پکیج کنکور ریاضی کلاسینو

پکیج کنکور ریاضی کلاسینو

کلاسینو دوره های مختلفی برگزار می کند که هر کدام از دوره ها در بازه های زمانی متفاوت برگزار می شوند و محتوایی اختصاصی و متفاوت با دیگر دوره ها دارد. از آنجایی که تعداد این دوره ها بسیار زیاد است، دانش آموزان و داوطلبان کنکور ریاضی ممکن است در انتخاب مناسب ترین پکیج ممکن است دچار سردرگمی شوند، به همین منظور در این مطلب به معرفی کامل ترین پکیج های کنکور ریاضی کلاسینو ویژه کنکور 1404 می پردازیم.

بهترین پکیج کنکور ریاضی کلاسینو

کلاسینو برای کنکور ریاضی پکیج های مختلفی دارد اما کامل ترین پکیج از لحاظ محتوای آموزش که در آن هم مفاهیم آموزش داده شود و هم تکنیک های تست زنی تا دانش آموزی که در آن دوره ها ثبت نام می کند هم برای امتحانات نهایی آماده شود و هم بتوانند در کنکور درصد بالایی کسب کنند.
دوره جامع مرداد و دوره نوبان کلاسینو دقیقا چنین محتوایی داشته و برای دروس اختصاصی رشته ریاضی هم به صورت تک درس و هم پکیج کامل ارائه شده است.
در ادامه به معرفی کامل آن ها می پردازیم.

پکیج جامع مرداد کنکور ریاضی 1404

دوره جامع کنکور 1404 کلاسینو رشته ریاضی

پکیج دوره جامع مرداد کنکور ریاضی 1404 کلاسینو شامل دروس اختصاصی هندسه و گسسته، حسابان، شیمی، فیزیک، آمار و احتمال می باشد. این دوره برای دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور رشته ریاضی (فارغ التحصیلان) به دلیل آموزش کامل از پایه دهم تا دوازدهم، بهترین انتخاب برای آن‌ها محسوب می شود. ثبت نام این دوره از تیر ماه آغاز می شود و شروع کلاس ها از مرداد ماه 1403 خواهد بود.
مدرس این دوره برای بعضی از دروس بیش از یک استاد مدرس می باشد و دانش آموزان موقع خرید می توانند استاد مدرس را انتخاب نمایند.

اساتید دوره جامع مرداد رشته ریاضی 1404

  • آریان حیدری (حسابان)
  • بابک سادات (حسابان)
  • بهرام جلالی (هندسه و گسسته)
  • محمد صحت کار (هندسه، گسسته، آمار و احتمال)
  • محمد مرادی (شیمی)
  • کامبیز فرزانه (شیمی)
  • رضا و امید مصلایی (شیمی)
  • محمد نوکنده (فیزیک)
  • علیرضا عربشاهی (فیزیک)
  • مهدی براتی (فیزیک)

پکیج جامع نوبان کنکور ریاضی 1404

پکیج جامع نوبان میان دیگر دوره های کلاسینو از لحاظ محتوای آموزشی و اساتید مدرس دروس کاملا مشابه دوره جامع مرداد می باشد و تنها تفاوت این دوره زمان ثبت نام و شروع کلاس هاست. ثبت نام دوره نوبان کلاسینو از مهر ماه آغاز می شود و شروع کلاس ها از آبان 1403 خواهد بود. این دوره برای کسانی که از ثبت نام دوره جامع جا مانده اند و یا تصمیم داشتند از مهر ماه مطالعه خود را آغاز کنند، کاربردی است.

ثبت نام پکیج کنکور ریاضی کلاسینو

برای ثبت نام در کامل ترین دوره های کلاسینو از ظریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و پس از انتخاب پکیج و ثبت نام، اساتید هر درس را نتخاب نمائید:

پنل کلاسینو

مقالات پیشنهادی
دهم ریاضی کلاسینو
یازدهم ریاضی کلاسینو
دوازدهم ریاضی کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *