کلاس های پنجم ابتدایی کلاسینو

کلاس های پنجم ابتدایی کلاسینو را از دست ندهید… پکیجی استثنایی با بهترین معلمان پنجم ابتدایی کشور با هزینه های مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت آموزشی.

چرا از پایه پنجم شروع کنیم؟

پایه پنجم ابتدایی یک مقطع تحصیلی مهم برای دانش آموزان می باشد. بسیاری از والدین که بدنبال رشد و پیشرفت فرزند خود هستند برای بالاتر بردن سطح تحصیلی دانش آموز خود به دنبال بهترین معلم ها برای یادگیری دروس اصلی دانش آموز هستند.

کلاسینو به عنوان بزرگترین پلتفرم آموزشی آنلاین کشور برای مقاطع پایه از بهترین توان خود استفاده کرده و جمعی از بهترین ها را برای یادگیری دروس مهم و تاثیرگذار گردهم آورده است.

کلاس های آنلاین کلاسینو با امکان برقراری ارتباط دانش آموز با معلم امکان رفع اشکال و طرح سوال را برای پایه های پنجم فراهم کرده است. در ضمن می توانید از جلسات آفلاین نیز برای تماشای مجدد ویدئوها استفاده کنید.
با این مقدمه به توضیح دوره ها و کلاس های پنجم ابتدایی کلاسینو در سال تحصیلی 1404-1403 خواهیم پرداخت.

لیست اساتید جدید پنجم ابتدایی کلاسینو

  • فاطمه یزدانی
  • هادی حدادمنش
  • خانم شادی

اساتید پنجم ابتدایی کلاسینو، خانم فاطمه یزدانی، هادی حدادمنش و خانم شادی می باشند که هر سه آموزگار، تجربه بالا و سابقه کاری درخشانی در تدریس پایه پنجم ابتدایی دارند و هر کدام از آن ها یکی از سه درس اصلی پنجم ابتدایی را تدریس می کنند.

فارسی پنجم فاطمه یزدانی در کلاسینو
علوم پنجم ابتدایی هادی حدادمنش در کلاسینو
ریاضی پنجم ابتدایی خانم شادی در کلاسینو

خانم فاطمه یزدانی

خانم فاطمه یزدانی، معلم فارسی چهارم و پنجم ابتدایی کلاسینو می باشند. ایشان فارغ التحصیل در رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان و دارای نزدیک به یک دهه سابقه تدریس در مدارس مختلف و شبکه های مختلف تلویزیونی (آموزش و …) را در رزومه کاری خود دارند.

تدریس فارسی استاد فاطمه یزدانی در کلاسینو

آقای هادی حدادمنش

استاد هادی حدادمنش دارای مدرک کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد می باشند و بیش از 10 سال است که تدریس پایه های سوم، چهارم و پنجم در مدارس علامه حلی 1، 2، 3، مهر آیین، دکتر هشترودی، شبکه آموزش و… را در رزومه کاری خود دارند و چندین سال است درس علوم پایه های سوم، چهارم و پنجم را به صورت آنلاین برگزار می کنند.

تدریس علوم استاد هادی حدادمنش در کلاسینو

خانم شادی

استاد شادی در کلاسینو دوره های آموزش آنلاین ریاضی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی را برگزار می کنند.

شیوه تدیس ایشان به طور کلی در دوره ها به صورتی است که حین تدریس با دانش آموزان پرسش و پاسخ دارند تا دانش آموزان در کلاس توجه خود را معطوف به کلاس کرده و از یادگیری آن ها اطمینان حاصل شود.

بسیاری از والدین نگران این هستند که در دوره مجازی دانش آموز به صحبت های معلم گوش ندهد و یا در یادگیری دچار مشکل شود، در حالیکه خانم شادی مانند دیگر اساتید کلاسینو که در مقطع ابتدایی فعالیت می کنند دائما با دانش آموزان در ارتباط بوده و اگر دانش آموزی با وجود حضور در کلاس پاسخی ندهد نام ایشان را صدا کرده و با چالش های بازی گونه به کلاس درس دعوت می کنند.

تدریس ریاضی استاد خانم شادی در کلاسینو

برنامه هفتگی کلاس های پنجم ابتدایی کلاسینو

ریاضی پنجم خانم شادیشروع از 4 مهر چهارشنبه، ساعت 18 تا 19:15
علوم پنجم آقای حدادمنششروع از 31 شهریور، شنبه ساعت 16:30 تا 17:30
فارسی پنجم خانم فاطمه یزدانیشروع از 1 مهر، یکشنبه ساعت 17:45 تا 18:45

لیست قیمت دوره های پنجم ابتدایی کلاسینو برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

دوره قیمت (تومان)
پکیج کامل پنجم ابتدایی کلاسینو2/750 با تخفیف ویژه 20/50
ریاضی پنجم ابتدایی کلاسینو950
فارسی پنجم ابتدایی کلاسینو850
علوم پنجم ابتدایی کلاسینو950

کلاسینو در بازه های زمانی مختلف دوره های آموزشی برگزار می کند و برای آن ها تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرد، شما دانش آموزان برای دریافت کد تخفیف کلاسینو با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *