حمید طالب تبار

حمید طالب تبار

استاد حمید طالب تبار یکی از معروف ترین معلمان زبان و ادبیات فارسی می باشند که کتاب های کمک درسی مختلفی برای این درس در انتشارات مبتکران برای پایه های ابتدایی و متوسطه تالیف کرده اند و یکی از علت های اصلی محبوبیت ایشان، درسنامه های حرفه ای ایشان می باشد. استاد طالب تبار برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به جمع اساتید کلاسینو پیوستند و در این موسسه بزرگ دوره های آموزش آنلاین برگزار می کنند.

بیوگرافی و رزومه حمید طالب تبار

استاد حمید طالب تبار مدرس و مولف پرفروش‌ ترین کتاب‌ های ادبیات فارسی در سراسر کشور، ویژه تیزهوشان، کنکور و امتحانات نهایی در انتشارات مبتکران ودارای بیش از سه دهه سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و آموزشگاه های شناخته شده کشور می باشند. از آنجایی که تجربه بالایی در تدریس و تالیف کتاب های کمک درسی برای تیزهوشان دارند، چندین سال است که جزو طراحان سوالات فارسی آزمون تیزهوشان قلم چی، مبتکران و … می باشند.

همان طور که در ابتدا گفته شد ایشان به تازگی به جمع دبیران کلاسینو اضافه شده اند و در موسسه کلاسینو دوره آموزش آنلاین فارسی پایه هشتم و نهم (تشریحی و تستی ویژه تیزهوشان) برگزار می کنند.

تدریس فارسی استاد حمید طالب تبار

دوره های فارسی حمید طالب تبار در کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

استاد طالب تبار برای درس فارسی پایه های متوسطه اول دوره های آنلاین در بازه های زمانی مختلف برگزار می کنند.

جدیدترین دوره های فارسی حمید طالب تبار در کلاسینو شامل:

  • کلاس فارسی هشتم
  • کلاس فارسی نهم
  • کلاس IQ فارسی نهم ویژه تیزهوشان

این استاد با تجربه در دوره های آنلاین خود در کلاسینو برای تدریس هر درس، در صورتی که پیش نیاز هایی داشته باشد، ابتدا آن ها را آموزش می دهند تا دانش آموزان ضعف هایی که از سال های قبل داشته اند برطرف شود و با پایه قوی مباحث را یاد بگیرند.

دوره فارسی نهم تیزهوشان ایشان یکی از پرطرفدار ترین دوره هایی است که هر سال با استقبال ویژه ای رو به رو می شود. چراکه ایشان خودشان جزو طراحان سوالات فارسی آزمون تیزهوشان نهم می باشند و با دانش آموزانبه صورتی کار می کنند که بتوانند با هر نوع سوالی رو به رو شدند با تسلط کامل و بدون استرس پاسخ دهند.

ایشان برای دانش آموزانی که در این دوره ثبت نام می کنند، کتاب مبتکران که تالیف خودشان است را به دانش آموزان توصیه می کنند و آزمون هایی با سوالات شبیه ساز به صورت منظم برگزار می کنند.

قیمت دوره های فارسی استاد طالب تبار در کلاسینو ۱۴۰۴-۱۴۰۳

دورهقیمت (تومان)
دوره آنلاین فارسی هشتم950
دوره آنلاین فارسی نهم1/000
دوره آنلاین فارسی نهم تیزهوشان (IQ)1/000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *