پکیج کنکور انسانی کلاسینو

پکیج کنکور انسانی کلاسینو

در این نوشته به معرفی بهترین و کامل ترین پکیج کنکور انسانی ۱۴۰۴ با تدریس بهترین اساتید کشور در کلاسینو و توضیح شیوه های تدریس در آن و خرید پکیج کنکور انسانی می پردازیم، با ما همراه باشید.

بهترین پکیج کنکور انسانی کلاسینو

در کلاسینو دوره های مختلفی برای دروس اختصاصی کنکور انسانی برگزار می شود؛ برخی از این دوره ها با محتوای آموزش مفهومی و تستی، آموزش تشریحی، آموزش روش تست زنی، جمع بندی مطالب و … می باشد اما برای دانش آموزان رشته انسانی و فارغ التحصیلان که هدف شرکت در امتحانات نهایی خرداد ماه و کنکور سراسری را دارند دوره ای مناسب است که هم تشریحی به آن ها آموزش داده شود و هم تکنیک های تست زنی. پکیج جامع مرداد و نوبان کنکور انسانی کلاسینو کامل ترین محتوای آموزشی را دارند.

پکیج جامع مرداد کنکور انسانی 1404 کلاسینو

دوره جامع کنکور 1404 کلاسینو رشته انسانی

پکیج جامع مرداد کلاسینو برای کنکور رشته انسانی شامل آموزش مفهومی-تشریح و تستی مباحث دروس اختصاصی رشته انسانی از پایه دهم تا دوازدهم می باشد. این دوره کامل ترین محتوای آموزشی را داشته و برای کلیه دانش آموزان و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در امتحانات نهایی و کنکور 1404 را دارند بسیار کاربردی است.
ثبت نام دوره جامع از اواخر خرداد ماه آغاز می شود و شروع کلاس ها از مرداد ماه خواهد بود

برای آشنایی با اساتید پکیج کنکور انسانی کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید:

اساتید کلاسینو

پکیج نوبان کنکور انسانی 1404 کلاسینو

پکیج جامع نوبان میان دیگر دوره های کلاسینو از لحاظ محتوای آموزشی و اساتید مدرس دروس کاملا مشابه دوره جامع مرداد می باشد و تنها تفاوت این دوره زمان ثبت نام و شروع کلاس هاست. ثبت نام دوره نوبان کلاسینو از مهر ماه آغاز می شود و شروع کلاس ها از آبان 1403 خواهد بود. این دوره برای کسانی که از ثبت نام دوره جامع جا مانده اند و یا تصمیم داشتند از مهر ماه مطالعه خود را آغاز کنند، کاربردی است.

ثبت نام پکیج کنکور انسانی کلاسینو

برای ثبت نام در کامل ترین پکیج های کنکور انسانی کلاسینو از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و پس از انتخاب پکیج و ثبت نام، اساتید هر درس را نتخاب نمائید:

پنل کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *