ریاضی دهم کلاسینو (تجربی، ریاضی و انسانی)

ریاضی دهم کلاسینو

اگر به دنبال این پاسخ این سوال هستید که دوره ریاضی دهم کلاسینو چه ویژگی هایی دارد و چه اساتیدی در آن مشغول به تدریس هستند؟ ادامه این مطلب را مطالعه کنید.
به طور کلی پایه دهم یکی از پایه های تحصیلی اساسی و سرنوشت برای کلیه داوطلبان کنکوری به شمار می رود. درس ریاضی نیز یکی از دروسی است که داوطلبان هر سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی را با چالش هایی مواجه می کند.

موسسه کلاسینو برای این درس مهم و به نسبت دشوار، دوره های مختلفی را برای دانش آموزان پایه دهم برگزار می کند و با اساتید توانمندی در این زمینه همکاری می کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا کلیه جزئیات ریاضی دهم کلاسینو و نحوه خرید این دوره ها را معرفی کنیم. اما قبل از آن به بررسی کتاب درسی ریاضی دهم و اهمیت فصول آن در آزمون سراسری و امتحانات نهایی می پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

ریاضی دهم تجربی، انسانی و ریاضی

به طور کلی درس ریاضی در رشته های تجربی و ریاضی، نقاط مشترک فراوانی باهم دارند و محتوای ارائه شده در آن ها شباهت زیادی به همدیگر دارد. اما درس ریاضی رشته انسانی هم در تعداد فصول و هم در نحوه ارائه مباحث، تفاوت های چشمگیری را با رشته تجربی و ریاضی نشان می دهد.

کتاب ریاضی دهم بین رشته تجربی و ریاضی مشترک است و شامل 7 فصل (مجموعه، الگو و دنباله، مثلثات، توان های گویا و عبارت های جبری، معادله ها و نامعادله ها و ..) است. کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی نیز از 4 فصل تشکیل شده است که دو فصل اول آن (معادله درجه دوم و تابع) به مباحث ریاضی اختصاص دارد و دو فصل آخر آن (کار با داده های آماری و نمایش داده ها) شامل مباحث آماری است.

این درس برای رشته های ریاضی، انسانی و تجربی دارای ضریب مشخص در کنکور سراسری و در امتحانات نهایی است. به عنوان مثال ضریب درس ریاضی در کنکور تجربی 7، در کنکور ریاضی 12 و در کنکور انسانی 6 می باشد. همچنین از هر فصل ریاضی دهم، تعداد سوالات مشخصی در کنکور طراحی می شود.

اساتید دهم ریاضی کلاسینو بهترین تدریس را برای ریاضی این پایه تحصیلی ارائه می دهند که در برگیرنده کلیه مباحث درسی است. دانش آموزان با شرکت در کلاس های ریاضی کلاسینو، می توانند ضمن اشراف کامل به مباحث این درس، برای شرکت در امتحانات نهایی آمادگی لازم را کسب کنند و در آزمون سراسری نیز به درصد بالایی برسند.
در ادامه این مطلب ضمن معرفی دوره های ریاضی دهم، اسامی مدرسان ریاضی دهم کلاسینو را نیز معرفی خواهیم کرد.

اساتید ریاضی دهم کلاسینو

  • استاد بابک سادات
  • استاد بهرام جلالی
  • استاد احسان غیاثی
  • استاد امید سلمانی
  • استاد خسرو محمدزاده

موسسه کلاسینو با در نظر گرفتن اهمیت ریاضی دهم کلاس های مختلفی را برای داوطلبان هر سه رشته انسانی، تجربی و ریاضی برگزار می کند که شامل پکیج اشتراک دهم است. در این دوره ها اساتید با تجربه و مجرب با موسسه کلاسینو همکاری می کنند و دوره های خود را به صورت آنلاین برگزار می کنند. دانش آموزان با هر سطح تحصیلی می توانند در دوره ریاضی دهم کلاسینو ثبت نام کنند و به آسانی و در منزل خود از تدریس های با کیفیت و عالی اساتید کلاسینو بهره ببرند.

استاد بابک سادات

ایشان یکی از اساتید نام آشنای ریاضی کنکور هستند که از تورنتو کانادا کلاس درسی خود را برای دانش آموزان سراسر کشور برگزار می کنند. ایشان سابقه تدریس در مدارس برتر و موسسات کنکوری معتبر را در کارنامه کاری خود دارند و در موسسه کلاسینو نیز تدریس ریاضی پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی و تجربی برعهده دارند. دانش آموزان پایه دهم با شرکت در کلاس های این استاد می توانند پایه تحصیلی خود برای مقاطع بعدی تقویت کنند.

استاد بابک سادات در کلاس های ریاضی دهم کلاسینو یک جزوه بسیار کامل و جامع را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند که دانش آموزان را به هر نوع منبع دیگر بی نیاز می کند. جزوه های هر پایه درسی منبع متفاوتی می باشد و در هر کلاس استاد سادات به معرفی جزوه آن درس اشاره خواهند کرد. عموم جزوه ایشان در سایت کتابچی قابل خرید می باشد. در قسمت زیر می توانید نمونه ای از جزوه دهم بابک سادات را مشاهده کنید:

جزوه ریاضی بابک سادات 1
جزوه ریاضی بابک سادات 2
جزوه ریاضی بابک سادات 3

استاد بهرام جلالی

ایشان بیش از 18 سال سابقه تدریس مباحث مرتبط با ریاضیات را در رزومه کاری خود دارند و علاوه بر تدریس درس ریاضی، وظیفه تدریس هندسه و گسسته را نیز در موسسه کلاسینو بر عهده دارند. بدون شک یکی از بهترین اساتید ریاضی دهم کلاسینو در رشته تجربی و ریاضی، استاد برام جلالی هستند که با در نظر گرفتن سطح تحصیلی دانش آموزان مباحث ریاضی را از پایه تدریس می کنند.

بهرام جلالی تعامل خوبی را با دانش آموزان کلاس خود برقرار می کنند و ارتباط گرم و صمیمی را نیز با دانش آموزان خود دارند. ایشان برای کلیه دوره هایی که برگزار می کنند، جزوات کامل و جامعی تالیف کرده اند که در آن سوالاتی که در هر جلسه پاسخ می دهند؛ آورده شده است. با این جزوه ها دانش آموزان در طول تدریس درگیر نوشتن سوالات و جزوه نویسی نیستند و بهترین منبع درسی را در اختیار دارند. نمونه جزوه ریاضی دهم کلاسینو بهرام جلالی را می توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:

جزوه ریاضی دهم بهرام جلالی 1
جزوه ریاضی دهم بهرام جلالی 2
جزوه ریاضی دهم بهرام جلالی 3

نمونه تدریس ریاضی دهم استاد بهرام جلالی

اساتید جدید دهم ریاضی کلاسینو

استاد امید سلمانی و استاد احسان غیاثی نیز از دیگر اساتید رشته ریاضی و تجربی هستند که تدریس درس ریاضی دهم را برای دانش آموزان این دو گروه آزمایشی برعهده دارند. تدریس ریاضی دهم انسانی نیز به طور اختصاصی توسط استاد خسرو محمدزاده انجام می گردد.

دوره های ریاضی دهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

در حال حاضر دوره ریاضی دهم کلاسینو، شامل بسته های اشتراکی می باشد که به صورت بازه های زمانی 1 ماهه تا یکساله قابل تهیه و ثبت نام هستند. کلاسینو برای تدریس ریاضی پایه دهم، با چندین مدرس همکاری نموده است که دانش آموزان بر حسب علاقه و با توجه به نوع تدریس اساتید، می توانند در کلاس مورد نظر خود ثبت نام کنند.

ریاضی دهم کلاسینو هنوز به صورت تک درس قابل تهیه نمی باشند. البته از یک بازه زمانی به بعد امکان خرید اشتراک دهم وجود ندارد و دروس به صورت تک درس هم قابل خرید هستند. دانش آموزان پایه دهم با ثبت نام و خرید این پکیج، به تمام محتوای کلاس‌ های پایه دهم به مدت 1 ماه، 3 ماه، 6 ماه و یک ‌سال تحصیلی (بسته به نوع اشتراک) دسترسی پیدا کنند.

جدول زمانی برگزاری دوره های ریاضی دهم

عنوان دورهروز برگزاریزمان برگزاری
ریاضی دهم بابک ساداتچهارشنبه ۱۶:۴۵ تا ۱۹:۱۵
ریاضی دهم بهرام جلالیدوشنبه ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۰۰
ریاضی دهم احسان غیاثیدوشنبه ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۰۰
ریاضی دهم امید سلمانیچهارشنبه ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۳۰
ریاضی دهم خسرو محمدزاده
(ویژه انسانی)
سه شنبه ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰

لیست قیمت ریاضی دهم کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

اشتراک یک ماهه فیزیک دهم کلاسینو: ۹۸۰
اشتراک سه ماهه فیزیک دهم کلاسینو: ۱/۸۰۰
اشتراک شش ماهه فیزیک دهم کلاسینو: ۲/۷۰۰
اشتراک یکسال تحصیلی فیزیک دهم کلاسینو: ۳/۷۰۰ با تخفیف ویژه ۲/۲۲۰

به منظور دریافت کد تخفیف و ارتباط با پشتیبان کلاسینو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام ریاضی دهم کلاسینو چگونه انجام می شود؟

ثبت نام در کلاسینو از طریق پنل کاربری یا تماس با شماره پشتیبان موسسه صورت می گیرد. شما دانش آموزان می توانید از طریق پنل زیر وارد سایت کلاسینو شده و پروفایل شخصی خود را ایجاد کنید. در پروفایل خود وارد قسمت خرید درس شده و به راحتی دوره ها را همراه با اساتید مورد نظر خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *