ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
دوازدهم انسانی کلاسینو

دوازدهم انسانی کلاسینو

دوره های دوازدهم انسانی کلاسینو در بازه های زمانی مختلف با عنوان دوره جامع برگزار می شود، یعنی اساتید در دوره های پایه دوازدهم مباحث را از پایه دهم تا دوازدهم تدریس می کنند و دانش آموزان دوازدهمی با ثبت نام در دوره های جامع کلاسینو مانند جامع مرداد، جامع نوبان و … صفر تا صد مطالب را به صورت تشریحی و تستی در دوره ها آموزش می دهند، برای آشنایی بیشتر با اساتید، دوره ها و پکیج دوازدهم انسانی کلاسینو با ما همراه شوید …

لیست کلاس های دوازدهم انسانی کلاسینو

  • دوره جامع مرداد
  • دوره نوبان
  • دوره نکته و تست
  • دوره جاست تست
  • دوره تیر نهایی
  • دوره آمادگی برای امتحانات نهایی دوزادهم

دوره های نام برده شده در لیست بالا، دوره هایی هستند که برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و جدید ترین آن ها که امکان ثبت نام آن وجود دارد و دوره های دروس قابل خریداری است، دوره جامع مرداد ۱۴۰۴ می باشد.

بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند که برای دوازدهم انسانی دوره ای جداگانه برگزار می شود و دوره جامع مرداد برای دوازدهمی ها مناسب نیست اما باید بدانید که کلاسینو در نظر داشته است که کلیه مباحث دروس اختصاصی رشته انسانی از پایه دهم تا دوازدهم کاملا به هم مرتبط هستند و دانش آموز دوازدهم انسانی که قصد کسب نمره بالا در امتحان نهایی خرداد و درصد بالا در کنکور سراسری دارند باید از پایه مباحث را به درستی به شیوه تشریحی و تستی یاد بگیرند، دوره های آموزش جامع با تدریس بهترین اساتید کشور برگزار می کنند.

زمان ثبت نام و برگزاری دوره جامع مرداد انسانی ۱۴۰۴

ثبت نام دوره جامع مرداد رشته انسانی کلاسینو برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اواخر خرداد ماه آغاز می شود و شروع کلاس ها از نیمه دوم مرداد ماه می باشد.

دوره جامع مرداد برای هر درس اختصاصی و عمومی هفته ای یک جلسه است و دانش آموزان می توانند دوره درس مورد نظر خود را به صورت تک درس ثبت نام کنند و اگر قصد شرکت در کلاس کلیه دروس اختصاصی و یا اختصاصی و عمومی کلاسینو را دارند، با تخفیف ویژه کلاسینو پکیج کامل رشته انسانی را خریداری کنند.

جلسات کلیه دوره ها به صورت آنلاین برگزار می شود اما ویدئوی هر جلسه در پنل دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان یکسال، بدون محدودیت هر چند بار که بخواهند می توانند جلسات کلاس ها را تماشا کنند.

پکیج دوازدهم انسانی موسسه کلاسینو

پکیج دوازدهم انسانی کلاسینو برای دانش آموزان و فارغ التحصیلانی که قصد شرکت در کنکور سراسری و امتحانات نهایی خرداد پایه دوازدهم را دارند ارائه شده است. برنامه ریزی زمان بندی کلاس های کلاسینو به صورتی است که ساعت و روز کلاس ها هیچ تداخلی با یکدیگر ندارند و دانش آموزان موقع خرید پکیج رشته انسانی، برای دروسی که بیش از یک مدرس تدریس می کند، باید استاد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دوره قیمت (تومان)
پکیج دروس اختصاصی دوازدهم انسانی24/400 با تخفیف ویژه 19/520
پکیج عمومی و اختصاصی کنکور انسانی + جاست تست33/200 با تخفیف ویژه 23/240
پکیج دروس عمومی دوازدهم8/800 با تخفیف ویژه 7/040
کد تخفیف کلاسینو

اساتید دوازدهم انسانی کلاسینو

در جدول اسامی اساتید کلاسینو برای هر درس پایه دوازدهم انسانی (عمومی و اختصاصی) آورده شده است:

درساستاد مدرس
ریاضی و آمار خسرو محمدزاده، آریان حیدری
ادبیات تخصصی (علوم و فنون)رضا حسینی یکتا، فراز توکلی
عربی اختصاصیمحمد واعظی، عمار تاجبخش، محمد مهدی شاهرودی
فلسفه و منطقعلی فروغی نیا
جامعه شناسیحمید اثباتی
اقتصاد و روانشناسیپویا بهشتی
دینیروزبه فکری
زبانرضا کیاسالار، علیرضا جابری، میلاد قریشی
اساتید یازدهم انسانی کلاسینو

ثبت نام پکیج دوازدهم انسانی کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

برای ثبت نام کلاسهای دوازدهم انسانی کلاسینو برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل کلاسینو شوید و دوره های مورد نظر خود را ثبت نام کنید و یا با شماره های مندترج در سایت تماس بگیرید:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *