حسابان دوازدهم آریان حیدری

حسابان دوازدهم آریان حیدری

دوره حسابان دوازدهم آریان حیدری برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ویژه دانش آموزان رشته ریاضی برگزار می گردد و شامل دوره آمادگی برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری است. در این دوره استاد آریان حیدری به تدریس صفر تا صد مباحث حسابان پایه دوازدهم می پردازند و این درس به نسبت دشوار را به ساده ترین شیوه آموزش می دهند.

دانش آموزانی که قصد دارند در امتحانات نهایی حسابان دوازدهم به نمره ۲۰ برسند و بهترین نتیجه را در کنکور سراسری کسب کنند، با شرکت در کلاس حسابان دوازدهم آریان حیدری می توانند موفقیت خود را تضمین کنند. دانش آموزان استاد حیدری هر ساله جز نفرات برتر کنکور هستند و نمرات درخشانی را در کارنامه خود ثبت می کنند.

اهمیت حسابان دوازدهم در امتحانات نهایی و کنکور

حسابان پایه دوازدهم دارای پنج فصل می باشد که تعداد سوالات مشخصی از آن در کنکور سراسری طراحی می شود. سر فصل های حسابان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی و کنکور عبارت انداز:

  • فصل اول: تابع
  • فصل دوم: مثلثات
  • فصل سوم: حدهای نامتناهی-حد در بی نهایت
  • فصل چهارم: مشتق
  • فصل پنجم: کاربرد مشتق

ضریب این درس در امتحانات نهایی ۹/۸۶ می باشد که بعد از درس فیزیک بالاترین ضریب دروس تخصصی رشته ریاضی را به خود اختصاص می دهد. این موضوع نشان می دهد که اهمیت یادگیری اصولی و استاندارد حسابان دوازدهم بسیار اهمیت دارد. موسسه کلاسینو با تاکید بر این امر دوره آموزش حسابان دوازدهم را با اساتید برجسته همچون آریان حیدری ارائه می دهد. دانش آموزان رشته ریاضی که در کلاس حسابان دوازدهم آریان حیدری ثبت نام می کنند، می توانند ضمن دریافت آموزش تشریحی، تکنیک های حل سوالات تستی را نیز آموزش ببینند.

نحوه تدریس حسابان دوازدهم آریان حیدری

استاد آریان حیدری فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه صنعتی امیر کبیر هستند و به لحاظ تدریس مباحث مربوط به ریاضی و حسابان، در سطح بالایی از آموزش قرار دارند. ایشان در کلاس های خود تکنیک های جدید و موثری را برای حل سوالات تستی کنکور در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و انواع سوالات امتحانات نهایی را با تیپ بندی های مختلف پاسخ می دهند. برخی از مهمترین نکات مهمی که استاد آریان حیدری در تدریس حسابان دوازدهم به کار می برند عبارت اند از:

درسنامه: ایشان علاوه بر تدریس منطبق بر کتاب درسی، جزوه کاملی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند که کلیه مباحث حسابان دوازدهم را به صورت جامع آموزش می دهد. در این جزوه سوالات مرتبط با مباحث نیز ارائه شده است که دانش آموزان را با تیپ بندی سوالات آشنا می کند.

حل سوالات به صورت تشریحی و تستی: از آنجایی که دانش آموزان پایه دوازدهم می بایست در امتحانات نهایی و آزمون سراسری شرکت کنند، استاد آریان حیدری تدریس خود را مبتنی بر این دو بخش انجام می دهند. آموزش تشریحی با حل نمونه سوالات امنتحان نهایی + سوالات چهار گزینه ای

جزوه کامل تست زنی: استاد حیدری به عنوان منبع تست زنی، کتاب هرکول انتشارات راه اندیشه را معرفی کرده است که تمامی تکالیف ارائه شده به دانش آموزان از همین کتاب خواهد بود. افرادی که در کلاس حسابان دوازدهم آریان حیدری ثبت نام می کنند؛ ملزم هستند که سوالات مشخص شده توسط استاد را پاسخ بدهند و آن را در پنل کاربری خود بارگزاری کنند.

رفع اشکال: این امکان برای کلیه دانش آموزان ثبت نام کننده حسابان دوازدهم آریان حیدری فراهم شده است که سوالات درسی خود را مستقیما از استاد بپرسند و آن ها را رفع نمایند

طرح درس آریان حیدری: تدریس ایشان مبحثی برای هر سه پایه می باشد. از تابع، مثلثاث، حد و پیوستگی شروع شده و هر سه پایه با شما کار می شود و در فصل های آخر نیز مباحثی مانند شمارش بدون شمردن، آمار و احتمال تدریس می شود

جزوه حسابان دوازدهم آریان حیدری

جزوه هرکول آریان حیدری برای رشته های تجربی و ریاضی در دو جلد و برای رشته انسانی در یک جلد توسط انتشارات راه اندیشه (کلاسینو) منتشر شده است.
در این قسمت می توانید نمونه ای از جزوه حسابان ارائه شده در کلاس را مشاهده کنید:

جزوه حسابان دوازدهم آریان حیدری (1)
جزوه حسابان دوازدهم آریان حیدری (2)
جزوه حسابان دوازدهم آریان حیدری (3)

کلاس حسابان دوازدهم آریان حیدری ۱۴۰۳-۱۴۰۴

در موسسه کلاسینو دوره ریاضی رشته تجربی همزمان با دوره حسابان رشته ریاضی برگزار می شود و البته مباحث اضافی حسابان جداگانه تدریس می شود
جلسات نیز به صورت آفلاین ذخیره می شود و تا روز کنکور سال آینده در پنل شما قرار خواهد گرفت تا بدفعات و مدت نامحدود تماشا کنید.

دوره جامع مرداد حسابان دوازدهم آریان حیدری

دوره جامع مرداد کلاسینو، یکی از کامل ترین و جامع ترین دوره ها برای آمادگی کنکور است که از مرداد ماه آغاز می شود.
کلاس آنلاین جامع مرداد کنکور ۱۴۰۴ حسابان استاد آریان حیدری روز های یکشنبه ساعت ۱۹:۴۵ تا ۲۳:۳۰ برگزار می گردد.

ثبت نام نوبان حسابان دوازدهم آریان حیدری

افرادی که از ثبت نام دوره مرداد جا مانده اند می توانند در دوره نوبان کلاسینو که دوره شروع از صفر می باشد ثبت نام کنند. ثبت نام دوره نوبان از اواخر شهریور شروع شده و کلاس ها از آبان آغاز خواهد شد.

دوره تیر نهایی حسابان دوازدهم آریان حیدری

موسسه کلاسینو، علاوه بر آموزش کنکوری دوره های ویژه امتحانات نهایی را تحت عنوان دوره تیر نهایی برای درس حسابان دوازدهم برگزار می کند. ثبت نام این دوره از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود و برای دانش آموزان سال دوازدهم و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در امتحانات نهایی و کنکور تیر ماه را دارند بسیار کاربردی است.
این دوره از هفته اول اردیبهشت ماه و پس از برگزاری نوبت اول کنکور آغاز خواهد شد. دوره تیر نهایی حسابان دوازدهم آریان حیدری هنوز امکان ثبت نام ندارد اما به محض نزدیک شدن به زمان امتحانات نهایی ثبت نام از طریق سایت کلاسینو امکان پذیر خواهد بود.

هزینه کلاس های حسابان دوازدهم

عنوان دورهقیمت (تومان)
دوره جامع مرداد حسابان دوازدهم۴/۵۰۰
دوره نوبان حسابان دوازدهم(جدید)۴/۵۰۰

ثبت نام در کلاس های حسابان دوازدهم آریان حیدری از طریق لینک پنل کلاسینو و یا تماس با شماره های مندرج در سایت امکان پذیر می باشد و شما می توانید از یکی از این دو روش ثبت نام خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *