رتبه برتر های کلاسینو

رتبه برتر های کلاسینو

رتبه برتر های کلاسینو برای کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد …

هر سال پس از اعلام نتایج، دانش آموزان دوازدهمی و کنکوری ها برای ثبت نام در موسسه کنکوری تمایل دارند از رتبه برتر های آن موسسه آگاه شوند… موسسه کلاسینو نیز جزء آن دسته از موسسات پرطرفدار کنکوری است که بهترین اساتید کشور را گردهم آورده و دوره های آنلاین برگزار می کند. در این مطلب اسامی رتبه برتر های کلاسینو برای چند سال اخیر را همراه با اسامی اساتید آن ها آورده ایم.

لیست رتبه برتر های کلاسینو ۱۴۰۳

  • جواد جلیلیان رتبه 7 کنکور انسانی ۱۴۰۳
  • حدیثه خالی زاده رتبه 17 کنکور تجربی ۱۴۰۳
  • روژان سرخانپور رتبه 38 کنکور تجربی ۱۴۰۳
  • آقای حسین قمی رتبه 26 رشته انسانی ۱۴۰۳
  • خانم شیدا محبی رتبه 91 کنکور ریاضی ۱۴۰۳
  • آقای آرمین سیدی رتبه 61 کنکور انسانی ۱۴۰۳
  • خانم فاطمه قنبری رتبه 71 کنکور تجربی ۱۴۰۳

در لیست بالا فقط تعداد کمی از اسامی رتبه های دو رقمی کنکور ۱۴۰۳ که دانش آموزان موسسه کلاسینو بودند را آورده ایم.

خانم حدیثه خالی زاده که رتبه 17 کنکور تجربی ۱۴۰۳ شدند، در دوره مشاوره و برنامه ریزی خانم حدیث سیف، دوره ریاضی آریان حیدری و شیمی امید مصلایی شرکت می کردند. همانطور که می دانید در کنکور ۱۴۰۳ درس ریاضیات یکی از سخت ترین درس های کنکور تجربی بود اما خانم خالی زاده با روش های تست زنی استاد حیدری و تسلط کامل بر این درس، درصد 92 را کسب کند.

در درس شیمی به عنوان درسی حفظی-محاسباتی که بیشتر دانش آموزان رشته تجربی در تست های مربوط به اسید و باز، مسائل استوکیومتری و … که دچار مشکل می شوند، این داوطلب پرتلاش کلاسینو با تدریس های کامل استاد امید مصلایی توانست درصد 90 را کسب کند.

خانم روژان سرخانپور از دیگر افتخارات کلاسینو می باشند که در دوره های مشاوره و برنامه ریزی مشاور توانمند و با تجربه، آقای شهاب یخچالیان شرکت می کردند. ایشان در این دوره تنها با برنامه ریزی استاد یخچالیان و پیگیری های منظم و روزانه، توانست رتبه 38 کنکور تجربی را کسب کند.

ایشان در دوره جامع مرداد کنکور ۱۴۰۳ استاد یخچالیان ثبت نام کرده بودند و جزو شاگردان پرتلاش و قانون مند دوره های استاد یخچالیان می باشند که با برنامه ایشان هم برای امتحان نهایی خرداد و هم برای کنکور سراسری آماده شدند.

آقای حسین قمی یکی از رتبه برتر های رشته انسانی کلاسینو می باشند که در دوره های برنامه ریزی و مشاوره استاد یخچالیان و کلاس های دروس اختصاصی رشته انسانی کلاسینو شرکت می کردند و توانستند رتبه 26 را کسب کنند.

خانم شیدا محبی با مشاوره و برنامه ریزی خانم حدیث سیف و شرکت در دوره های دروس اختصاصی رشته ریاضی کلاسینو توانستند رتبه 91 کنکور ریاضی ۱۴۰۳ را کسب کنند. ایشان جزو دانش آموزانی بودند که در دوره های جامع مرداد و جاست تست شرکت کرده بودند.

آقای آرمین سیدی رتبه 61 کنکور انسانی، جزو دانش آموزانی بودند که پکیج کنکور انسانی کلاسینو را ثبت نام کرده بودند و با برنامه ریزی و مشاوره خانم حدیث سیف توانستند هم در امتحانات نهایی خرداد و هم در کنکور سراسری نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

خانم فاطمه قنبری رتبه 71 کنکور تجربی، از دانش آموزان استاد سهیل ذوالفقاریه می باشند که در دوره جامع برنامه ریزی و مشاوره کنکور ۱۴۰۳ کلاسینو شرکت می کردند و علاوه بر دوره جامع در اردوی نوروزی استاد ذوالفقاریه نیز شرکت می کردند.

رتبه برتر های کنکور ۱۴۰۲ کلاسینو

تعداد رتبه برتر های کنکور ۱۴۰۲ کلاسینو بسیار زیاد می باشد اما در جدول زیر تنها تعدادی از آن ها را آورده ایم…

کیمیا قدیررتبه 3 کنکور ریاضی
محمدامین سالاریرتبه 3 کنکور تجربی
ماهان معصوم زادهرتبه 7 کنکور ریاضی
امیرمهدی طهماسبیرتبه 8 کنکور تجربی
امیرمحمد حمیدیرتبه 9 کنکور ریاضی
امیر حسین آقایاریرتبه 12 کنکور تجربی
پوریا منصوریرتبه 17 کنکور انسانی
مهدی شکریرتبه 32 کنکور تجربی
درسا گلچوبهرتبه 36 کنکور تجربی
روژین روحانیرتبه 43 کنکور تجربی
محمدجلیل رستم پور ملالی رتبه 59 کنکور ریاضی
مهدی باقریانرتبه 63 کنکور تجربی
محمدعرفان اسدیرتبه 69 کنکور انسانی
نگار خزائیرتبه 71 کنکور انسانی

رتبه برتر های کنکور ۱۴۰۱ کلاسینو

محمد بهرامیرتبه 1 کنکور ریاضی
رضا صادقیرتبه 15 کنکور تجربی
فردین برهوررتبه 54 کنکور انسانی
علی اصغر وجدانیرتبه 6 کنکور انسانی
آیسا فخاریرتبه 42 کنکور هنر
پدراز درزیرتبه 38 کنکور انسانی
سپهر ذوالفقاریرتبه 24 کنکور ریاضی

رتبه برتر های کلاسینو چه دوره هایی ثبت نام کردند؟

کلاسینو هر سال پس از اعلام نتایج کنکور و مشخص شدن رتبه دانش آموزان، با آن ها مصاحبه می کند و در این مصاحبه از دانش آموزان پرسیده می شود که در کدام دوره ها ثبت نام کرده بودند و پاسخ اکثر آن ها دوره های جامع مرداد و دوره نوبان می باشد.

در هر دو دوره ای که نام برده شد، برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی اساتید کلیه مباحث را از پایه دهم تا دوازدهم به شیوه تشریحی و تستی آموزش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *