اشتراک دهم کلاسینو

اشتراک دهم کلاسینو

موسسه کلاسینو برای پایه دهم رشته های تجربی، ریاضی و انسانی بر خلاف پایه های یازدهم و دوازدهم، دوره برای تک درس و یا پکیج ارائه نکرده است و به جای آن اشتراک های مختلفی را برای خرید در اختیار دانش آموزان پایه دهم قرار داده است.

چرا از دهم شروع کنیم؟

بسیاری از دانش آموزان و والدین بر این باورند که شروع به یادگیری مفهومی و کنکوری مباحث دروس از پایه دهم ضرورتی ندارد و به سال یازدهم و حتی برخی به سال دوازدهم موکول می کنند اما چندین دلیل مهم وجود دارد که اثبات می کند اتفاقا دانش آموز باید از پایه دهم مطالعه جدی را شروع کند تا بتواند در کنکور به نتیجه دلخواهد برسد.
مهم ترین دلایلی که توصیه می شود دانش آموزان از پایه دهم شروع کنند:

1_ تغییر مقطع از متوسطه اول به متوسطه دوم در حالت عادی منجر به افت تحصیلی می شود اما اگر پیش از شروع کلاس های مدرسه یعنی قبل از مهر ماه، دانش آموز مطالعه اصولی درس ها را آغاز کنند، علاوه بر آشنایی با دروس و یادگیری مباحث در مدرسه دچار افت تحصیلی نخواهد شد.

2_ مباحث پایه دهم، پایه و اساس مباحث دروس یازدهم و دوازدهم می باشد و اگر دانش آموز به خوبی یاد نگیرد، در پایه های یازدهم و دوازدهم آنقدر حجم درس ها بالا هست که دانش آموز فرصت برای بازگشت به پایه دهم را نداشته و پس از مدتی به دلیل حجم بالای درس ها، خسته می شود و از درس خواندن فاصله می گیرد و در نهایت، متاسفانه از هدفی که بخاطر آن انتخاب رشته کرده بوند (مثلا پزشکی، دندان پزشکی و …) دست می کشند و رشته های بدون کنکور را انتخاب می کنند.

از آنجایی که مباحث دروس پایه دهم، پایه و اساس دروس پایه های یازدهم و دوازدهم محسوب می شود، یادگیری اصولی و صحیح آن ها تاثیر مستقیم بر آینده تحصیلی دانش آموزان دارد،

معرفی اشتراک های دهم کلاسینو

همان طور که در ابتدا گفته شد دوره های پایه دهم کلاسینو فقط به صورت اشتراک قابل خریداری است و شما دانش آموزان پایه دهمی با خرید اشتراک دهم می توانید در کلاس آنلاین هر درسی که تمایل به شرکت در آن دارید شرکت کنید، یعنی با خرید اشتراک ملزم به شرکت در کلیه دروس اختصاصی و عمومی پایه دهم نیستید اما موقع ثبت نام و خرید باید استاد مدرس برای هر درس را انتخاب کنید (حتی اگر قصد شرکت در کلاس ها را نداشته باشید).

اشتراک های پایه دهم کلاسینو برای هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و جامع یکسال تحصیلی در سایت کلاسینو قابل خریداری است. دانش آموزان بر اساس اشتراکی که تهیه می کنند می توانند در کلاس ها حاضر شوند برای مثال دانش آموزی که اشتراک یکماهه دهم را تهیه می کند، تا یک ماهه می تواند در کلاس های دروس عمومی و اختصاصی رشته خود شرکت کنند و یا در پنل خود به صورت آفلاین داشته باشند.

اسامی اساتید اشتراک دهم تجربی کلاسینو

همان طور که در ابتدا گفته شد، شما دانش آموزان دهم تجربی می دانید که چقدر یادگیری مباحث دروس از پایه دهم، به شیوه اصولی هم برای امتحانات نهایی خرداد و هم برای سال های بعد اهمیت بسیار زیادی دارد و کلاسینو با در نظر داشتن این موارد دوره های اشتراک های پایه دهم را با بهترین اساتید کشور برگزار می کند.

درساستاد مدرس
زیست1_ محمد همدانی
2_ محمد عمارلو
3_ آریا بام رفیع
4_ پارسا جهانی
شیمی1_ امید مصلایی
2_ کامبیز فرزانه
فیزیک1_ محمد نوکنده
2_ مهدی براتی
3_ آرمین کمالی
4_ عباس زمانیان
ریاضی1_ بابک سادات
2_ احسان غیاثی
3_ بهرام جلالی
4_ امید سلمانی
ادبیات1_ رضا حسینی یکتا
2_ فراز توکلی
عربی1_ محمد واعظی
2_ عمار تاجبخش
3_ محمدمهدی شاهرودی
4_ وهاب اصغری
دینی1_ روزبه فکری
2_ مریم پرو
زبان1_ علیرضا جابری
2_ میلاد قریشی

دبیران کلاسینو در پایه دهم رشته ریاضی

اساتید دهم ریاضی کلاسینو از جمله بهترین اساتید رشته ریاضی هستند که در ایران شناخته شده و معروف می باشد.
برای اکثر دروس اختصاصی و عمومی بیش از یک استاد مدرس تدریس می کند و شما دانش آموزان حق انتخاب استاد مورد نظر خود را دارید.

درساستاد مدرس
هندسهعلیرضا اردستانی
ریاضی1_ بابک سادات
2_ احسان غیاثی
3_ بهرام جلالی
شیمی1_ امید مصلایی
2_ کامبیز فرزانه
فیزیک1_ محمد نوکنده
2_ مهدی براتی
3_ آرمین کمالی
4_ عباس زمانیان
ادبیات1_ رضا حسینی یکتا
2_ فراز توکلی
عربی1_ محمد واعظی
2_ عمار تاجبخش
3_ محمدمهدی شاهرودی
4_ وهاب اصغری
دینی1_ روزبه فکری
2_ مریم پرو
زبان1_ علیرضا جابری
2_ میلاد قریشی

اساتید دهم انسانی کلاسینو

برخلاف تصور عموم که دروس رشته انسانی حفظی هستند و فقط با حفظ کردن مطالب می توانند نمرات بالایی در امتحانات خرداد بگیرند، اتفاقا بیشترین حجم از مباحث اصلی و پیش نیاز های پایه دوازدهم انسانی (مانند عربی، ریاضی و آمار، علوم و فنون و …) در مباحث دروس پایه دهم می باشد و باید به خوبی آموزش داده شود تا شما دانش آموزان رشته انسانی بتوانید هر مبحث از هر درس را به درستی متوجه شده و به یاد داشته باشید نه اینکه صرفا حفظ کنید و مدتی بعد فراموش!!

درساستاد مدرس
ریاضیخسرو محمدزاده
علوم و فنون1_ رضا حسینی یکتا
2_ فراز توکلی
جامعه شناسیحمید اثباتی
منطقعلی فروغی نیا
ادبیات1_ رضا حسینی یکتا
2_ فراز توکلی
عربی1_ محمد واعظی
2_ عمار تاجبخش
3_ محمدمهدی شاهرودی
4_ وهاب اصغری
دینی1_ روزبه فکری
2_ مریم پرو
زبان1_ علیرضا جابری
2_ میلاد قریشی

قیمت اشتراک دهم کلاسینو

کلاسینو با توجه به اهمیت بالا و تاثیر مستقیم دروس پایه دهم بر پایه های دیگر و سرنوشت شما دانش آموزان، اشتراک های پایه دهم را با قیمتی مقرون به صرفه برگزار می کند تا همه دانش آموزان از تدریس برجسته ترین اساتید کشور در هر نقطه از ایران بهره مند شوند.

گاهی بعضی از دانش آموزان و والدین از قیمت پایین اشتراک دهم تعجب می کنند و تصور می کنند که این دوره ها آفلاین هستند و یا کیفیت پایینی دارند اما باید بگوئیم این تصور کاملا اشتباه است و دوره های اشتراک های دهم بالاترین کیفیت آموزشی را دارند و به صورت آنلاین برگزار می شوند و جلسات پس از برگزاری به صورت آفلاین در پنل دانش آموزان قرار می گیرند.

در جدول زیر لیست قیمت اشتراک دهم کلاسینو برای هر سه رشته تجربی، انسانی و ریاضی آورده شده است:

عنوانقیمت (تومان)
اشتراک یکماهه دهم تجربی کلاسینو980/000
اشتراک سه ماهه دهم تجربی کلاسینو1/800/000
اشتراک شش ماهه دهم تجربی کلاسینو2/700/000
اشتراک جامع یکسال تحصیلی دهم تجربی کلاسینو2/220/000
اشتراک یکماهه دهم ریاضی کلاسینو980/000
اشتراک سه ماهه دهم ریاضی کلاسینو1/800/000
اشتراک شش ماهه دهم ریاضی کلاسینو2/700/000
اشتراک جامع یکسال تحصیلی دهم ریاضی کلاسینو2/220/000
اشتراک یکماهه دهم انسانی کلاسینو980/000
اشتراک سه ماهه دهم انسانی کلاسینو1/800/000
اشتراک شش ماهه دهم انسانی کلاسینو2/700/000
اشتراک جامع یکسال تحصیلی دهم انسانی کلاسینو2/220/000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *