کلاس های دوم ابتدایی کلاسینو

کلاس های دوم ابتدایی کلاسینو در سال تحصیلی 1404-1403 در مهرماه 1403 برگزار می شود. این تدریس ها آنلاین بوده و امکان ارتباط با استاد و تماشای مجدد آفلاین نیز برای شما فراهم می باشد.

از آنجایی که والدین عزیز برای ثبت نام دانش آموزان خود در کلاس ها نیاز به شناخت دبیران ابتدایی کلاسینو و قیمت و زمان برگزاری دارند، در این نوشته کلیه اطلاعات لازم برای ثبت نام در این دوره ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دوم ابتدایی 8 کتاب درسی با عناوین آموزش قرآن، هدیه های آسمانی، فارسی دوم، نگارش فارسی، ریاضی، علوم تجربی، علوم تجربی و ضمیمه کتاب هدیه آسمان و هدیه های آسمانی می باشد.

در کلاسینو مهمترین درس های پایه دوم یعنی ریاضی، فارسی و علوم توسط اساتید زیر تدریس خواهید شد.

لیست اسامی اساتید دوم ابتدایی کلاسینو

  • خانم زهرا خانی
  • خانم سمانه جارلو

استاد زهرا خانی مدرس فارسی و ریاضی دوم ابتدایی

تدریس ریاضی استاد زهرا خانی در کلاسینو

خانم زهرا خانی معلم فارسی و ریاضی کلاس دوم ابتدایی کلاسینو می باشند و چندین سال است که این دو درس را در کلاسینو به صورت آنلاین تدریس می کنند.

ایشان علاوه بر سابقه تدریس در کلاسینو، نزدیک به ده سال سابقه آموزش ابتدایی در مدارس برتر ابتدایی استان تهران را در رزومه کاری خود دارند.
خانم زهرا خانی دو درس ریاضی و فارسی را با شیوه ای منحصر به فرد همراه با بازی و انیمیشن به دانش آموزان آموزش می دهند و در کلاس با دانش آموزان در تعامل هستند.

مباحث فارسی و ریاضی دوم ابتدایی پیش نیاز هایی در اول ابتدایی دارد که خانم زهرا خانی در کلاس هر دو درس ریاضی و فارسی ابتدا پیش نیاز هر مبحث را آموزش می دهند، سپس مبحث جدید.

علوم دوم کلاسینو با خانم سمانه جارلو

تدریس علوم استاد سمانه جارلو در کلاسینو

معلم علوم دوم ابتدایی کلاسینو 1404-1403 سرکار خانم سمانه جارلو می باشند.

ایشان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته آموزش ابتدایی و دارای ده سال سابقه آموزش دوم و سوم ابتدایی هستند و چندین سال است که علوم دوم ابتدایی را در کلاسینو تدریس می کنند. شیوه تدریس ایشان برای درس علوم به صورتی است که همراه با نمایش و آزمایش های علمی (به صورت عملی در کلاس) و به زبانی ساده به دانش آموزان همراه با توضیح پیش نیاز ها آموزش می دهند.

علوم سمانه جارلو در کلاسینو
فارسی زهرا خانی در کلاسینو
ریاضی زهرا خانی در کلاسینو

لیست قیمت کلاس های آنلاین دوم ابتدایی کلاسینو

دوره های دوم ابتدایی کلاسینو هم به صورت تک درس قابل ثبت نام است و هم به صروت پکیج کامل دروس ارائه شده است، قیمت این دوره ها در جدول زیر آورده شده است:

دورهقیمت (تومان)
پکیج دوم ابتدایی 2/150 با تخفیف ویژه 1/600
کلاس ریاضی دوم 800
کلاس علوم دوم 750
کلاس فارسی دوم 600

زمان شروع و برگزاری کلاس های پایه دوم در سال 1404-1403

ریاضی خانم خانی3 مهر، سه شنبه ساعت 16:30 تا 17:45
علوم خانم جارلو2 مهر، دوشنبه ساعت 16:30 تا 17:30
فارسی خانم خانی1 مهر، یکشنبه ساعت 16:30 الی 17:30

کلاسینو در بازه های زمانی مختلف کد تخفیف برای کلیه دوره ها ابتدایی تا کنکور در نظر می گیرد، شما دانش آموزان می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و با راهنمایی پشتیبان کلاسینو دوره مورد نظر خود را با تخفیف ویژه کلاسینو ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *