ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
یازدهم تجربی کلاسینو

یازدهم تجربی کلاسینو

دوره های یازدهم تجربی تجربی کلاسینو ویژه یادگیری تشریحی و تستی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مشخص شد … و شما دانش آموزان یازدهمی در این نوشته با دوره ها، اساتید و پکیج های یازدهم تجربی کلاسینو آشنا می شوید و می توانید پس از انتخاب دوره مورد، ثبت نام خود را انجام دهید.

دوره های یازدهم تجربی ۱۴۰۴ کلاسینو

با اعمال تغییرات جدید در کنکور و تاثیر گذار بودن نمرات امتحانات پایه یازدهم بر نتیجه کنکور داوطلبان، دانش آموزان پایه یازدهم برای بالا بردن تسلط بر مباحث هر درس، نیازمند یادگیری مفهومی و تشریحی آن ها می باشند. گاهی دانش آموزان با وجود اینکه در مدارس بنام و معتبر تحصیل می کنند، ممکن از شیوه تدریس دبیر برای آن ها واضح نباشد و یا به طور کلی در محیط مدرسه آن طور که باید یادگیری برای آن ها اتفاق نیافتد. کلاسینو دوره های آموزشی مختلف برای دروس عمومی و اختصاصی پایه یازدهم با تدریس اساتیدی برجسته و توانمند به صورت آنلاین برگزار می کند.

دوره های یازدهم تجربی کلاسینو برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ هم به صورت پکیج کامل دروس عمومی و اختصاصی و هم به صورت تک درس برای دانش آموزان قابل ثبت نام می باشد و دانش آموزان می توانند بر اساس نیاز تحصیلی خود اقدام به ثبت نام کنند.

محتوای دوره جامع یازدهم برای دروس اختصاصی به صورتی است که پیش نیاز مباحث در پایه دهم، همزمان با یازدهم به صورت تشریحی آموزش داده می شود و سپس روش تست زنی به دانش آموزان آموخته می شود تا هم برای امتحانات نهایی و هم کنکور سراسری آماده شوند.

زمان ثبت نام و برگزاری کلاس های یازدهم تجربی کلاسینو

اولین دوره آنلاین کلاسینو برای پایه یازدهم تجربی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره جامع می باشد. ثبت نام دوره های جامع یازدهم تجربی از تیر ماه آغاز می شود و شروع برگزاری کلاس ها از نیمه دوم مرداد ماه می باشد، جلسات این دوره تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

لیست قیمت پکیج یازدهم تجربی کلاسینو

پکیج یازدهم تجربی کلاسینو ویژه دانش آموزانی است که قصد دارند در کلاس های کلیه دروس اختصاصی و یا کلیه دروس اختصاصی و عمومی اساتید کلاسینو شرکت کنند و برای این دسته از افراد تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.

در جدول زیر لیست قیمت پکیج های یازدهم تجربی کلاسینو برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ آورده شده است اما خریددوره ها به صورت تک درس نیز امکان پذیر است.

عنوان پکیجقیمت (تومان)
پکیج دروس عمومی و تخصصی یازدهم تجربی ۱۴۰۴8/800 با تخفیف ویژه 6/600
پکیج دروس تخصصی یازدهم تجربی ۱۴۰۴4/800 با تخفیف ویژه 3/980
پکیج دروس عمومی یازدهم تجربی ۱۴۰۴4/000 با تخفیف ویژه 3/300
لیست قیمت کلاسینو

لیست اساتید یازدهم تجربی کلاسینو

  • محمد همدانی (زیست و زمین)
  • محمد عمارلو (زیست و زمین)
  • بابک سادات (ریاضی)
  • محمد نوکنده (فیزیک)
  • امید مصلایی (شیمی)
  • محمد مرادی (شیمی)
  • رضا حسینی یکتا (ادبیات فارسی)
  • محمد واعظی (عربی)
  • روزبه فکری (دین و زندگی)
  • میلاد قریشی (زبان انگلیسی)

از دیگر اساتید دروس اختصاصی رشته تجربی بهرام جلالی (ریاضی)، امید سلمانی (ریاضی)، احسان غیاثی (ریاضی)، مهدی براتی (فیزیک)، آریا بام رفیع (زیست)، کامبیز فرزانه فرزانه (شیمی)، فراز توکلی (ادبیات)، عمار تاجبخش (عربی)، محمدمهدی شاهرودی (عربی)، مریم پرو (دین و زندگی) و علیرضا جابری (زبان انگلیسی) می باشند.

اساتید یازدهم تجربی کلاسینو

ثبت نام در کلاس های یازدهم تجربی کلاسینو

برای ثبت نام در دوره های آنلاین یازدهم تجربی کلاسینو از طریق لینک پنل کلاسینو شماره تماس خود را وارد کرده و پس از دریافت رمز یکبار مصرف، وارد پنل می شوید، خرید درس را انتخاب نموده و دوره مورد نظر خود را انتخاب نمائید و یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *