بودجه بندی کنکور زبان ۱۴۰۴

بسیاری از داوطلبان به دنبال دقیق ترین بودجه بندی کنکور زبان هستند. کنکور زبان صرفا شامل یک درس تخصصی است که همان زبان خارجی تخصصی می باشد (زبان‌ های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی و روسی). داوطلبان با توجه به زبان تخصصی مورد نظر خود باید به یکی از این دسته سوالات پاسخ دهند. مثلا اگر داوطلبی در هنگام ثبت نام کنکور زبان، زبان خارجی خود را آلمانی انتخاب کرده باشد باید به مجموعه سوالات زبان تخصصی آلمانی پاسخ دهد. مبحث بودجه بندی کنکور زبان برای داوطلبان این گروه آزمایشی بسیار مهم است.

جزئیات کنکور زبان ۱۴۰۴

این رشته یکی از گروه های آزمایشی شناور به حساب می آید و داوطلبان دیگر رشته ها می توانند در آزمون اختصاصی آن ثبت نام و شرکت نمایند. به طور کلی دروس عمومی از کنکور زبان حذف شده اند و داوطلبان باید فقط سوالات تخصصی پاسخ بدهند.

آزمون زبان های خارجی شامل مباحثی مانند گرامر، درک مطلب، واژگان و … است و داوطلبان باید به تسلط کافی در این قسمت ها برسند. بسیاری از دانش آموزان به دنبال یافتن اطلاعاتی در رابطه با تعداد سوالات و بودجه بندی کنکور زبان ۱۴۰۴ هستند و می خواهند بدانند که از این مباحث چه تعداد سوالاتی طراحی می شود یا کدام مباحث مهم تر و سوال خیز تر هستند. در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از بودجه بندی کنکور زبان (احتمالی) را ارائه دهیم.

سوالات گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز شامل ۷۰ سوال است که در قالب یک دفترچه به داوطلبان ارائه می شود. شرکت کنندگان این گروه آزمایشی ۱۰۵ دقیقه برای پاسخگویی به این سوالات فرصت دارند. این آزمون شامل سوالات تخصصی از زبان‌ های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی و روسی است که داوطلبان با توجه رشته تخصصی خود به سوالات یکی از زبان‌ ها پاسخ می‌ دهند. به عبارت دیگر کلیه تست هایی که در قالب دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؛ مربوط به زبانی است که داوطلب موقع ثبت نام انتخاب کرده باشد. لذا این موضوع در بودجه بندی کنکور زبان حائز اهمیت است.

به طور کلی در کنکور زبان ۱۴۰۴ تنها یک درس تخصصی به نام زبان تخصصی وجود دارد و ضریب آن یک است.
در جدول زیر اطلاعات اجمالی از جزئیات کلیه دروس اختصاصی این رشته تحصیلی قرار داده شده است:

عنوان درسضریبتعداد سوالات در کنکورزمان پاسخگویی به سوالاتشماره دفترچه
زبان تخصصی
(انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ایتالیایی و روسی )
۱۷۰۱۰۵دفترچه شماره ۱

بودجه بندی زبان تخصصی کنکور زبان ۱۴۰۴

بودجه بندی کنکور زبان در درس زبان تخصصی به شرح زیر است:

مباحثکنکور ۱۴۰۲ نوبت اولکنکور ۱۴۰۲ نوبت دومکنکور ۱۴۰۳ نوبت اول
واژگان۱۵۱۶۱۶
گرامر۱۰۱۰۱۰
کاربرد زبان۱۰۹۱۰
ترتیب واژه۵۶۶
کلوز تست۱۰۹۱۰
ریدینگ۲۰۲۰۱۸

کنکور زبان ۱۴۰۴ کلاسینو

موسسه کلاسینو برای آموزش مباحث مربوط به زبان انگلیسی دو دوره کلی را به صورت جامع برگزار می کند.
دوره زبان تخصصی کنکور: ویژه داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری منطبق بر بودجه بندی کنکور زبان
دوره زبانینو (دوره عمومی): ویژه افراد متقاضی شرکت در آزمون های تافل، آیلتس، کارشناسی ارشد، دکتری و …
در این دوره ها روش های تدریس متنوع و جدیدی را به کار گرفته می شود تا دانش آموزان و داوطلبان بتوانند مطلوب ترین نوع آموزش را دریافت کنند. دوره های زبان کلاسینو با تدریس استاد برجسته یکی از بهترین کلاس های آموزشی برای درس زبان انگلیسی است.

به منظور ثبت نام در دوره های مختلف کلاسینو، می توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *