فرق انتشارات راه اندیشه و کلاسینو

فرق انتشارات راه اندیشه و کلاسینو

برای بسیاری از دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام در کلاسینو سوال « فرق انتشارات راه اندیشه و کلاسینو چیست» پیش می آید و تمایل دارند که با آگاهی کامل در کلاس ها ثبت نام کنند. در این نوشته به توضیح و معرفی کلاسینو و راه اندشه می پردازیم.

انتشارات راه اندیشه یا کلاسینو؟

انتشارات راه اندیسه یکی از قدیمی ترین انتشارات کتب کنکوری و نمونه سوالات تشریحی و تستی است که چندین سال کتاب های مختلفی را از ابتدایی تا کنکور منتشر و به چاپ رساندند. بنیان گذار انتشارات راه اندیشه مهندس عربشاهی می باشند. ایشان پس سال ها تجربه چاپ کتاب های تست زنی و آموزشی مختلف، به تاسیس آموزشگاه مجازی با عنوان موسسه کلاسینو اقدام نمود.

موسسه کلاسینو یک موسسه آموزش مجازی از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم و کنکور سراسری است که در آن بهترین اساتید کشور دوره های آموزشی مختلفی برگزار می کنند.
مهم ترین ویژگی موسسه کلاسینو که بنیانگذار راه اندیشه یعنی مهندس عربشاهی به آن توجه بسیاری داشتند، ایجاد امکان دسترسی کلیه دانش آموزان و داوطلبان در هر نقطه ای کشور (حتی روستاها) به تدریس بهترین اساتید ایران بوده و جزو اولین و بزرگ ترین موسسات آموزش مجازی کشور محسوب می شود.
بر اساس توضیحات داده شده قطعا متوجه شدید که بنیان گذار موسسه کلاسینو و راه اندیشه متعلق به مهندس عربشاهی می باشد.

شماره حساب کلاسینو

از آنجایی که ممکن است بسیاری از دانش آموزان به دلایل مختلفی مانند نداشتن رمز اینترنتی پویا و یا عدم آگاهی نسبت به خرید انترنتی، نتوانند از طریق سایت کلاسینو ثبت نام کنند، درخواست شماره کارت می کنند. همان طور که توضیح داده شد، بنیان گذار کلاسینو پیش از تاسیس این موسسه انتشارات راه اندیشه را تاسیس نموده و جزوات و کتاب ها در قالب پی دی اف و چاپی با عنوان انتشارات راه اندیشه منتشر و قابل خریداری هستند، شماره حساب کلاسینو نیز بنام راه اندیشه می باشد.

کتابچی کلاسینو

همان طور که گفته شد، اساتید کلاسینو پی دی اف جزوات خود را تحت عنوان انتشارات راه اندیشه در اختیار دانش آموزان قرار می دهند اما برخی از جزواتی که اساتید معرفی می کنند نسخه چاپی نیز داشته و از طریق سایت فروشگاهی کتابچی می توانند خریداری نمایند.

جمع بندی

کلاسینو دوره های مختلفی با محتوای آموزشی متفاوت توسط اساتید برجسته کشور برگزار می کند. برای آشنایی با دوره ها و اساتید کلاسینو برای کلیه پایه ها و رشته ها روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره های کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *