ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

احسان غیاثی کلاسینو

احسان غیاثی کلاسینو

عناوین مقاله

مهندس احسان غیاثی از جمله اساتید توانمند موسسه بزرگ کلاسینو می باشند که درس ریاضی رشته تجربی و حسابان رشته ریاضی را در دوره های مختلف تدریس می کنند. در این مطلب به معرفی کامل ایشان، دوره ها و نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی این استاد برجسته می پردازیم.

بیوگرافی احسان غیاثی

استاد احسان غیاثی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک بوده و سابقه تدریس در مدارس برتر و آموزشگاه های معتبر و معروف کشور را در رزومه کاری خود دارند و در حال حاضر دوره های آموزش ریاضی و حسابان کلاسینو را تدریس می کنند.

احسان غیاثی در کلاسینو

همان طور که پیش تر گفته شد، احسان غیاثی در موسسه کلاسینو کلاس های آنلاین آموزش درس ریاضی و حسابان برگزار می کند. شیوه تدریس ریاضی غیاثی در کلاسینو به صورتی است که از صفر تا صد به دانش آموزان کامل آموزش داده می شود و دانش آموزانی که ضعف در یادگیری درس ریاضی دارند یا می گویند ریاضی را متوجه نمی شوند معمولا با شرکت در کلاس های ایشان به یادگیری کامل و تسلط بالایی دست می باشند. البته این روالی است که در درس های محاسباتی، اساتید کلاسینو الگوی کارخود قرار می دهند.

ویدئوی تدریس ریاضی احسان غیاثی در کلاسینو

دوره های ریاضی احسان غیاثی در کلاسینو

دوره آموزش ریاضی پایه دهم ویژه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۴ با تدریس احسان غیاثی در کلاسینو

ثبت نام در دوره های ریاضی احسان غیاثی

برای اطلاع از هزینه دوره و ثبت نام در آن روی لینک زیر کلیک کنید وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید:

ثبت نام کلاسینو

برای اطلاع از لیست قیمت دوره های کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید:

لیست قیمت کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *