حسام خلج طهرانی کلاسینو

حسام خلج طهرانی

استاد حسام خلج طهرانی مدرس با تجربه دوره های هوش و استعداد تحصیلی ویژه آزمون های ورودی تیزهوشان پایه های ششم و نهم می باشند. ایشان جزو اساتیدی هستند که سابقه برگزاری و طراحی سوالات آزمون ورودی تیزهوشان را در رزومه کاری خود دارند و به تازگی به جمع اساتید کلاسینو ملحق شده‌اند.

آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم و نهم برای کلیه درس هایی که در این آزمون از آن ها سوال طراحی می شود منبع مشخص شده است (کتب درسی) اما هیچ منبعی از سمت آموزش و پرورش برای سوالات هوش در این آزمون تعیین نشده است …

به همین دلیل دانش آموزانی که قصد دارند در آزمون ورودی تیزهوشان شرکت کنند، برای این درس به دنبال کلاسی هستند که به صورت کلاس درس به آن ها آموزش داده شود که چگونه به سوالات هوش پاسخ دهند.

تدریس هوش و استعداد تحلیلی استاد حسام خلج طهرانی در کلاسینو

بیوگرافی و رزومه حسام خلج طهرانی

استاد حسام خلج طهرانی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیک می باشند و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی تدریس در مدارس را برای دروس ریاضی و فیزیک آغاز نموده و بیش از سه دهه سابقه تدریس کلاس های ویژه قبولی در تیزهوشان در مدارس برجسته را در رزومه کاری خود دارند.

ایشان سه دوره نفر برتر الگوی تدریس ریاضی و معلم نمونه و داور، استاد راهنما در جشنواره‌ های داخلی و خارجی بوده اند و نفر پنجم المپیاد فیزیک کشور می باشند.

استاد خلج طهرانی علاوه بر تدریس در مدارس و آموزشگاه های برتر، چندین کتاب ویژه تیزهوشان از پایه ششم تا نهم در انتشارات نشر الگو، خیلی سبز و … تالیف کرده اند. این استاد فرهیخته جزو اساتید تیزهوشان کلاسینو نیز می باشند و دوره های آموزش آنلاین هوش و استعداد تحلیلی برای پایه های ششم و نهم برگزار می کنند.

دوره های حسام خلج طهرانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

دوره هایی که استاد خلج طهرانی برای آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم و نهم ۱۴۰۴ در کلاسینو به صورت آنلاین برگزار می کنند شامل:

  • دوره هوش و استعداد تحلیلی ششم ویژه آزمون ورودی تیزهوشان
  • دوره هوش و استعداد تحلیلی نهم ویژه آزمون ورودی تیزهوشان

از آنجایی که ایشان تجربه بالایی در تدریس و طراحی سوالات هوش آزمون تیزهوشان دارند، جزوه کاملی در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و مطابق با آن تدریس خود را انجام می دهند.

قیمت دوره های هوش و استعداد تحلیلی حسام خلج طهرانی

دورهقیمت (تومان)
دوره هوش و استعداد تحلیلی ششم ویژه آزمون ورودی تیزهوشان1/800
دوره هوش و استعداد تحلیلی نهم ویژه آزمون ورودی تیزهوشان3/900

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *