کلاس های اول ابتدایی کلاسینو

کلاس های اول ابتدایی کلاسینو برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به چه نحو برگزار خواهد شد؟ شرایط ثبت نام و اساتید ابتدایی کلاسینو چه افرادی هستند؟

دروس کلاس اول ابتدایی پایه اصلی برای یادگیری درس های پایه های بالاتر می باشد و یادگیری اصولی و یا غیر اصولی آن تاثیر مستقیم بر سواد دانش آموزان خواهد داشت.

سوای از بحث سواد، شخصیت دانش آموز وقتی قویتر خواهد شد که مورد تحسین و تشویق بقیه افراد قرار گیرد و چه چیزی بهتر از یادگیری دروس که باعث می شود فرزند شما آماده تر و زبده تر وارد کلاس درس شده و یک گتم جلوتر از بقیه باشد.
بسیاری از شما والدین عزیز نگران نحوه آموزش معلم ابتدایی هستید که آیا دانش آموز با فن بیان معلم ارتباط برقرار می کند یا نه؟ و یا دانش آموزانی هستند که اضطراب جدایی از والدین را دارند و همین اضطراب مانع تمرکز آن ها در مدرسه می شود و نمی توانند به خوبی یاد بگیرند.

کلاسینو با همکاری بهترین معلم ابتدایی کشور که سابقه تدریس درخشانی دارد، دوره های آنلاین برای پایه اول ابتدایی برگزار می کند.

معلم اول ابتدایی کلاسینو استاد محمد رضا دهنه ای

استاد محمدرضا دهنه ای مدرس خلاق و باتجربه کلاس های آنلاین اول ابتدایی کلاسینو می باشند.
ایشان دارای مدرک لیسانس روان‌ شناسی و بیولوژی و مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی از دانشگاه دولتی کشور دارند و بیش از ده سال سابقه تدریس حرفه‌ای دروس اول ابتدایی در مدارس دولتی، تیزهوشان و نمونه دولتی را در کارنامه حرفه ای خود دارند.

ما در سال تحصیلی 1404-1403 نیز از تدریس این استاد کاربلد بهره‌مند هستیم.

تدریس فارسی استاد محمد رضا دهنه ای

روش تدریس دروس اول ابتدایی استاد دهنه ای به صورتی است که دانش آموزان با شعر، بازی، نمایش و … به صورت بصری درس ها را یاد می گیرند و درس خواندن برای فرزند شما لذت بخش تر خواهد شد.

لیست کلاس های اول ابتدایی کلاسینو

  • کلاس ریاضی
  • کلاس علوم
  • کلاس فارسی

همان طور که مطالعه کردید استاد محمدرضا دهنه ای سه کتاب اصلی اول ابتدایی را به صورت دوره های جداگانه تدریس می کنند و شما والدین می توانید دوره هر درس را به صورت جداگانه و یا پکیج ثبت نام کنید.

ریاضی اول ابتدایی کلاسینو
علوم اول ابتدایی کلاسینو
فارسی اول ابتدایی کلاسینو

قیمت کلاس های آنلاین اول ابتدایی

دورهقیمت (تومان)
پکیج کلاس جامع پایه اول ابتدایی 1/900 با تخفیف ویژه 1/500
کلاس ریاضی 600
کلاس علوم 600
کلاس فارسی700

زمان برگزاری کلاس های اول ابتدایی 1404-1403 استاد دهنه ای

ریاضی اول3 مهر سه شنبه، ساعت 19:15 تا 19:45
علوم اول3 مهر سه شنبه، ساعت 20 تا 20:30
فارسی31 شهریور شنبه، 19:15 تا 20:15

برای دریافت کد تخفیف یا پرداخت قسطی کلاسینو کافیست با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *