ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
اساتید فیزیک کلاسینو

اساتید فیزیک کلاسینو

اساتید فیزیک کلاسینو همگی از با سابقه ترین و مجرب ترین مدرسان کشور در آموزش این درس هستند. در موسسه کلاسینو درس فیزیک در مقطع متوسطه دوم و در مقطع متوسطه اول (علوم) تدریس می شود که برای هر دوره با چندین مدرس و به صورت آنلاین ارائه می گردد. بسیاری از دانش آموزان شناخت کافی بر اساتید فیزیک کلاسینو ندارند و نمی دانند که کدام استاد فیزیک را برای آموزش انتخاب کنند. بنابراین سعی کرده ایم که یک معرفی اجمالی از نحوه تدریس این مدرسان توانمند داشته باشیم. پس با ما همراه باشید.

لیست اسامی اساتید فیزیک کلاسینو

  • استاد محمد نوکنده (90% رضایت)
  • استاد مهدی براتی (90% رضایت)
  • استاد آرمین کمالی (80% رضایت)
  • استاد عباس زمانیان (80% رضایت)
  • استاد علیرضا عربشاهی (75% رضایت)

اساتید متوسطه دوم کلاسینو، درس فیزیک را برای رشته های تجربی و ریاضی به صورت مشترک تدریس می کنند. چرا که مباحث فیزیک این دو رشته شباهت های فراوانی با همدیگر دارند. فقط دانش آموزان رشته ریاضی برخی از فصول و مباحث را بیشتر از دانش آموزان رشته تجربی مطالعه می کنند. اما دانش آموزان رشته ریاضی نباید نگران این موضوع باشند؛ چرا که برای مباحث اختصاصی این گروه آزمایشی، جلسه ای جداگانه اختصاص داده می شود. اساتید فیزیک کلاسینو با مدیریت زمان و مهارت کافی، کلیه مباحث فیزیک تجربی و ریاضی را به بهترین شکل ممکن تدریس می کنند.

اساتید فیزیک کلاسینو
اساتید فیزیک کلاسینو

استاد محمد نوکنده

استاد محمد نوکنده مدرس فیزیک رشته تجربی و ریاضی (دهم تا دوازدهم) در موسسه کلاسینو می باشند. ایشان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی می باشند. وی درس فیزیک را به شیوه ای مفهومی و کنکوری طبق بودجه بندی کنکور از صفر تا صد به صورت دوره های آنلاین تدریس می کنند. تاکید استاد نوکنده بر آموزش مفهومی و عمیق درس فیزیک است. به همین منظور علاوه بر ارائه جزوه نکته به نکته و ارائه تکالیف در هر جلسه، راه های مختلفی را برای یادگیری هر چه بیشتر دانش آموزان ارائه می دهند. جزوه فیزیک استاد نوکنده به صورت فایل pdf و در پنل کاربری هر دانش آموز قرار گرفته است.

جزوه فیزیک یازدهم محمد نوکنده

جزوه فیزیک یازدهم محمد نوکنده (1)
جزوه فیزیک یازدهم محمد نوکنده (2)
جزوه فیزیک یازدهم محمد نوکنده (3)

نمونه تدریس فیزیک یازدهم محمد نوکنده

استاد مهدی براتی

استاد مهدی براتی مدرس فیزیک رشته تجربی و ریاضی در موسسه کلاسینو می باشند. استاد مهدی براتی كارشناس مهندسى مكانيك دانشگاه شريف، طراح سوالات فيزيک انتشارات خيلي سبز، مدرس دوره ICWD دانشگاه شريف و دارای ٨ سال سابقه تدريس در بهترين مدارس و آموزشگاه هاي تهران، كرج، مشهد، اصفهان، زنجان و بابل می باشند. با شرکت در کلاس های ایشان نیازی به هیچ کتاب درسی یا کمک درسی دیگر نخواهید داشت.

شیوه تدریس ایشان به گونه ای است که یک جزوه کامل و جامع از فیزیک دهم را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند که به صورت فصل به فصل و تماما رنگی تهیه شده است. دانش آموزان میتوانند فایل pdf این جزوه فیزیک مهدی براتی را از طریق پنل کاربری خود به صورت رایگان دانلود کنند یا نسخه چاپی آن را دریافت نمایند. در ادامه می توانید بخشی از نمونه تدریس و جزوات این استاد توانمند را مشاهده کنید.

جزوه فیزیک یازدهم مهدی براتی

جزوه فیزیک یازدهم استاد مهدی براتی (1)
جزوه فیزیک یازدهم استاد مهدی براتی (2)
جزوه فیزیک یازدهم استاد مهدی براتی (3)

نمونه تدریس فیزیک یازدهم مهدی براتی

استاد آرمین کمالی

آرمین کمالی مدرس قسمت فیزیک علوم پایه‌ های هشتم و نهم کلاسینو در دوره های آنلاین می باشند. ایشان دارای مدرک مهندسی مکانیک و نزدیک به یک دهه سابقه آموزش فیزیک متوسطه اول در مدارس برتر و آموزشگاه های برجسته استان تهران را در رزومه خود دارند.

استاد عباس زمانیان

استاد عباس زمانیان یکی از بهترین اساتید فیزیک کلاسینو برای پایه دهم می باشند که تجربه تدریس در موسسات برجسته و شناخته شده بسیاری را در رزومه کاری خود دارند. ایشان دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی می باشند و بر تدریس مباحث درس فیزیک تسلط و تجربه بالایی دارند. ایشان در کلاسینو کلاس آموزش جامع فیزیک دهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تدریس می کنند.

استاد علیرضا عربشاهی

استاد علیرضا عربشاهی فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت مهندسی مکانیک و مدرس دانشگاه تهران می باشند. استاد عربشاهی سابقه تدریس درس فیزیک در تدریس در دبیرستان های علامه حلی، فرزانگان، ابوریحان، دکتر هشترودی، صبا و مدارس دیگر را داشته و بنیان گذار موسسات راه اندیشه و کلاسینو می باشند. تنها دوره فیزیک استاد علیرضا عربشاهی برای کنکور 1404 دوره کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور 1404 می باشد.

لیست قیمت فیزیک کلاسینو

عنوان دورهقیمت (تومان)
کلاس فیزیک دهماشتراک یک ماهه: ۹۸۰
اشتراک سه ماهه: ۱/۸۰۰
اشتراک شش ماهه: ۲/۷۰۰
اشتراک یکساله: ۳/۷۰۰
کلاس فیزیک یازدهم محمد نوکنده1/550
کلاس فیزیک یازدهم مهدی براتی1/550
کلاس فیزیک دوازدهم محمد نوکنده4/500
کلاس فیزیک دوازدهم مهدی براتی4/500
کلاس فیزیک دوازدهم مهدی براتی4/500

ثبت نام در کلاس های فیزیک کلاسینو

برای ثبت نام در دوره های فیزیک کلاسینو می توانید با شماره های مندرج در سایت ارتباط برقرار کنید و جزئیات دوره را با پشتیبان مربوطه هماهنگ کنید. امکان دریافت کد تخفیف کلاس های فیزیک کلاسینو نیز به صورت تلفنی فراهم است. برای ثبت نام در در این دوره ها روش دیگری هم وجود دارد. شما دانش آموزان عزیز می توانید از طریق پنل زیر نسبت به خرید دوره مورد نظر خود اقدام کنید و به صورت مستقیم در کلاس ها ثبت نام کنید. پس از انتخاب استاد مورد نظر، برای ثبت نام در دوره فیزیک کلاسینو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

3 پاسخ

  1. نوکنده و براتی تو یه سطح اند
    خیلی فرق بین شدن نیست
    هر دوتاشون واقعا خوبن
    من با هر دو تاشون کلاس داشتم قبلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *