فرید رزاقی کلاسینو

فرید رزاقی در کلاسینو

استاد فرید رزاقی از جمله اساتید برجسته و با تجربه کنکور هنر در کلاسینو می باشند. ایشان دوره های مختلف آموزش خلاقیت تصویری ویژه داوطلبان کنکور رشته هنر به صورت آنلاین در موسسه کلاسینو برگزار می کنند. در ادامه به معرفی کامل ایشان و دوره هایی که برگزار می کنند می پردازیم.

رزومه فرید رزاقی در کلاسینو

استاد فرید رزاقی دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباط تصویری و داور مسابقات هنری استانی و کشوری در مقطع متوسط فنی و حرفه ای و کار و دانش می باشند. ایشان بیش از دو دهه سابقه تدریس حرفه ای در مقطع متوسط فنی و حرفه ای و کار و دانش مناطق 2-3-5-6 آموزش و پرورش تهران، آموزشگاه های برتر استاد تهران از جمله آیندگان، قلم چی، البررز دانش، سی رنگ، خشت، سپند هنر و بسیاری از آموزشگاه های برتر استان تهران که دوره های آموزشی برای کنکور رشته هنر برگزار می کنند را در رزومه کاری و حرفه ای خود دارند.
استاد رزاقی در موسسه کلاسینو نیز دوره های آموز آنلاین درس خلاقیت تصویری ویژه داوطلبان کنکور هنر برگزار می کنند.

فرید رزاقی کلاسینو

استاد رزاقی در کلاسینو دوره های مختلفی برای درس خلاقیت تصویری برگزار می کنند. شیوه های تدریس ایشان برای این درس به طور کلی به صورت جامع و خط به خط کتاب بوده و پس از آموزش کامل، روش های تست زنی آموزش داده می شود. البته این روش بین اساتید کلاسینو مرسوم و رایج است و دلیل تمایز کلاسینو با دیگر موسسات همین است

دوره های فرید رزاقی در کلاسینو

دوره های ایشان برای درس خلاقیت تجسمی شامل:

  • کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴ خلاقیت تصویری تجسمی ویژه رشته هنر استاد فرید رزاقی
  • کلاس همایش جمع بندی کنکور تیر ۱۴۰۴ خلاقیت تصویری ویژه رشته ی هنر استاد فرید رزاقی

ثبت نام کلاس خلاقیت تصویری فرید رزاقی در کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس خلاقیت تصویری با تدریس ایشان در کلاسینو می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را نهایی کنید و یا از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شده و دوره مورد نظر خود را در قسمت خرید درس جست و جو و خریداری کنید:

برای آشنایی با دیگر دوره های کنکور هنر کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره های کلاسینو

2 پاسخ

  1. سلام خوبین
    کلاسینو همه درس های رشته هنر رو داره؟

    1. سلام
      بله دوره های آنلاین برای دروس اختصاصی کامل هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *