ثبت نام دوره های ۱۴۰۴ کلاسینو شروع شد...
بهترین کلاس هوش و استعداد تحلیلی

بهترین کلاس هوش و استعداد تحلیلی

بخش مهمی از سوالات آزمون ورودی تیزهوشان پایه ششم و نهم اختصاص یافته است به هوش و استعداد تحلیلی که هیچ منبع مشخصی برای آن از سمت آموزش و پرورش تعیین نشده و دانش آموزان برای رسیدن به یادگیری کامل برای حل سوالات به دنبال شرکت در بهترین کلاس برای هوش و استعداد تحلیلی می باشند. در این نوشته به معرفی بهترین اساتید هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم، کلاس هایی که برگزار می کنند و نحوه شرکت در کلاس های ایشان می پردازیم.

هوش و استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان

دانش‌ آموزان پایه ششم که مقطع ابتدایی را تمام کرده اند و قصد ادامه تحصیل در مقطع متوسطه اول در مدارس تیزهوشان را دارند و دانش آموزان نهمی که دوره متوسطه اول را تمام کرده‌اند و هدف ورود به مدارس تیزهوشان را برای پایه دهم دارند، لازم است بدانند که همان طور که از نام مدرسه تیزهوشان مشخص است شرط پذیرفته شدن در این مدارس هوش و استعداد دانش آموزان می باشد و سوالات بخش هوش در این آزمون، هوش دانش آموزان را می سنجد…

همچنین سوالات این آزمون به صورت تستی است و اکثر دانش‌ آموزان در متوسطه اول آشنایی زیادی با سوالات تستی ندارند و برای قبولی در آزمون مرودی پایه دهم نیاز به کسب درصد بالا در درس هوش و استعداد تحلیلی دارند. در ادامه به معرفی بهترین کلاس آموزش هوش و استعداد تحلیلی می پردازیم.

نمونه تدریس هوش و استعداد تحلیلی حسام خلج طهرانی

بهترین اساتید هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان ۱۴۰۴

همان طور که در ابتدا گفته شد هوش و استعداد تحلیلی بخشی از آزمون ورودی تیزهوشان پایه های ششم و نهم می باشد و از سمت آموزش و پرورش منبع دقیقی برای آن مشخص نشده است و کتاب های کمک درسی برای یادگیری کامل آن و تست زنی کافی نیست، به همین دلیل دانش آموزانی که قصد یادگیری روش های تست زنی این درس را دارند بهتر است در کلاس اساتیدی شرکت کنند که تجربه طراحی سوالات این آزمون و تحلیل آن را داشته باشند.

لیست اسامی بهترین اساتید هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان:

هر دو استاد نامبرده شده، جز بهترین اساتید کلاسینو می باشند که دوره های آموزش برای هوش و استعداد تحلیلی تیزهوشان ششم و نهم به صورت آنلاین برگزار می کنند.

استاد بهنام بناپور

استاد بناپور یکی از بهترین اساتید هوش و استعداد تحلیلی پایه نهم می باشند که بیش از 30 سال سابقه تدریس درس ریاضی و فیزیک ویژه تیزهوشان، تالیف کتاب های کمک درسی و تست زنی تیزهوشان و طراحی سوالات هوش این آزمون بزرگ را در رزومه کاری خود دارند و در حال حاضر در موسسه کلاسینو دوره های آموزش آنلاین برگزار می کنند.

استاد حسام خلج طهرانی

استاد حسام خلج طهرانی نیز یکی از طراحان سوالات آزمون ورودی تیزهوشان می باشند که سی سال سابقه تدریس حرفه ای دروس تیزهوشان در مدارس و آموزشگاه های برتر را در رزومه کاری خود دارند. ایشان علاوه بر تدریس مولف کتاب های تیزهوشان انتشارات خیلی سبز، نشر الگو و … نیز می باشند و در حال حاضر در موسسه کلاسینو دوره های آموزش آنلاین برگزار می کنند.

قیمت کلاس های تیزهوشان ششم و نهم کلاسینو

عنوان دورهقیمت (تومان)
هوش و استعداد تحلیلی ششم حسام خلج طهرانی1/800
هوش و استعداد تحلیلی نهم حسام خلج طهرانی3/900
هوش و استعداد تحلیلی نهم بهنام بناپور3/900

کلاسینو برای ثبت نام دوره ها، در بازه های زمانی مختلف تخفیفات مختلفی ارائه می دهد، شما دانش آموزان می توانید برای دریافت کد تخفیف کلاسینو با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و ثبت نام خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *