بهترین اساتید زبان کلاسینو

بهترین اساتید زبان کلاسینو

بسیاری از دانش آموزان هنگام خرید پکیج های کلاسینو که باید استاد مدرس برای هر درس انتخاب کنند، برای انتخاب مدرس زبان انگلیسی کمی دچار مشکل می شوند و به دنبال شناخت بهترین اساتید زبان کلاسینو می باشند…

از آنجایی که همه دبیران زبان کلاسینو از میان بهترین اساتید کشور انتخاب شده اند، دانش آموزان برای ثبت نام در کلاس زبان کلاسینو بهتر است با رزومه کاری و شیوه تدریس هر استاد آشنا شوند تا بهترین انتخاب را با شرایط و سطح علمی خود داشته باشند.

لیست اسامی بهترین اساتید زبان کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

اساتید نامبرده هر کدام جزو بهترین های ایران هستند اما اینکه شما دانش آموزان برای بتوانید بهترین شیوه تدریس را مطابق با سطح علمی و شرایط خود انتخاب کنید، نمونه تدریس هر استاد را همراه با رزومه کاری آن ها در اختیار شما قرار می دهیم.

استاد رضا کیاسالار

استاد کیاسالار جزو تحصیل کرده ترین اساتید زبان کلاسینو می باشند که علاوه بر مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه دولتی و معتبر کشور، مدرک FCE و مدرک CPE از دانشگاه کمبریج را نیز در رزومه کاری خود دارند که این مدارک نشان از تسلط بالا و توانمندی عالی ایشان در تدریس زبان انگلیسی دارد. ایشان سابقه تدریس در آموزشگاه های معروف استان تهران و بسیاری از کلانشهر های ایران را داشته و کتاب های کمک درسی متعددی را تالیف کرده اند.

در حال حاضر این استاد فرهیخته در موسسه کلاسینو زبان انگلیسی دوازدهم را تدریس می کند.

ویدئوی تدریس زبان استاد رضا کیاسالار در کلاسینو

استاد علیرضا جابری

استاد علیرضا جابری یکی از با تجربه ترین اساتید زبان انگلیسی می باشند که بیش از دو دهه سابقه تدریس حرفه ای در آموزشگاه های برتر و مدارس معروف استان تهران را در رزومه کاری خود دارند. ایشان علاوه بر تدریس چندین کتاب آموزش زبان انگلیسی (عمومی و پایه به پایه برای مدرسه) تدریس می کنند.

ایشان چندین سال است که در کلاسینو دوره های آموزش زبان برای پایه های دهم تا دوازدهم و دوره های آموزش زبان عمومی (زبانینو) به صورت ترمیک، برای آزمون های تافل، آیلتس و … تدریس می کنند.

ویدئوی تدریس زبان استاد علیرضا جابری در کلاسینو

استاد میلاد قریشی

استاد میلاد قریشی یکی از اساتید جوان و تحصیل کرده در یکی از بهترین دانشگاه های کشور (دانشگاه شهید بهشتی) می باشند. ایشان دارای مدرک SCE کانون زبان ایران از سال 86، مدرک کارشناسی ارشد آموز زبان و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات انگلیسی می باشند. ایشان نزدیک به دو دهه سابقه تدریس در آموزشگاه های معتبر را در رزومه کاری خود دارند و در کلاسینو نیز دوره های آموزش زبان انگلیسی از پایه دهم تا دوازدهم برگزار می کنند.

ویدئوی تدریس زبان استاد میلاد قریشی در کلاسینو

با مشاهده نمونه تدریس اساتید زبان کلاسینو و مطالعه رزومه کاری آن ها می توانید بهترین استاد زبان را مطابق با سطح علمی خود و بر اساس تدریسی که بهتر آن را متوجه شده اید، انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *