ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
شماره کارت کلاسینو انتشارات راه اندیشه

شماره حساب کلاسینو

بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها که قصد ثبت نام در دوره های انلاین کلاسینو را دارند پس ورود به پنل خود و انتخاب دوره های مورد نظر، در پرداخت شهریه به دلیل نداشتن رمز پویا (رمز دوم پیامکی) و یا نداشتن تجربه در مورد خرید اینترنتی به مشکل می خورند و برای پرداخت وجه به دنبال شماره حساب کلاسینو هستند.

شماره حساب مورد تایید کلاسینو

همانطور که در ابتدا گفته شد بسیاری از داوطلبان برای ثبت نام در کلاس ها موفق به پرداخت اینترنتی هزینه کلاس ها نمی شوند و برای پرداخت درخواست شماره کارت دارند. شما برای دریافت شماره کارت و حساب مورد تایید موسسه کلاسینو باید با یکی از شماره های 02144511053 و 09129587820 تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت شماره کارت موسسه، مبلغ نهایی که باید پرداخت کنید را از پشتیبان گرفته و همان مبلغ را واریز نمائید.

کلاس های کلاسینو محصولات انتشارات راه اندیشه است، به همین دلیل شماره حساب نیز بنام انتشارات راه اندیشه می باشد و به نام شخص و یا اشخاص مختلف نیست.

معمولا دانش آموزان موقع ثبت نام کلاس ها تصور می کنند که مبلغ پرداختی آن ها همان مبلغ دوره است در حالیکه شما دوره ای را به سبد خرید خود اضافه می کنید، موقع پرداخت اینترنتی 10 درصد مالیات به آن اضافه می شود، از آنجایی که شیوه پرداخت تاثیری بر مالیاتی که می پردازید ندارد، برای کارت به کارت نیز باید همین 10 درصد را در نظر داشته باشید.

کلاسینو علاوه بر پرداخت نقدی، پرداخت اقساطی نیز دارد، شما دانش آموزان می توانید برای اطلاع از شرایط اقساط کلاسینو روی لینک زیر کلیک کنید و اطلاعات لازم را کسب نمائید:

خرید اقساط کلاسینو

شماره کارت کلاسینو

شماره کارت کلاسینو (انتشارات راه اندیشه)

مراقب کلاهبرداری ها باشید!!

برخی افراد سودجو که متاسفانه به عنوان مشاور تحصیلی با دانش آموزان ارتباط می گیرند و با دریافت هزینه های غیر منطقی (20 میلیون تومان و …) برای دانش آموزان فایل ضبط شده کلاس های کلاسینو برای سال های قبل را ارسال می کنند. علاوه بر حرام بودن این کار از لحاظ شرعی (به دلیل نارضایتی موسسه و اساتید)، شما متضرر به پرداخت هزینه چند برابر کلاس های آنلاین جدید کلاسینو می شوید!!!

حتما اگر مشاور تحصیلی و یا هر فرد دیگری به شما پیشنهاد مشاهده کلاس های کلاسینو به صورت فایل، کانال تلگرامی و … را داد، به صحبت های آن ها شک کنید، چون کلاسینو فقط دوره آنلاین برگزار می کند و جلسات آفلاین در پنل کاربری دانش آموزان ذخیره می شود.

برای استعلام از صحت صحبت این افراد با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *