و مفهومی آموزش ببینند. مباحث درس ریاضی به گونه ای است که علاوه بر یادگیری عمیق مطالب، مستلزم حل مسائل و سوالات هم به صورت تستی و هم به صورت تشریحی است. چرا که این درس در امتحانات نهایی دوازدهم و کنکور سراسری دارای ضریب بالایی است.

موسسه کلاسینو اهمیت ویژه ای برای ریاضی قائل است. لذا سعی کرده است که با کیفیت ترین آموزش را به دانش آموزان سراسر کشور ارائه دهد و اساتید با تجربه ای را در این زمینه به کار بگیرد. ارائه جزوه کامل، پیشنهاد کتاب های تستی و منابع استاندارد، برگزاری آزمون های مستمر در طول سال، پیگیری روند پیشرفت دانش آموزان و … از جمله مهمترین ویژگی های دوره ریاضی دوازدهم کلاسینو است.

اساتید ریاضی دوازدهم کلاسینو

کلاسینو بزرگترین موسسه آنلاین آموزشی است که با بهترین اساتید برای آموزش درس ریاضی همکاری نموده است. مدرسانی همچون آریان حیدری، بابک سادات، بهرام جلالی و … در این موسسه آموزشی مشغول به تدریس هستند. برای هر سه گروه آزمایشی نیز اساتید مختلفی در نظر گرفته است. در واقع یکی از مهمترین مزایای شرکت در کلاس های ریاضی دوازدهم کلاسینو، این است که دانش آموزان از انتخاب های متنوع و متعددی برای خرید دوره ها و اساتید مورد نظرشان برخوردار هستند.

اساتید ریاضی دوازدهم رشته ریاضی

برای دانش آموزان رشته ریاضی اساتیدی که به تدریس مباحث ریاضی دوازدهم می پردازند، به دو دسته تقسیم می شوند: اساتید درس حسابان و اساتید درس هندسه. مدرسان حسابان رشته ریاضی دوازدهم، استاد آریان حیدری و استاد بابک سادات هستند و هندسه و گسسته کنکور را استاد بهرام جلالی و استاد محمد صحت کار تدریس می نمایند. دانش آموزان با مشاهده دوره های فرست کلس ریاضی دوازدهم کلاسینو، می توانند با سبک تدریس این اساتید آشنایی پیدا کنند و دوره مورد نظر خود را بر حسب سلیقه آموزشی خود تهیه کنند.

نمونه تدریس استاد آریان حیدری

اساتید ریاضی دوازدهم رشته تجربی

برای دانش آموزان رشته تجربی درس ریاضی دوازدهم و جامع کنکور توسط استاد آریان حیدری و استاد بابک سادات تدریس می شوند. این مدرسان به طور تخصصی بر روی مباحث ریاضی تجربی کار می کنند و دانش آموزان این رشته نیز می توانند از بالاترین کیفیت آموزش درس ریاضی بهره ببرند. اساتید دوره ریاضی دوازدهم کلاسینو تمام مباحث کتاب درسی را همراه با ارائه جزوه و منابع تستی استاندارد تدریس می کنند.

نمونه تدریس استاد بابک سادات

اساتید ریاضی دوازدهم رشته انسانی

یکی از دروسی که اکثر دانش آموزان رشته انسانی همواره با آن چالش دارند؛ درس ریاضی است. برای بیشتر داوطلبان این گروه آزمایشی، ریاضی از جامع دشوار ترین دروس به حساب می آید. بنابراین این موسسه سعی کرده است که دوره ریاضی دوازدهم کلاسینو را با تدریس بهترین مدرس کشور به دانش آموزان این رشته ارائه کند. ریاضی دوازدهم کلاسینو برای دانش آموزان انسانی توسط استاد آریان حیدری و استاد خسرو محمدزاده تدریس می گردند.

نمونه تدریس استاد خسرو محمدزاده

آریان حیدری یا بابک سادات؟

همانطور که بیان شد یکی از امکاناتی که این موسسه برای درس ریاضی فراهم کرده است، این است که دست دانش آموزان را برای انتخاب اساتید باز گذاشته و برای هر درس با چندین مدرس همکاری نموده است. اساتید ریاضی کلاسینو همگی دارای رزومه قوی برای آموزش این درس هستند و همه آن ها در مدارس و موسسات مسطح عالی کشور سابقه تدریس دارند.

بسیاری از دانش آموزان بین انتخاب آریان حیدری یا بابک سادات دچار شک تردید می شوند و نمی دانند که کدام استاد را برای آموزش ریاضی انتخاب کنند. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا خودتان رزومه و سابقه کاری اساتید را مطالعه کنید و یا در کلاس های فرست کلس آن ها شرکت کنید تا با نحوه آموزش آن ها آشنایی پیدا کنید.

در صورتی که باز هم نسبت به انتخاب مدرسان ریاضی دوازدهم کلاسینو به نتیجه ای نرسیدید، می توانید با پشتیبان کلاسینو ارتباط برقرار کنید و سوالات مورد نظر خود را بپرسید. شماره پشتیبان رسمی کلاسینو در همین سایت درج شده است. با تماس با مشاوران می توانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید و با لیست دوره های اساتید آشنایی پیدا کنید. در قسمت زیر بخشی از جزوه این اساتید را جهت آشنایی شما با محتوای تدریس کلاس ها آورده ایم:

جزوه ریاضی دوازدهم آریان حیدری:

جزوه ریاضی دوازدهم استاد آریان حیدری (1)
جزوه ریاضی دوازدهم استاد آریان حیدری (2)
جزوه ریاضی دوازدهم استاد آریان حیدری (3)

جزوه ریاضی دوازدهم بابک سادات:

جزوه ریاضی دوازدهم استاد بابک سادات (1)
جزوه ریاضی دوازدهم استاد بابک سادات (2)
جزوه ریاضی دوازدهم استاد بابک سادات (3)
=

دوره های ریاضی دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

دوره های کلاسینو در پایه دوازدهم، شامل تدریس مباحث پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است. یعنی دانش آموزان این مقطع تحصیلی و فارغ التحصیلانی که قصد شرکت در آزمون سراسری و امتحانات نهایی را دارند؛ می توانند با شرکت در این کلاس ها به آمادگی بالایی دست پیدا کنند. در حال حاضر دوره مرداد دوازدهم ریاضی در حال برگزاری است و در آن اساتید مجربی مشغول به تدریس این درس تخصصی هستند. در قسمت زیر می توانید زمان برگزاری این دوره را مشاهده کنید.

زمان برگزاری ریاضی دوازدهم کلاسینو

  • ریاضی تجربی آریان حیدری: یکشنبه ۱۹:۴۵ تا ۲۳:۳۰
  • ریاضی تجربی بابک سادات: یکشنبه ۱۹:۴۵ تا ۲۳:۳۰
  • حسابان ریاضی آریان حیدری: یکشنبه ۱۹:۴۵ تا ۲۳:۳۰
  • حسابان ریاضی بابک سادات: یکشنبه ۱۹:۴۵ تا ۲۳:۳۰
  • هندسه و گسسته بهرام جلالی: سه شنبه ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • هندسه و گسسته محمد صحت‌ کار: سه شنبه ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰

لیست قیمت دوره ریاضی دوازدهم کلاسینو

عنوان درسنام مدرسقیمت (تومان)
حسابانآریان حیدری4/500
حسابانبابک سادات4/500
هندسه و گسستهبهرام جلالی4/500
هندسه و گسستهمحمد صحت کار4/500
ریاضیآریان حیدری4/500
ریاضیبابک سادات4/500
ریاضی و آمارخسرو محمدزاده3/500
ریاضی و آمارآریان حیدری3/500

ثبت نام کلاس های ریاضی دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

به منظور ثبت نام در دوره های ریاضی دوازدهم کلاسینو و جامع مرداد 1404، از طرق پنل کاربری زیر وارد شوید و کلاس مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین با تماس با شماره های مندرج در سایت می توانید کد تخفیف کلاسینو را نیز از پشتیبان کلاسینو دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *