ریاضی انسانی آریان حیدری

ریاضی انسانی آریان حیدری یکی از پرطرفدار ترین دوره های کلاسینو می باشد که به دلیل استقبال بی نظیر دانش آموزان و داوطلبان رشته انسانی، استاد حیدری درس ریاضی رشته انسانی را در دوره های مختلف که در بازه های زمان مختلف ثبت نام و برگزار می شود، تدریس می کنند.

دوره های ریاضی انسانی کلاسینو

درس ریاضی و آمار رشته انسانی میان دیگر دروس این رشته تنها درس محاسباتی است که میان دروس حفظی-مفهومی قرار گرفته است. ریاضی پایه دهم انسانی 5 فصل (عبارت های جبری، معادله درجه دوم، کار با داده های آماری و نمایش داده ها) می باشد که کلیه مباحث ریاضی پایه دهم، پیش نیاز ریاضی یازدهم انسانی که سه فصل (آشنایی با منطق و استدلال ریاضی، تابع و آمار) و مباحث فصل های ریاضی دوازدهم (آمار و احتمال، الگوی خطی و غیر خطی) می باشد و بیشتر دانش آموزان از عدم تدریس اصولی و از پایه توسط دبیران ریاضی خود در مدرسه شکایت دارند و دلیل عدم علاقه مندی به این درس را آموزش اشتباه می دانند.

به همین دلیل دانش آموزان دوازدهمی و داوطلبان کنکور رشته انسانی برای یادگیری کامل و کسب نمره بالا در امتحانات نهایی خرداد و رسیدن به درصد بالا در کنکور، به یادگیری مباحث از پایه دهم (یعنی آموزش همراه با پیش نیاز ها) نیاز دارند. از طرفی اساتید کمی هستند که توانایی تدریس ریاضی رشته انسانی را به صورت حرفه ای تدریس می کنند.

دوره جامع مرداد ریاضی انسانی آریان حیدری

کلاسینو با در نظر داشتن موارد گفته شده دوره آموزش آنلاین با تدریس بهترین مدرس ریاضی ایران، استاد آریان حیدری در بازه های زمانی مختلف برگزار می کند. ریاضی انسانی آریان حیدری یکی از دوره هایی است که توسط این استاد برجسته برگزار می شود.

آریان حیدری از سال 1383 تدریس حرفه ای درس ریاضی را آغاز نمود و بیش از دو دهه سابقه تدریس درس ریاضیات رشته های تجربی، ریاضی و انسانی در مدارس برجسته و موسسات کنکوری مختلف را در رزومه کاری خود دارند.

استاد حیدری چندین سال است که در کلاسینو دوره های آموزش آنلاین برای ریاضیات رشته تجربی، انسانی و ریاضی برگزار می کنند و این امکان فراهیم شده است تا دانش آموزان در نقطه از ایران بتوانند با کمترین هزینه ممکن، در کلاس ریاضی بهترین مدرس کشور شرکت کنند.

استاد حیدری ریاضی انسانی را چگونه تدریس می کنند؟

استاد حیدری در دوره های آموزش ریاضی انسانی با فرض اینکه دانش آموزان حاضر در کلاس ممکن است معلم ریاضی آن ها به خوبی تدریس نمی کند و یا به طور کلی دانش آموزان در این درس ضعف دارند، کلیه مباحث را همراه با پیش نیاز ها آموزش می دهند تا دانش آموزان به خوبی یاد بگیرند.

فن بیان آریان حیدری به صورتی است که در کلاس علاوه بر تدریس درس، با دانش آموزان در تعامل و پرسش و پاسخ هستند و حین تدریس از تجارب خود، خاطرات مختلف و … به منظور جلوگیری از یکنواختی کلاس ها تعریف می کنند. ریاضی انسانی آریان حیدری یکی از دوره های پر مخاطب این مجموعه آموزشی است.

نمونه تدریس ریاضی انسانی آریان حیدری

ویدئو تدریس استاد حیدری که پیش تر مشاهده کردید، بخشی از جلسه اول فرست کلس ریاضی انسانی آریان حیدری برای کنکور ۱۴۰۴ می باشد.

جزوه تدریس ریاضی انسانی آریان حیدری

ایشان علاوه بر تدریس حرفه ای، جزوه کاملی از درسنامه و تست های مختلف را تالیف کرده اند، جزوه ایشان با نام ریاضی هرکول قابل خریداری است.

جزوه ریاضی رشته انسانی آریان حیدری (2)
جزوه ریاضی رشته انسانی آریان حیدری (1)
جزوه ریاضی رشته انسانی آریان حیدری (3)

لیست کلاس های ریاضی انسانی آریان حیدری برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

  • دوره جامع مرداد ریاضی انسانی کنکور ۱۴۰۴
  • دوره نوبان ریاضی انسانی کنکور ۱۴۰۴

همان طور که مطالعه کردید استاد آریان حیدری ریاضی انسانی را فقط در دوره های جامع را در کلاسینو تدریس می کنند و کلاسی برای ریاضی دهم و یازدهم به صورت جداگانه ندارند.

قیمت دوره های آنلاین ریاضی انسانی استاد حیدری برای سال تحصیلی جدید

در حال حاضر تنها دوره ریاضی انسانی استاد حیدری که ثبت نام آن در سایت امکان پذیر است و شما می توانید ثبت نام کنید، دوره جامع مرداد می باشد.

دورهقیمت (تومان)
جامع مرداد ریاضی انسانی3/500

زمان برگزاری دوره جامع مرداد مرداد ریاضی انسانی آریان حیدری روزهای سه شنبه از ساعت 19:30 تا 22:30 می باشد.
جلسات کلاس ها پس از برگزار شدن، به صورت آفلاین نیز در پنل دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان می توانند هر چند بار که می خواهند جلسات کلاس ها را مشاهده کنند.

ثبت نام در کلاس های ریاضی انسانی آریان حیدری از طریق لینک پنل کلاسینو و یا تماس با شماره های مندرج در سایت امکان پذیر می باشد و شما می توانید از یکی از این دو روش ثبت نام خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *