بهترین اساتید عربی کلاسینو

بهترین اساتید عربی کلاسینو

شناخت بهترین اساتید عربی کلاسینو دغدغه بسیاری از دانش آموزان و والدینی است که آشنایی چندانی با اساتید عربی این موسسه بزرگ ندارند و موقع ثبت نام می خواهند بهترین استاد را انتخاب کنند. برای شناخت و انتخاب استاد شما نیاز دارید تا با رزومه کاری و شیوه تدریس هر استاد آشنا شوید، به همین منظور در این نوشته پس از معرفی اسامی اساتید عربی کلاسینو (متوسطه اول و دوم)، رزومه کاری و شویبه تدریس هر استاد را در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

لیست اسامی دبیران عربی کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

  • عمار تاجبخش (95 درصد رضایت)
  • محمد واعظی (95 درصد رضایت)
  • محمدمهدی شاهرودی (90 درصد رضایت)
  • وهاب اصغری (90 درصد رضایت)

رزومه کاری و روش تدریس عربی عمار تاجبخش در دوره های عربی کلاسینو

استاد عمار تاجبخش یکی از قدیمی ترین اساتید کلاسینو می باشند که عربی کلیه پایه های متوسطه اول و متوسطه دوم (ادبیات عمومی و اختصاصی رشته انسانی) را تدریس می کنند. ایشان بیش از دو دهه سابقه تدریس درس عربی را همراه با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب در رزومه کاری خود دارند و شیوه تدریس خود را مطابق با تغییرات کتاب درسی به روز می کنند که همین مورد موجب محبوبیت ویژه ایشان میان دانش آموزان شده است.

ایشان جزوه عربی عمار را برای دوره های هر پایه و رشته به صورت جداگانه تالیف کرده اند.

نمونه تدریس عربی عمار تاجبخش در کلاسینو

رزومه کاری و روش تدریس عربی محمد واعظی

استاد محمد واعظی یکی پرانرژی ترین اساتید عربی ایران می باشند که در حال حاضر فقط در موسسه کلاسینو کلاس های آموزش عربی دهم، یازدهم و دوازدهم عمومی و اختصاصی رشته انسانی به صورت آنلاین برگزار می کنند.

ایشان سابقه تدریس درس عربی در دبیرستان های بهار، فرهنگ، علم آوران، فرزانگان کرج و آموزشگاه های ماهان و پرستو را در رزومه کاری خود دارند و یکی از دبیران عربی شبکه یک و سه صدا و سیمای ملی می باشند.

ایشان در کلاس های عربی اختصاصی با آموزش پیش نیازها، کلیه مباحث را به شیوه تشریحی و تستی و در کلاس های عربی عمومی به شیوه ای کاملا تشریحی همراه با جزوه ای کامل تدریس می کنند.

نمونه تدریس عربی استاد محمد واعظی در کلاسینو

روش تدریس عربی عمومی و اختصاصی استاد محمدمهدی شاهرودی

استاد محمدمحمدی شاهرودی یکی دبیران عربی کلاسینو می باشند که نزدیک به یک دهه سابقه تدریس عربی در مدارس مختلف استان تهران و آموزشگاه های برگزیده را در رزومه کاری خود دارند. ایشان چندین سال است که در کلاسینو دوره های آموزش عربی عمومی اختصاصی متوسطه دوم را به صورت آنلاین و در دوره های مختلف آموزش می دهند.

شما دانش آموزان برای آشنایی بیشتر با نحوه تدریس عربی استاد شاهرودی بهتر است ویدئوی تدریس ایشان را مشاهده کنید.

نمونه تدریس عربی استاد محمدمهدی شاهرودی در کلاسینو

آشنایی با وهاب اصغری

استاد وهاب اصغری دبیر عربی کلاسینو می باشند که چندین سال است منحصرا عربی دهم را به صورت آنلاین آموزش می دهند.

ایشان نزدیک به یک دهه سابقه تدریس عربی متوسطه اول و دوم در مدارس معتبر و آموزشگاه های برجسته کشور را در رزومه کاری خود دارند و چندین کتاب کمک درسی تالیف کرده اند.

نمونه تدریس عربی دهم وهاب اصغری در کلاسینو

با مشاهده نمونه تدریس اساتید عربی کلاسینو و مطالعه رزومه کاری آن ها می توانید بهترین استاد عربی را مطابق با سطح علمی خود و بر اساس تدریسی که پسندیده اید در کلاسینو انتخاب و ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *