حسابان دوازدهم کلاسینو

حسابان دوازدهم کلاسینو

دوره حسابان دوازدهم کلاسینو شامل کلاس های جامع برای کنکور و کلاس های آمادگی برای امتحانات نهایی است. موسسه کلاسینو برای آن دسته از دانش آموزان رشته ریاضی که می خواهند در امتحانات نهایی به نمره 20 دست پیدا کنند و درس حسابان را در کنکور 100 بزنند؛ دوره های ویژه ای را با تدریس بهترین اساتید ترتیب داده است.

حسابان دوازدهم شامل 5 فصل است که عناوین آن عبارت اند از: تابع، مثلثات، حدهای نامتناهی ـ حد در بینهایت، مشتق و کاربرد مشتق. در دوره های حسابان دوازدهم کلاسینو، تمامی این فصل ها با جزئیات دقیق تدریس می شوند. مدرسان این دوره علاوه بر ارائه آموزش اصولی و خط به خط، انواع سوالات تشریحی را برای امتحانات نهایی و سوالات تستی مختلفی را برای کنکور سراسری بررسی می کنند. بنابراین دانش آموزان را به آمادگی بالایی برای این درس می رسانند. در ادامه ضمن معرفی اساتید و ویژگی های این دوره، نحوه تهیه و ثبت نام در آن ها را ارائه نیز خواهیم داد.

کلاس آنلاین امتحانات نهایی حسابان دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴

پایه دوازدهم یکی از پایه های مهم برای هر مقطع تحصیلی است. چرا که در این پایه دانش آموزان هم باید در امتحانات نهایی و هم در آزمون سراسری شرکت کنند. به همین دلیل موسسه کلاسینو دوره های آمادگی امتحانات نهایی را برای دانش آموزان این پایه برگزار می کند و از طرف دیگر دوره هایی را ویژه آمادگی برای کنکور سراسری ارائه می دهد.

در حال حاضر برای حسابان دوازدهم، دوره جامع مرداد کلاسینو برگزار می شود که مختص آزمون سراسری است. اما خبر خوب اینکه دوره حسابان دوازدهم کلاسینو به منظور آمادگی برای امتحانات نهایی، در اردیبهشت و یا خرداد ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد که به محض دریافت اطلاعات بیشتر، فهرست اساتید و زمان برگزاری آن را در این مطلب قرار خواهیم داد. این دوره همان دوره تیر نهایی کلاسینو است که دانش آموزان را برای کسب موفقیت در امتحانات نهایی نزدیک می کند.

دوره جامع مرداد حسابان دوازدهم کلاسینو ۱۴۰۴ + زمان برگزاری

یکی از کامل ترین دوره هایی کلاسینو برای همه رشته های تحصیلی برگزار می کند، دوره جامع مرداد است. این دوره از مرداد ماه 1403 آغاز می شود و تا پایان سال نیز کلیه مباحث و دروس، به طور جامع آموزش داده می شوند. درس حسابان در پایه دوازدهم از اهمیت ویژه ای برای دانش آموزان رشته ریاضی برخوردار است. موسسه کلاسینو با در نظر گرفتن این اهمیت، اقدام به طراحی و ارائه دوره جامع مرداد حسابان دوازدهم کلاسینو نموده است.

در دوره جامع مرداد کلاسینو صفر تا صد مباحث حسابان تدریس می شود و نکات تست زنی مرتبط با آن نیز ارائه می شوند. محتوای آموزشی این دوره شامل آموزش کامل و جامع مباحث درس حسابان و همچنین ارائه تکنیک های تست زنی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد. به طور کلی در میان دوره های کلاسینو، دوره جامع مرداد، یکی از دوره های فوق العاده کامل و جامع برای آموزش و تست زنی مطالب است که ویژه دانش آموزان کنکوری است.

  • زمان برگزاری کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴ حسابان استاد آریان حیدری : یکشنبه ها (19:45 تا 23:30)
  • زمان برگزاری کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴ حسابان استاد بابک سادات : یکشنبه ها (19:45 تا 23:30)

اساتید حسابان دوازدهم کلاسینو + لیست قیمت ۱۴۰۴-۱۴۰۳

مدرسانی ک حسابان دوازدهم را در موسسه کلاسینو تدریس می کنند، استاد آریان حیدری و بابک سادات هستند. تدریس این اساتید شامل آموزش کامل به صورت تستی و تشریحی است و تکالیف و آزمون های متعددی برای سنجش میزان یادگیری دانش آموزان ارائه می گردد. در این دوره اساتید، برنامه منظم مطالعاتی را به دانش‌ آموزان می دهند و جلسات تحلیل آزمون و لایوهای انگیزشی را در مقاطع زمانی مشخص برگزار می کنند. در جدول زیر می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با کلاس های اساتید حسابان دوازدهم کلاسینو مشاهده کنید:

عنوان درسعنوان دورهنام مدرسقیمت (تومان)
حسابانکلاس آنلاین جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴ حساباناستاد آریان حیدری4/500
حسابانکلاس آنلاین جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴ حساباناستاد بابک سادات4/500

اگر قصد دارید که در دوره حسابان دوازدهم کلاسینو ثبت نام نمایید، می توانید از طریق پنل زیر اقدام کنید و با پشتیبان موسسه ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *