ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
دوره جامع نوبان ۱۴۰۴

دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو

موسسه کلاسینو برای آن دسته از افرادی که از ثبت نام دوره های مرداد جا مانده اند، دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو را با تدریس بهترین اساتید برگزار می کند. این دوره به منزله شروعی مجدد از صفر برای افراد جامانده از ثبت نام دوره های جامع مرداد ۱۴۰۴ است که در آن کلیه مباحث به صورت کامل و جامع تدریسی می شود.
ثبت نام دوره نوبان کلاسینو ویژه کنکور سراسری ۱۴۰۴ در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان آغاز شده است. به منظور آگاهی از جزئیات دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو و همچنین معرفی مدرسان آن، با ما همراه باشید.

دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو

قبل از اینکه دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو را معرفی کنیم، باید بگوییم که موسسه کلاسینو در طول سال تحصیلی، دوره های مختلفی را برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف از ابتدایی تا کنکور برگزار می کند. دوره های کلاسینو معمولا هر سال با یک عنوان و محتوای ثابت برگزار می شود که هر کدام از آن ها ویژگی خاص خودشان را دارند و در برهه های زمانی مختلف پاسخگوی نیاز دانش آموزان خواهند بود. عناوین این دوره ها شامل:

  • دوره پایه اول تا چهارم ابتدایی
  • نکته و تست پایه پنجم تا نهم
  • دوره جامع (شروع از مرداد ماه)
  • دوره نوبان (شروع از آبان ماه)
  • دوره نکته و تست (tnt)
  • دوره جمع بندی جاست تست
  • دوره تیر نهایی
  • دوره دروس عمومی سال دوازدهم
  • دوره آمادگی برای کنکور فرهنگیان
  • دوره زبانینو

دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو از بهترین دوره های این موسسه است که دانش آموزان در مدت زمان کم به بالاترین سطح به لحاظ تحصیلی می رساند. در این مطلب کلیه جزئیات این دوره را بررسی خواهیم کرد و به سوالات شما درباره این دوره پاسخ خواهیم داد.

دوره نوبان کلاسینو
شروع از آبان کلاسینو

ویژگی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو

دوره نوبان کلاسینو یکی از کامل ترین و جامع ترین دوره های کلاسینو است که توسط این موسسه برگزار می شود و برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری 1404 را دارند بسیاری کاربردی است. در دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو، اساتید برجسته و با سابقه ای کلاس ها را تدریس می کنند و علاوه بر اینکه آمادگی دانش آموزان را برای امتحانات نهایی آماده می کنند، کلیه نکات تست زنی را برای عملکرد مطلوب در آزمون سراسری ارائه می دهند. دانش آموزان با شرکت در دوره نوبان کلاسینو به مهارت بالایی در تست زنی و پاسخگویی به سوالات دست پیدا می کنند.

برخی از مهمترین ویژگی های دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو به شرح زیر است:

  • آموزش مفهومی و صفر تا صد مباحث کتاب درسی به صورت خط به خط
  • ارائه نکات کاربردی در حل تستی و تشریحی سوالات
  • ارائه جزوات کاربردی توسط اساتید برای یادگیری بهتر دانش آموزان
  • آموزش دروس با بالاترین کیفیت در بستر آنلاین همچون کلاس ها حضوری
  • ارائه تکالیف درسی و پیگیری روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان توسط اساتید
  • و …
کلاسینو

مزایای دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو

این دوره به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموزان می توانند از هر مکان و زمانی در کلاس ها شرکت کنند و جلسات برگزار شده دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو نیز به صورت آفلاین قابل مشاهده است. اساتید این دوره از بین مجرب ترین و برترین اساتید کلاسینو انتخاب شده اند و برنامه ی درسی این دوره به گونه ای طراحی شده است که تمام مطالب درسی کنکور را به طور کامل پوشش دهد.

با شرکت در این دوره، دانش آموزان می توانند به طور کامل برای کنکور سراسری آماده شوند.( تشریحی و تست زنی) و دانش آموزان در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهند کرد. چرا که تدریس اساتید برتر کشور را با کمترین هزینه دریافت خواهید کرد که به دفعات قابل مشاهده است.

در دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو، دانش آموزان از یک برنامه ی درسی منظم و هدفمند برای آمادگی کنکور سراسری برخوردار خواهند شد و نگرانی از بابت کمبود وقت نخواهند داشت. در طول دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو، آزمون های آنلاین متعددی برگزار می شود تا دانش آموزان بتوانند آمادگی خود را ارزیابی کنند.  در طول دوره، دانش آموزان از پشتیبانی آموزشی کامل توسط اساتید و پشتیبانان آموزشی برخوردار خواهند شد و برنامه ریزی های مشاوران کلاسینو منطبق بر طرح درس اساتید است.

کلاسینو پرداخت نقد و اقساطی را نیز در این دوره نیز اعمال کرده است و شرایط پرداخت برای شما بسیار آسان تر از همیشه است. دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو برای داوطلبان رشته ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می گردد که در ادامه این مطلب جزئیات آن را تشریح خواهیم کرد.

تفاوت دوره جامع نوبان و دوره جامع مرداد کلاسینو

یکی از پرسش های اساسی که ممکن است برای داوطلبان و دانش آموزان کلاسینو پیش بیاید این است که دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو چه تفاوتی با دوره مرداد آن دارد؟ در پاسخ باید گفت که دوره نوبان ۱۴۰۴ کلاسینو دوره ای ویژه دانش آموزان دوازدهمی و داوطلبانی است که از ثبت نام و شرکت در دوره جامع مرداد جا مانده اند و یا قصد شروع از تابستان را نداشته اند. علاوه بر این عده ای دانش آموزان هستند که منتظر نتیجه کنکور خود بوده اند و قصد دارند که از نیمه دوم سال شروع کنند. در دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو نیز همانند دوره مرداد، کلیه مباحث به صورت صفر تا صد تدریس می شود.

تفاوت دیگر این دوره ها در زمان ثبت نام و برگزاری آن است. دوره مرداد کلاسینو، همانطور که از نام آن پیداست در مرداد 1403 شروع می شود و تا پایان سال ادامه دارد. دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو نیز از آبان ماه 1403 آغاز می شود و ثبت نام آن معمولا از اواسط مهر ماه خواهد بود. شروع کلاس ها از آبان ماه 1403 می باشد و تعداد جلسات این دوره بین 30 الی 40 جلسه برای هر درس است.

محتوای آموزشی ارائه شده در دوره نوبان ۱۴۰۴ کلاسینو، کاملا مشابه دوره سالیانه است و تنها تفاوت اصلی این دو دوره در مورد زمان شروع و پایان کلاس ها می باشد. اما از لحاظ تدریس، اساتید مدرس و حتی محتوای جزوات، تفاوتی با دوره سالیانه کلاسینو ندارد. دوره جامع مرداد هفته ای یک جلسه و دوره نوبان هفته ای دو جلسه برگزار خواهد شد. هر دو این دوره ها نیز در اسفند ماه سال جاری پایان خواهد پذیرفت.

جدول زمانی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو

همانطور که بیان شد یکی از جامع ترین دوره هایی که دانش آموزان می توانند در آن ثبت نام کنند، دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو است. تاریخ ثبت نام در دوره جامع نوبان کلاسینو مهر ماه و آبان ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. دانش آموزانی که با هدف مطالعه در طول سال تحصیلی می خواهند برای آزمون سراسری آمادگی بالایی را کسب کنند، می توانند در دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو ثبت نام کنند. چرا که تعداد جلسات این دوره به اندازه کافی بالا بوده و پاسخگوی نیاز این دسته از دانش آموزان است. در جدول زیر می توانید زمان ثبت نام این دوره و همچنین دوره جامع مرداد 1404 کلاسینو را مشاهده نمایید:

عنوان دورهشروع ثبت ناموضعیت برگزاری
دوره جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴
رشته های تجربی، ریاضی و انسانی
خرداد، تیر و مرداد ماه ۱۴۰۳✔✔✔
دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو
رشته های تجربی، ریاضی و انسانی
مهر و آبان ۱۴۰۳✖✖✖

این دوره ها شامل آموزش کامل مفاهیم و روش های تست زنی از پایه دهم تا دوازدهم برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی می باشد. دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو نزدیک به 30 الی 40 جلسه است که مدت زمان برگزاری آن تقریبا 2 ساعت می باشد. این دوره شامل مرور و جمع‌ بندی مباحث دروس اختصاصی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور به صورت آنلاین به همراه تمرین و حل تست‌ های متعدد می باشد و برای رشته های تجربی، ریاضی، انسانی هنر و زبان ارائه شده است.

اساتید دوره نوبان ۱۴۰۴ کلاسینو رشته ریاضی

موسسه کلاسینو برای آموزش داوطلبان رشته ریاضی، با اساتید مجرب و توانمندی همکاری می کند. در دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو، دروس عمومی و اختصاصی این رشته توسط برترین اساتید تدریس می شود و معمولا برای هر درس با بیش از چند مدرس ارائه می گردد.

اساتید درس ریاضیبابک سادات
آریان حیدری
اساتید درس حسابان بابک سادات
بهرام جلالی
احسان غیاثی
امید سلمانی
اساتید درس هندسه و گسسته بهرام جلالی
محمد صحت کار
اساتید درس آمار و احتمال بهرام جلالی
محمد صحت کار
اساتید درس فیزیک محمد نوکنده
مهدی براتی
علیرضا عربشاهی
اساتید درس شیمی محمد مرادی
کامبیز فرزانه
رضا و امید مصلایی
اساتید درس ادبیات دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینوفراز توکلی
رضا حسینی یکتا
اساتید درس عربی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینومحمد واعظی
عمار تاجبخش
محمدمهدی شاهرودی
اساتید درس دین و زندگی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینوروزبه فکری
مریم پرو
اساتید درس زبان انگلیسی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینورضا کیاسالار
علیرضا جابری
میلاد قریشی
اساتید دوره های کلاسینو 1404

اساتید دوره نوبان ۱۴۰۴ کلاسینو رشته تجربی

موسسه کلاسینو اساتید دوره نوبان کلاسینو را برای دانش آموزان رشته تجربی نیز برگزار می کند. در دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو کلیه دانش آموزان می توانند همه مباحث درسی را به صورت تخصصی آموزش بینید. لیست مدرسان این دوره به شرح زیر است:

اساتید درس ریاضی آریان حیدری
بابک سادات
بهرام جلالی
احسان غیاثی
امید سلمانی
اساتید درس زیست محمد عمارلو
محمد همدانی
آریا بام رفیع
اساتید درس فیزیک محمد نوکنده
مهدی براتی
علیرضا عربشاهی
اساتید درس زمین شناسی محمد عمارلو
محمد همدانی
اساتید درس شیمی محمد مرادی
کامبیز فرزانه
رضا و امید مصلایی
اساتید درس ادبیات دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینوفراز توکلی
رضا حسینی یکتا
اساتید درس عربی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینومحمد واعظی
عمار تاجبخش
محمدمهدی شاهرودی
اساتید درس دین و زندگی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینوروزبه فکری
مریم پرو
اساتید درس زبان انگلیسی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینورضا کیاسالار
علیرضا جابری
میلاد قریشی

اساتید دوره نوبان ۱۴۰۴ کلاسینو رشته انسانی

رشته انسانی در مقایسه با سایر گروه آزمایشی دارای بیشترین دروس اختصاصی است اما موسسه کلاسینو برای هر درس با چندین مدرس همکاری نموده است. بنابراین آن دسته از دانش آموزان که مایل به ثبت نام در دوره نوبان کلاسینو هستند؛ می توانند بر حسب نظر خود و با مشاهده نمونه تدریس آن ها دست به انتخاب بزنند. لیست اسامی مدرسان دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو به تفکیک هر درس به شرح زیر است:

اساتید درس ریاضی آریان حیدری
خسرو محمدزاده
اساتید درس علوم و فنون فراز توکلی
رضا حسینی یکتا
اساتید درس عربی تخصصی محمد واعظی
عمار تاجبخش
محمدمهدی شاهرودی
اساتید درس فلسفه و منطق علی فروغی نیا
اساتید درس جامعه شناسی حمید اثباتی
اساتید درس روان شناسی پویا بهشتی
اساتید درس ادبیات دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینوفراز توکلی
رضا حسینی یکتا
اساتید درس دین و زندگی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینوروزبه فکری
مریم پرو
اساتید درس زبان انگلیسی دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینورضا کیاسالار
علیرضا جابری
میلاد قریشی

لیست قیمت دوره نوبان ۱۴۰۴ کلاسینو

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در دوره های موسسه کلاسنیو را دارند می بایست از لیست قیمت و هزینه ثبت نام در کلاس ها آگاهی داشته باشند. در حال حاضر لیست قیمت دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو منتشر نشده است، اما به محض دریافت اطلاعات دقیق در این رابطه ابن متن به روز رسانی خواهد شد. به منظور آگاهی از لیست قیمت دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو و دیگر دوره های این موسسه بر روی این لینک کلیک کنید: لیست قیمت کلاسینو

first class دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو

یکی از امکاناتی که موسسه کلاسینو برای دانش آموزان فراهم نموده است، برگزاری جلسه اول تدریس اساتید به صورت رایگان است که تحت عنوان فرست کلس تعریف می شود. هدف از برگزاری دوره فرست کلس آشنایی دانش آموزان با شیوه تدریس اساتید و نحوه کار مشاوران کلاسینو می باشد. جلسات فرست کلس دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو برای دروس اختصاصی 2 جلسه و برای دروس عمومی یک جلسه می باشد. به منظور آشنایی بیشتر با این دوره بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

first class کلاسینو ۱۴۰۴

ثبت نام دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو

دوره نوبان کلاسینو مانند دیگر دوره های کلاسینو هم به صورت تک درس و هم به صورت پکیج کامل دروس قابل ارائه هستند. دانش آموزان بسته به نیازشان می توانند در کلاس اساتید مورد نظر خود ثبت نام کنند. به منظور اطلاع از هزینه پکیج ها و ثبت نام با کد تخفیف، می توانید با شماره مندرج در سایت تماس گرفته و از طریق راهنمایی های پشتیبان کلاسینو اقدام کنید. همچنین قادر خواهید بود که از طریق لینک زیر به صورت مستقیم وارد پنل کلاسینو شوید و پس از مشاهده قیمت، برای ثبت نام دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو اقدام کنید:

سوالات متداول دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو:

1. این دوره برای دانش آموزان کدام رشته ها مناسب است؟
این دوره برای دانش آموزان تمام رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان مناسب است.

2. در این دوره، مطالب درسی کدام پایه ها تدریس می شود؟
در این دوره، مطالب درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به طور کامل تدریس می شود و کلیه مباحث درسی به صورت صفر تا صد آموزش داده می شود.

3. نمونه تدریس اساتید دوره نوبان کنکور ۱۴۰۴ کلاسینو از چه طریقی قابل مشاهده است؟
برای مشاهده نمونه تدریس اساتید کلاسینو بر روی این لینک کلیک کنید: دانلود رایگان کلاسینو

4. آیا در این دوره، به دانش آموزان جزوه و کتاب درسی نیز ارائه می شود؟
بله، اساتید این دوره، به دانش آموزان جزوه و کتاب کمک درسی پیشنهاد می دهند و تکالیفی نیز به دانش آموزان ارائه می شود.

12 پاسخ

  1. سلام
    چجوری میتونم از کد تخفیف برای ثبت نام کلاس های مرداد استفاده کنم؟؟

    1. سلام با پشتیبان تون تماس بگیرید راهنمایی تون می کنند

  2. من دوره مرداد رو نمیتونم شرکت کنم
    دوره نوبان رو میتونم از الان ثبت نام کنم ؟

    1. خیر این دوره اواخر شهریور و اوایل مهر ماه به دوره ها اضافه می شوند.

  3. سلام وقتتون بخیر ببخشید من امسال یازدهمم با یسری از اساتید کلاس داشتم و سال دوازدهم حتما کلاس هاشون رو شرکت میکنم فقط سوالی که داشتم اینه که تفاوت فرس کلس تیرماه با نوبان آبان چیه؟ هردو تدریس سالیانه هست؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      هر دو تدریس سالیانه و جامع هستند فقط زمان شروع کلاس ها با هم تفاوت دارند و فرست کلاس هم جلسه اول دوره هاست و رایگان می تونید شرکت کنید.

  4. خدا خیرتون بده با این دوره ها
    من یازدهمم برای امتحانام ثبت نام کررم ولی برلی دوازدهمم میخوام نوبان ثبت نام کنم که تابستون به استراحت برسم
    مرسی کلیییییی🥰🥰

    1. سلام وقت بخیر ممنون از نظر لطفتون
      لطفا شماره تماستون رو کامنت کنید (در صفحه درج نمی شود) کد تخفیف ویژه ای برای شما در نظر گرفتیم
      موفق و پیروز باشید.

      1. سلام من تازه میخوام کلاس های مرداد را ثبت نام کنم
        کد تخفیف دارید؟؟

        1. سلام با شماره 02144511053 تماس بگیرید پشتیبان کلاسینو براتون فعال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *