اساتید زبان انگلیسی کلاسینو

اساتید زبان کلاسینو

اساتید زبان کلاسینو چه کسانی هستند؟

کلاس زبان کلاسینو توسط کدام اساتید تدریس می شود؟

موسسه کلاسینو به عنوان اولین موسسه آموزش آنلاین کشور، نه تنها برای دروس اختصاصی کلاس های آنلاین برگزار می کند بلکه برای دروس عمومی نیز کلاس های آنلاین نیز برگزار می کند و برای هر درس معمولا بیش از یک استاد دارد. در این نوشته به معرفی اساتید زبان کلاسینو می پردازیم، با ما همراه باشید.

لیست اساتید زبان انگلیسی کلاسینو برای سال ۱۴۰۴

  • رضا کیاسالار
  • میلاد قریشی
  • علیرضا جابری

اساتید کلاس آنلاین زبان عمومی کلاسینو برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم استاد رضا کیاسالار، علیرضا جابری و استاد میلاد قریشی می باشند که هر کدام از اساتید کلاسینو برای این درس دوره های منحصر به فرد و اختصاصی خود را دارند. به منظور آشنایی با اساتید و دوره هایی که برگزار می کنند در ادامه به معرفی اساتید آن ها می پردازیم.

استاد رضا کیاسالار:

استاد رضا کیاسالار دارای مدرک دکترای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند. ایشان نزدیک به دو دهه سابقه تدریس حرفه ای را در رزومه کاری خود داشته و چند سالی است در کلاسینو دوره های زبان عمومی برگزار می کنند.

دوره های کلاس آنلاین استاد رضا کیاسالار:

کلاس آنلاین آموزش زبان عمومی دوازدهم رضا کیاسالار

استاد میلاد قریشی:

استاد میلاد قریشی در کلاسینو دارای مدرک SCE کانون زبان ایران در سال 86 و فارغ التحصیل مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی می باشند.
میلاد قریشی سابقه تدریس در برترین مدارس تهران و شهرستان از قبیل علامه حلی، فرزانگان، اندیشه خرد، سوده، قلم سفید اصفهان را دارند.
استاد قریشی دوره های آموزش زبان انگلیسی سال یازدهم و سال دوازدهم را به صورت آنلاین تدریس می کنند.

دوره های کلاس آنلاین استاد میلاد قریشی:

کلاس آنلاین آموزش زبان عمومی دوازدهم ویژه امتحان نهایی با تدریس استاد میلاد قریشی

کلاس آنلاین آموزش زبان عمومی یازدهم با تدریس استاد میلاد قریشی

استاد علیرضا جابری:

استاد علیرضا جابری دارای 20 سال سابقه تدریس حرفه ای زبان انگلیسی و تدریس در مراکز برتر آموزشی در تهران می باشند. استاد علیرضا جابری در کلاسینو معمولا دوره های زبانینو و کنکور زبان تخصصی را تدریس می کنند اما امسال دوره زبان عمومی را تدریس و برگزار کرده است.

دوره های کلاس آنلاین استاد علیرضا جابری

کلاس آنلاین زبان دوازدهم استاد علیرضا جابری ویژه امتحانات نهایی خرداد

ثبت نام در دوره زبان کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس زبان استاد مورد نظر خود را کلاسینو روی لینک زیر کلیک نموده و وارد پنل کلاسینو شوید، در قسمت خرید در قسمت جست و جو عنوان دوره و یا اسم استاد مورد نظر خود را وارد کنید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *